1. leht 1-st

Krigin

Postitatud: L Mai 04, 2019 23:50
Postitas Strenoob11
Kahtlane krigin või ej oskagi seletada keerates nii vasakule kui paremale mida on kuulata vaikselt soites ja samuti ka kolksub vaikselt soites aukudest läbi. Kõik toimub kõrvalistuja poole peal.

Re: Krigin

Postitatud: P Mai 05, 2019 0:01
Postitas Tsetseen
See postitus meenutab vägisi: https://www.youtube.com/watch?v=wtPFdOhNTSc

Arvata võib, et foorumis spekuleerides ei saa Sa sellele küsimusele vastust.

Re: Krigin

Postitatud: P Mai 05, 2019 10:08
Postitas Strenoob11
Vääga naljakas

Re: Krigin

Postitatud: P Mai 05, 2019 10:24
Postitas Ron24
Kontrolli paremat amordi ülemist tugilaagrit.

Re: Krigin

Postitatud: P Mai 05, 2019 10:58
Postitas 9-5LPT
Keera kohapeal rattaid ja kui võimalik, siis vedru katsudes peaks tunda olema - kui vibreerib siis tõenäoliselt tugilaager.

Re: Krigin

Postitatud: P Mai 05, 2019 12:49
Postitas Strenoob11
Veel üks küsimus. Tahaksin valja vahetada kollased konid, kuna reaalselt tunnen salongis igat käbi millest üle sõidan. Oskaks keegi siit lehelt https://aeromotors.ee/kataloog/saab/9-3 ... 826;s10111 soovitada pehmemaid amorte ja vedrusi mis auto veidsakene kõrgemaks ka teevad? Oleksin väga tänulik 😀😂

Re: Krigin

Postitatud: P Mai 05, 2019 15:56
Postitas saabu
Kollased konid peaksid olema reguleeritava pehmusega ju? Keera pehmemaks siis. Kui ei aita siis pigem vedrud liiga jäigad.

Re: Krigin

Postitatud: P Mai 05, 2019 16:01
Postitas Strenoob11
Essadel konidel selline probleem et need kohad suht roostes ja mingi seibi laadne asi lahti sealt. Pildil naidatud koht. Kas saab regullida ka ilma maha võtmata?

Re: Krigin

Postitatud: P Mai 05, 2019 16:07
Postitas saabu14jr
Aa, kui tegu kuldsete konidega siis pole midagi teha. Kollased konid on regullitavad. Kuldsed mitte. Kui on kollased siis regull kãib tihti amordi tugilaagri juurest, kapoti alt.

Re: Krigin

Postitatud: P Mai 05, 2019 16:24
Postitas kroom
Minu ühekordne kogemus on see, et tugilaagrid hakkavad klobisema-kolksuma küll, kui august läbi sõita, kuid keerates ei krigisenud.
Kas kriginast seda ei või aimata, et kas on metall vastu metalli või plastik vastu metalli jne?

Re: Krigin

Postitatud: P Mai 05, 2019 16:30
Postitas Strenoob11
Saabu14r:: ei mul ikka kollased pildi votsin lihtsalt googlest kähku et naidata roostes kohta.

Kroom:: hääl on pigem nagu mingit vedrut painutades vms ( see hääl ka nyyd ara lainud jalle. Kord laheb ara siis tuleb tagasi) 😀

Re: Krigin

Postitatud: P Mai 05, 2019 19:01
Postitas skyline
Strenoob11 kirjutas:
P Mai 05, 2019 16:30
Kroom:: hääl on pigem nagu mingit vedrut painutades vms ( see hääl ka nyyd ara lainud jalle. Kord laheb ara siis tuleb tagasi) 😀
Algusaastate 9-3 veermik kipubki külmalt kobisema ja kolisema ja mingi hetk kaob see ära- endal oma Aeroga 5a seda läbi elatud ja olen leppinud sellega, et kui ilm jahedam, siis sõitu alustades kobiseb ja koliseb see veermik, kui ilm soojem, siis kõik vaikne. Ülevaatusel ka ühtegi lõtku ei tuvastata. Autolehes on Troost Auto selle kohta öelnud järgmist: "Külmade saabudes kipuvad amortisaatorid klobisema ja stabilisaatorivarda puksid kääksuma (viimasel juhul aitab spetsiaalne määre)."
Jäikusega harjub ka ajapikku ära :) Kunagi üks automüüja tegi oma müüdavat 9-3 Aerot isegi maha öeldes, et see on nii jäik auto :)
Kõrgemaks on ka keeruline saada, ma kasutan talveperioodil selleks 205/60R16 rehve, suvel tuleb lihtsalt Aero stange spoilerit parkides alati meeles pidada kui kuskile parkida.

Re: Krigin

Postitatud: P Mai 05, 2019 19:40
Postitas Strenoob11
Aga kuidas need SACHS ja MONROE amordid saabil vunkavad. Aeromotors lehe peal need saadaval, mõtlesin kunagi ümber lüüa aga igal pool juttu aind bilsteinidest ja konidest.😀

Re: Krigin

Postitatud: P Mai 05, 2019 19:56
Postitas wilddog
Monroe OESpectrum on sarnane originaalamordile või vähe pehmem.