P1312
Postitatud: K Juul 29, 2020 0:03
Tervist!
Pärast küünalde vahetust kimbutab mind madalatel pööretel tugevamal kiirendamisel jõnksutamine (automaat), tundub, et missfire, põleb ka mootorituli, mis vahepeal ise kustub. 2005 9-3 Aero 2.0T peaks sõitma NGK PFR6H10 küünaldega, need ka paigaldasin. Esimesed 100-200 kilomeetrit möödusid muredeta, siis hakkas auto eelmainitud teingimustel jõnksutama, kohati ka kolmanda käiguga. Käisin välismaa foorumis ja soovitati kasutada pigem NGK BPR7ES küünlaid, mille vahe on 0,9. Nendega tundus probleem kadunud olevat. Mingi aja pärast aga hakkas auto uuesti jõnksutama, mitte enam küll nii hullult ja pigem harva, pärast pikemat maamteel kulgemist. Veakoodiks näitab P1312, mis peaks tähendama, et 1 ja 2 silindris ei suudeta plahvatust registreerida või on seal missfire. Tõstsin 1 ja 2 silindri süütepoolid 3 ja 4 silindrisse, lootes, et veakood muutub, peaks tekkima P1334. Veakood on siiski endiselt sama, P1312. Puhastasin süütepoolide kontaktid, samuti suure kontakti, mis läheb ionization mooduli külge.
Muidu käitub auto täiesti normaalselt, kütusekulu on tavaline, ning linnasõidul ei saa atu, et midagi valesti oleks.
Mis ma veel teha võiks? Kõik neli süütepooli uute vastu vahetada (mis on päris kallis)? Küünalde vahe 0,8 peale sättida nagu soovitatakse? Juhtmestiku üle kontrollida? Otsida vaakumi leket? Throttle body maha võtta ja ära puhastada?
Vanad küünlad olid Densod, kõik ühte värvi ja pigem puhtad. Kurat, poleks pidanud näppima
Pärast küünalde vahetust kimbutab mind madalatel pööretel tugevamal kiirendamisel jõnksutamine (automaat), tundub, et missfire, põleb ka mootorituli, mis vahepeal ise kustub. 2005 9-3 Aero 2.0T peaks sõitma NGK PFR6H10 küünaldega, need ka paigaldasin. Esimesed 100-200 kilomeetrit möödusid muredeta, siis hakkas auto eelmainitud teingimustel jõnksutama, kohati ka kolmanda käiguga. Käisin välismaa foorumis ja soovitati kasutada pigem NGK BPR7ES küünlaid, mille vahe on 0,9. Nendega tundus probleem kadunud olevat. Mingi aja pärast aga hakkas auto uuesti jõnksutama, mitte enam küll nii hullult ja pigem harva, pärast pikemat maamteel kulgemist. Veakoodiks näitab P1312, mis peaks tähendama, et 1 ja 2 silindris ei suudeta plahvatust registreerida või on seal missfire. Tõstsin 1 ja 2 silindri süütepoolid 3 ja 4 silindrisse, lootes, et veakood muutub, peaks tekkima P1334. Veakood on siiski endiselt sama, P1312. Puhastasin süütepoolide kontaktid, samuti suure kontakti, mis läheb ionization mooduli külge.
Muidu käitub auto täiesti normaalselt, kütusekulu on tavaline, ning linnasõidul ei saa atu, et midagi valesti oleks.
Mis ma veel teha võiks? Kõik neli süütepooli uute vastu vahetada (mis on päris kallis)? Küünalde vahe 0,8 peale sättida nagu soovitatakse? Juhtmestiku üle kontrollida? Otsida vaakumi leket? Throttle body maha võtta ja ära puhastada?
Vanad küünlad olid Densod, kõik ühte värvi ja pigem puhtad. Kurat, poleks pidanud näppima