Probleem uue 9-3 salong nagiseb
Oman Saab 9-3 Vector 1,9 TiD 2005 aasta garantiiga masinat. Kahjuks pean tõdema, et salong nagiseb ebatavaliselt palju. Masinaga pole midagi tehtud, pole avariid. Läbisõit vaid 30 000 km.
Kas keegi uute Saabide omanikest veel samasugust asja kurdab? Peamiselt tundub nagisevat esiarmatuur.
Mul on küll garantii, aga kas selliseid asju on võimalik üldse kõrvaldada. Vanasti pandi tikke igalepoole kooste vahedesse :).
Igaljuhul on sellise prestiishe ja korraliku auto puhul midagi taolist väga kurb tõdeda.
Igasugune info on teretulnud.
Kas keegi uute Saabide omanikest veel samasugust asja kurdab? Peamiselt tundub nagisevat esiarmatuur.
Mul on küll garantii, aga kas selliseid asju on võimalik üldse kõrvaldada. Vanasti pandi tikke igalepoole kooste vahedesse :).
Igaljuhul on sellise prestiishe ja korraliku auto puhul midagi taolist väga kurb tõdeda.
Igasugune info on teretulnud.
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Silikoonõli spray aitab hästi.
Mul oli ka just tunda pärast autopesu. Lasin uksepolstrid ja kogu kummitihendite ja plastiku ühenduskohad üle ja nüüd on vaikus majas. Keskonsooliga oli ka sama asi, silikoon aitab alati :)
Mul oli ka just tunda pärast autopesu. Lasin uksepolstrid ja kogu kummitihendite ja plastiku ühenduskohad üle ja nüüd on vaikus majas. Keskonsooliga oli ka sama asi, silikoon aitab alati :)
BMW polstrid -tihendid ei kannata silikooni,saabil pole seni probleeme olnud.Aga aerosool ei pela.Tuleb kas õli,või määrdena silikooni kasutada.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tänan mõtete eest! Kui Jaanus väidab, et nüüd on kõik korras, järelikult toimib. Eks see on vast selge, et mõne aja pärast peab silikoonimist kordama.
Kurb on ikkagi see, et uuel autol sisu nagiseb. Sõitsin paar päeva just aasta noore universaal passatiga, millel sedaanist oluliselt rohkem võimalusi koliseda (pagasiruumi plastik jne), aga see on vaikne nagu hiir.
Võhiklik küsimus: kas silikoonimisega on lihtne isehakkama saada või tasuks seda lasta spetsialistidel teha? Ise just kobakäpp ei ole, tehnikat jagan, aga uurin siiski. Juhul kui oleks spetsialisti vaja, siis kes selliseid töid teevad.
Kurb on ikkagi see, et uuel autol sisu nagiseb. Sõitsin paar päeva just aasta noore universaal passatiga, millel sedaanist oluliselt rohkem võimalusi koliseda (pagasiruumi plastik jne), aga see on vaikne nagu hiir.
Võhiklik küsimus: kas silikoonimisega on lihtne isehakkama saada või tasuks seda lasta spetsialistidel teha? Ise just kobakäpp ei ole, tehnikat jagan, aga uurin siiski. Juhul kui oleks spetsialisti vaja, siis kes selliseid töid teevad.
Minuarust aitab naginate vastu kõige effektiivsemalt kõrgema profiiliga rehv. Alati kui talveks 16" "kõrge" rehv alla saab 17" asemel, siis kõrv puhkab Teine hea leiutis naginate vastu on volume-nupp. Kolmas variant on osta mõni Saksa auto
Olen ise kunagi naginate elliminieerimisega ühes 9000ndes roppu moodi vaeva näinud ja väidan, et see on ikka täiesti tänamatu töö. Saabid litsalt nagisevadki võrreldes teiste masinatega palju rohkem.
Olen ise kunagi naginate elliminieerimisega ühes 9000ndes roppu moodi vaeva näinud ja väidan, et see on ikka täiesti tänamatu töö. Saabid litsalt nagisevadki võrreldes teiste masinatega palju rohkem.
Algselt postitas: sigaelmar
Mix BMW omad ei kannata? Krt äkki olen omal midagi ära rikkunud? :gun:
oma E-39 panin megalt nagisema silikooniga.Pärast kätte saada seda oli väga keeruline.Samas praegune pensionisammas ja ka Troll taluvad silikoonmääret suurepäraselt,aga mitte aerosooli.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Aerosooli mõju kestab jah ilmselt vähem kui korraliku silikoonõli. Mina õlitan iga paari kuu tagant. Ma olen vist väga tundlik nendele naginatele Kui midagi kõrvu hakkab jälle kostuma, siis kohe silikoonitama :)
Tefloniga mul kogemusi pole, kas mitte ei jäta see tefloniga õli plekke?
Olen sõitnud uute Jaapani, Prantsuse ja ka Rootsi autoga - V S60 ja kõik nad nagisesid, kusjuures palju hullemini kui Saab Saksa autoga kogemusi pole...
Tefloniga mul kogemusi pole, kas mitte ei jäta see tefloniga õli plekke?
Olen sõitnud uute Jaapani, Prantsuse ja ka Rootsi autoga - V S60 ja kõik nad nagisesid, kusjuures palju hullemini kui Saab Saksa autoga kogemusi pole...
Minumeelest krudiseb nahk 9-3 puhul vastu istme plastikääri ja see on vältimatu. Nahakrudin on isegi omamoodi hea, see kõlab loomulikuna ja on arusaadav. Kodused nahdiivanid ka ju krudisevad.
Plastiku nagin meenutab ikka LADA-sid.
Mul oli ikkagi küsimus, kas silikonõli panemine on mingi keeruline kunst või saan selega edukalt ise hakkama?
Plastiku nagin meenutab ikka LADA-sid.
Mul oli ikkagi küsimus, kas silikonõli panemine on mingi keeruline kunst või saan selega edukalt ise hakkama?
Tule Vector ma viin sind enda Saabuga sõitma. Pärast omasse istudes sul kõrvad puhkavad ja sa ei saa arugi, et sul auto nagiseb.
Pole seda silikooni ka kuhugi panna, vaid suve oodata, et saaks katuse maha lasta.
Õnnelik liikuva katusega auto omanik:love:
Silikooni kohta armatuuri peal, ja just kui sai seda va saksa autut omatud@Trionic, siis see pidavat elektrinupud hävitama, ehk siis kinni jääma pidavat need nupud.
never ei kasutanud silikooni, läikivaid aineid sisaldavaid pesuaineid auto puhastamisel. Vbolla see vaid enese kiiks ka.
Pole seda silikooni ka kuhugi panna, vaid suve oodata, et saaks katuse maha lasta.
Õnnelik liikuva katusega auto omanik:love:
Silikooni kohta armatuuri peal, ja just kui sai seda va saksa autut omatud@Trionic, siis see pidavat elektrinupud hävitama, ehk siis kinni jääma pidavat need nupud.
never ei kasutanud silikooni, läikivaid aineid sisaldavaid pesuaineid auto puhastamisel. Vbolla see vaid enese kiiks ka.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Ei ole kiiks.Ja armatuuri peale,ega ka kusagile mujale nähtavatele pindadele ei kanna kanna ükski normaalne inimene silikoonipõhjalisi kemikaale. Jutt käib ikka varjatud nagisevatest "nurgatagustest".
Neist silikoonitud salongiga "prikrasno võõgljedit" masinatest käin müügiplatsidel alati kaarega mööda,teades,kui raske on seda läikivat sitta pärast eemaldada.
Mis Saabi cabriotesse puutub,siis kahjuks on see müra ja naginatase suletud katusega jah päris jube,eriti jahedal ajal.Aga eks nad suveautodena projekteeritud ju ka.Kuna see kandkere ilma katuseta on äärmiselt "vedel",siis sõites väändub kõik ja pinnad liiguvad teineteise suhtes.Sealt ka suuremad naginad.
Neist silikoonitud salongiga "prikrasno võõgljedit" masinatest käin müügiplatsidel alati kaarega mööda,teades,kui raske on seda läikivat sitta pärast eemaldada.
Mis Saabi cabriotesse puutub,siis kahjuks on see müra ja naginatase suletud katusega jah päris jube,eriti jahedal ajal.Aga eks nad suveautodena projekteeritud ju ka.Kuna see kandkere ilma katuseta on äärmiselt "vedel",siis sõites väändub kõik ja pinnad liiguvad teineteise suhtes.Sealt ka suuremad naginad.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
millise ainega oleks mõistlik eemaldada silikooni läige armatuurilt?
eelmine omanik nimelt on silikooni sisaldavat vahendit armatuuri puhastamisel kasutanud ja nüüd raibe(armatuur) läigib, eriti päikesepaistelise ilmaga jubedalt häirib.
eelmine omanik nimelt on silikooni sisaldavat vahendit armatuuri puhastamisel kasutanud ja nüüd raibe(armatuur) läigib, eriti päikesepaistelise ilmaga jubedalt häirib.
Algselt postitas: Saingi
Hästi puhastab WÜRTH-i aknapesuks mõeldud aktiivvaht.Lasta sel paar minutit toimida ja paberiga kuivatada.Toob ilusti booridest kõik kõntsa pinnale.
Sobib muide ka istmetelt plekkide eemaldamiseks.
OT: loodan väga, et 'booridest' sai kirja naljana või näpukana,
boor (keemiline element nr. 5) pole sama mis poor (pisike avaus/ tühimik) :wise:
Muidu oleme nagu koolilõpetajad, kes riigieksamil kirjutasid ' bliivaba pensiin' :wall:
Naginavastased ühinege! Oman 2006 Vectorit ja see nagina teema teeb meele küll mõruks. Salongis "laulab" kõik, mis võimalik on. Olen ka ise naginate suhtes tiba närviline ning eriti ei kannata ma seda siis, kui auto maksab üle poole milli ja vähemalt mobile.de-s on liigitatud määratluse "limousine" alla. Armatuur on ikka tõsine murelaps, ustesisud pinisevad, taga polster nagises isukalt jne. Toppisin taha polstrivahele kaltsu, nüüd jäi vait ja mul mõni närvirakk rohkem alles. Aga jah, oleks Saab-ilt salongi osas küll paremat esitust oodanud. Selle raha eest, mis uue auto eest küsitakse ei taha mina küll mingite naginaeemaldus probleemidega võidelda. Seda enam, et VM-is muret kurtes ei tule igakord mingid konkreetsed naginad välja ja oled sealt väljudes jälle "maailma vaikseima" ning ideaalses korras auto omanik. Kuni esimese vähegi konarlikuma teeni, mis vanduma paneb.... ja mul on koju sõites just selline hea testtee - Kunderi tänav:) Ja siis sõites samas klassis oleva Subaru Legacy-ga, mis on see haudvaikne, hakkadki mõtlema, kas järgmine auto on ikka Saab.
Aga viimane kord Troostis käies mainis Viktor, et armatuuri jaoks on olemas mingi lint, mis plastpindade vahele pannakse, et need omavahel ei hõõruks ja nagiseks. Ei tahaks eriti mingi silikooniga tõesti mäkerdama hakata.
Aga viimane kord Troostis käies mainis Viktor, et armatuuri jaoks on olemas mingi lint, mis plastpindade vahele pannakse, et need omavahel ei hõõruks ja nagiseks. Ei tahaks eriti mingi silikooniga tõesti mäkerdama hakata.
Algselt postitas: Vector
Oman Saab 9-3 Vector 1,9 TiD 2005 aasta garantiiga masinat. Kahjuks pean tõdema, et salong nagiseb ebatavaliselt palju. Masinaga pole midagi tehtud, pole avariid. Läbisõit vaid 30 000 km.
Kas keegi uute Saabide omanikest veel samasugust asja kurdab? Peamiselt tundub nagisevat esiarmatuur.
Mul on küll garantii, aga kas selliseid asju on võimalik üldse kõrvaldada. Vanasti pandi tikke igalepoole kooste vahedesse :).
Igaljuhul on sellise prestiishe ja korraliku auto puhul midagi taolist väga kurb tõdeda.
Igasugune info on teretulnud.
Mis uus auto? 2005. aasta oma ja 30 tuhat km läbi vuratud. Tehasest tulles raudselt ei nagisenud :wise:
P.S. möödunud aastal oli võimalus sõita mõned päevad sama aastakäigu 9-3 Vectoriga, mis nagises tuntavalt ja kohe peale seda mõned nädalakese otse liinilt tulnud 9-3'ega, mille salongis valitses täielik vaikus...
P.S. möödunud aastal oli võimalus sõita mõned päevad sama aastakäigu 9-3 Vectoriga, mis nagises tuntavalt ja kohe peale seda mõned nädalakese otse liinilt tulnud 9-3'ega, mille salongis valitses täielik vaikus...
minu Vector nagiseb külmalt ja müriseb (traktor) ka jubedalt. Soojana ainult lust sõita. kindlasti aitab mõnele nagisemise vastu hea audiosüsteem.
To Inzz - Mobiles peaksid kõik sedaankerega autod "limousined" olema.
Ise olen sõitnud 2004 a 9-3SSiga millel oleks nagu ukselukustid või piirajad või midagi sellist kolisenud.
Ja oma NG900ga välismaalt tulles oli ka hiirvaikne a aasta meie teede peal tegi nii mõnegi nagina millest enam lahti ei saanud :(
Ise olen sõitnud 2004 a 9-3SSiga millel oleks nagu ukselukustid või piirajad või midagi sellist kolisenud.
Ja oma NG900ga välismaalt tulles oli ka hiirvaikne a aasta meie teede peal tegi nii mõnegi nagina millest enam lahti ei saanud :(