Turbocharger wastegate regulating valve.

Vasta
jarmo420
Postitusi: 12
Liitunud: K Jaan 16, 2019 1:16
Asukoht: Türi
Auto:

#1

R Apr 17, 2020 6:44

Hei.

Sõitsin nii nagu igapäev, ja check engine tuli läks põlema.
Tsekkasin hiina obd2 asjaga...
Annab veakoodi P0246 + P0201-04
Google suht läbi tehtud, vaakumvoolikud kontrollitud, juhtmed tunduvad korralikud, solenoidi vahetasin ära...Probleemike on jäänd.
Küsimus ongi, mis edasi?
Tundub suht tüüpviga ja väga kindlat viga ei oska keegi öelda?

Parimat, Jarmo
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 753
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#2

R Apr 17, 2020 6:47

Kuidas saab viga, mida keegi kindlalt ei oska öela olla tüüpviga?
jarmo420
Postitusi: 12
Liitunud: K Jaan 16, 2019 1:16
Asukoht: Türi
Auto:

#3

R Apr 17, 2020 7:59

Ron24 kirjutas:
R Apr 17, 2020 6:47
Kuidas saab viga, mida keegi kindlalt ei oska öela olla tüüpviga?
Kuidas seda nimetada võiks siis, kui see on korduvalt esinev viga Saabidel?

Mainin ka, et mootoriks 2.0t 129kw
Kui suur on tõenäosus, et ecu viga?
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 753
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#4

R Apr 17, 2020 8:31

Tüüpvigasid teavad kõik unepealt. Ecu ma pigem välistaks. Kas muidu sõidab auto ilusti? Mootoritöös häireid? Kõige lihtsam mine kuhugile kus autosid remonditakse. Igale veakoodile on kindel põhjus.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 753
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#5

R Apr 17, 2020 8:39

P0246 on boost control valve viga.
P0201-04 pihustid, viga võib pigem olla juhtmetes. Kontroloi eriti tähelepanelikult kaitsme ploki alt. Sinna pidada vesi ligi pääsema.
jarmo420
Postitusi: 12
Liitunud: K Jaan 16, 2019 1:16
Asukoht: Türi
Auto:

#6

R Apr 17, 2020 10:43

Ron24 kirjutas:
R Apr 17, 2020 8:39
P0246 on boost control valve viga.
P0201-04 pihustid, viga võib pigem olla juhtmetes. Kontroloi eriti tähelepanelikult kaitsme ploki alt. Sinna pidada vesi ligi pääsema.
Mootoritöös häireid niipalju, et jõudu pole.
Käib normaalselt, ei puterda.
Kaitsmeploki alla pole piilunud veel.
jarmo420
Postitusi: 12
Liitunud: K Jaan 16, 2019 1:16
Asukoht: Türi
Auto:

#7

L Apr 18, 2020 9:17

jarmo420 kirjutas:
R Apr 17, 2020 10:43
Ron24 kirjutas:
R Apr 17, 2020 8:39
P0246 on boost control valve viga.
P0201-04 pihustid, viga võib pigem olla juhtmetes. Kontroloi eriti tähelepanelikult kaitsme ploki alt. Sinna pidada vesi ligi pääsema.
Mootoritöös häireid niipalju, et jõudu pole.
Käib normaalselt, ei puterda.
Kaitsmeploki alla pole piilunud veel.
Kaitsmeploki ja akukasti all midagi märkimisväärset ei olnud. Tegin massikohad puhtamaks.
Mure on endine.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 753
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#8

L Apr 18, 2020 9:32

Mine kuhugile pädevasse garaaži. Tech2 alustuseks võib pädeva kodaniku käes abiks olla.
jarmo420
Postitusi: 12
Liitunud: K Jaan 16, 2019 1:16
Asukoht: Türi
Auto:

#9

L Apr 18, 2020 10:57

Ron24 kirjutas:
L Apr 18, 2020 9:32
Mine kuhugile pädevasse garaaži. Tech2 alustuseks võib pädeva kodaniku käes abiks olla.
Pääsen esmaspäeval Särevere high-tech garaazi, ehk siis selgub mis mu masinat vaevab.
Aitäh tähelepanu eest!
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 753
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#10

L Apr 18, 2020 11:06

Ma udun, et sealt saad tõesti abi.
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 427
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht:
Auto:

#11

L Apr 18, 2020 17:29

Väga suure tõenäosusega ECU viga
jarmo420
Postitusi: 12
Liitunud: K Jaan 16, 2019 1:16
Asukoht: Türi
Auto:

#12

L Apr 18, 2020 20:14

Viki kirjutas:
L Apr 18, 2020 17:29
Väga suure tõenäosusega ECU viga
Kui on ECU viga, siis mis mind ees ootab?
Väljaminekud suurusjärgus?
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 427
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht:
Auto:

#13

P Apr 19, 2020 10:09

Väljaminek täiesti suva suuruses. Sõltub kust ja mis hinnaga aju saad. Kuna tüüpviga, siis reeglina romulatest kõik läinud, uusi ka vahepeal ei saanud ( viimaseid seise ei tea). Kasutatu puhul veel oluline, et oleks võimalikult sarnase versiooni pealt tulnud. Kui väga erinev tuleb kulusid veel juurde.
Ega muud üle ei jää kui hakka otsima. Võta ühendust Saabe remontivate asutustega ja küsi( Viking, Ferdinand, Troost ja võib-olla keegi veel).
jarmo420
Postitusi: 12
Liitunud: K Jaan 16, 2019 1:16
Asukoht: Türi
Auto:

#14

L Mai 09, 2020 11:56

Saaga on jõudnud lõpule.
Toimus ajukloonimine või midagi sellist.
Auto sõidab ja puhub.
Suurimad tänud kasutajale Piktor ja Särka high-tech garnaazile :)
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2126
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#15

L Mai 09, 2020 17:17

Trionic 8 kloonimiseks sobivad kõik Saabi B207x mootorijuhtimise ECU-d, kui need toimivad ja on ka algselt Saabi pealt pärit.
Tüüpviga selles mõttes küll, et ühendused pistiku ja ECU vahel hakkavad kaduma, kuna ECU asub autol eriliselt nõmedas kohas.
Kloonimine see tõesti oli. Kena lugeda, et töötab :-)
jarmo420
Postitusi: 12
Liitunud: K Jaan 16, 2019 1:16
Asukoht: Türi
Auto:

#16

L Mai 09, 2020 21:20

sebastian kirjutas:
L Mai 09, 2020 17:17
Trionic 8 kloonimiseks sobivad kõik Saabi B207x mootorijuhtimise ECU-d, kui need toimivad ja on ka algselt Saabi pealt pärit.
Tüüpviga selles mõttes küll, et ühendused pistiku ja ECU vahel hakkavad kaduma, kuna ECU asub autol eriliselt nõmedas kohas.
Kloonimine see tõesti oli. Kena lugeda, et töötab :-)
Kummardused ja õlled, kui sa seda tegid :)
Vasta