9-3 SC võti
- LPT
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 870
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
- Asukoht: Tallinn
- Auto: OG9-5, NG9-3
Olen just emale 2008 a 9-3 SC-d Rootsist toomas ja kumbki võti ei toimi korralikult. Ühele ei reageeri üldse ja teisel ei saa uksi muidu kinni kui peab sulgemise ja avamise nuppu koos hoidma. Kas keegi neid parandada oskab või äkki oleks kuskilt lootus uus saada?
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
Muid Alis on lisaks 1..2eur maksvatele SIDi ja kliimakaablikestele ka muud nn kuluvidinad:
https://m.aliexpress.com/wholesale/Saab ... osf=direct
https://m.aliexpress.com/wholesale/Saab ... osf=direct
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Omast kogemusest võin öelda et originaali vastu ei saa, mis siis et nad on suht kulumisaltid. Hiinakaid omal ka mitemeid riiulis.
- LPT
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 870
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
- Asukoht: Tallinn
- Auto: OG9-5, NG9-3
Nüüd tuleb siiski välja, et hoolimata kõigist contact cleaneriga puhastamistest on võtmete trükkplaadid või igatahes mikrolülitid nii vigased, et tuleb uut trükkplaati ka otsida. Kas on kellelgi soovitusi? Kas saab ka kellegi vana võtme oma auto jaoks programmeerida?
Vaheta lülitid äraLPT kirjutas: ↑E Okt 05, 2020 10:26Nüüd tuleb siiski välja, et hoolimata kõigist contact cleaneriga puhastamistest on võtmete trükkplaadid või igatahes mikrolülitid nii vigased, et tuleb uut trükkplaati ka otsida. Kas on kellelgi soovitusi? Kas saab ka kellegi vana võtme oma auto jaoks programmeerida?
oomipood.ee
- LPT
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 870
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
- Asukoht: Tallinn
- Auto: OG9-5, NG9-3
Nonii, võtmesaaga lõppes ikkagi orig korpuste ja Oomipoest ostetud mikrolülititega. Hiina korpused on selle võrra vuhvel, et kummist osa on valatud plastmassist, mis teeb nupu liikumise raskemaks. Ilmselt nad küll mõnda aega kestavad, aga ma ei viitsinud jamada.
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Sõltub, millise tootja korpuseid osta, seal on jah osad, millel täiesti kõvaplastist nupud ja neid nuppe pead suure jõuga pressima ja on teisi, mis on mõnusalt kummiste nuppudega ja kestavad kauem kui originaalid.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)