... ja tehase garantii tähendab, et see auto ei roosteta sul läbi... ja põhimõtteliselt kõik mind ajab koguaeg naerma, et tehase garantii on selline ülikeeruline asi ja sellest mingi kasu saaamine on ikka hull keemia. Selleks peab ka muidugi olema mingi konkreetne viga tehtud tehases. 30000 remondiraha oleks andnud sulle muidugi samasuguse kindlustunde, aga las see jääb siis.
Aga loodame et sa tüdined sellest autost nagu paar minu sõpra, kes on vahetanud 6 välja (küll BMW ja audi vastu) ja leiad tuleviku saabidest just selle mida otsid edu
Saab 9-3 1.8 turbo 110 kW
njah.. see mazda 6 on mingi saatuse värk, et peale seda soetad omale saabi.
mina ise otsisin mazda 6 dislat. sain isegi liisingusse võetud. panin kenasti signa peale..aga siis 'avastasin' et pole ülevaatust (platsi pealt). ülevaatuselt läbi ei saanud, kuna ühe xenooni mootor ei töödanud. venelased platsi pealt hakkasid hämama.. õnneks oodati mind liisingus ära ja sai ära katkestatud.
järgmine oli saab, tegin korra sõitu ja võtsin ära. alul ehmatas hommikul mootori plärin ära.. aga ei ole häda midagi. :headbang:
PS: mazda 6'l dislal oli nagu parem minek. särtsakam.
mina ise otsisin mazda 6 dislat. sain isegi liisingusse võetud. panin kenasti signa peale..aga siis 'avastasin' et pole ülevaatust (platsi pealt). ülevaatuselt läbi ei saanud, kuna ühe xenooni mootor ei töödanud. venelased platsi pealt hakkasid hämama.. õnneks oodati mind liisingus ära ja sai ära katkestatud.
järgmine oli saab, tegin korra sõitu ja võtsin ära. alul ehmatas hommikul mootori plärin ära.. aga ei ole häda midagi. :headbang:
PS: mazda 6'l dislal oli nagu parem minek. särtsakam.
Algselt postitas: Chipy
... ja tehase garantii tähendab, et see auto ei roosteta sul läbi... ja põhimõtteliselt kõik mind ajab koguaeg naerma, et tehase garantii on selline ülikeeruline asi ja sellest mingi kasu saaamine on ikka hull keemia. Selleks peab ka muidugi olema mingi konkreetne viga tehtud tehases. 30000 remondiraha oleks andnud sulle muidugi samasuguse kindlustunde, aga las see jääb siis.
Aga loodame et sa tüdined sellest autost nagu paar minu sõpra, kes on vahetanud 6 välja (küll BMW ja audi vastu) ja leiad tuleviku saabidest just selle mida otsid edu
Garantii ei ole ainult kere kohta, vaid täisgarantii, mis kehtib veel 1 aasta. Kuna auto on ostetud eestist ja müüjaks on mazda esindus siis selles ei maksa kahelda.
Aga jah ega see otsus nüüd kerge südamega tõesti ei tulnud. Ma olen alates eelmise aasta oktoobrist saabe otsinud kuid siiamaani ei ole satunud ühegi saabi otsa mida kohe oleks tahtnud ära osta. Lihtsalt nad kõik mida vaatamas käisin ja mille hinnaklass sobis olid liiga ruunatud juba. Võibolla mul natuke kõrged nõudmised autole, aga see on juba minu tragöödia. Aga igatahes tuli midagi ära osta ja mazda on mis ta on aga ta on vastupidav ja see on minu jaoks auto puhul väga oluline.
OT: sõidan ka praegu 2007a Mazda6 2.3-ga (ostetud uuena). Ei ole häda midagi, läheb normaalselt edasi, ei kägise, nagise, karju ega kräunu, jõudu on ka. El. nahkistmed mäludega, navi... mugav.
Uus auto on uus ja vana on vana, selles ongi asi
(ma ei räägi siin üles vuntsitud vanadest isenditest või lausa unicumidest, millel on teistsugune väärtus).
Võrreldes Saabi praeguse liikuriga - tajutav vahe on selles, et Saabi turbomootor on siiski teravam ja Saabi kokpit kompaktsem, vedrustus jäigem. Muud vahet ma ei tunne.
Ma ausalt öeldes tüdinesin ära sellest, et mu Saab 9-3 (2003 mudel, kuid 2002 a lõpp) kogu aeg mingeid mootori- ja muid veatulesid vilgutas ning kulukaid üllatusi tegi. Hoolimata sellest, et Viki väga hästi mu Saabiku eest hoolt kandis, ei uskunud ma enam sellesse autosse. Ajas mu hinge täis. Aitab kasutatud kraamist (mille kasutaja ma varem ise pole olnud).
P.S. Ma ei ole absoluutselt nõus, et läbisõit ei ole oluline. On. Olenemata margist, annab see ühel hetkel tunda (mis liigub see kulub).
Vahe võib olla selles, kas läbisõit on tehtud eesti kuumaastikul või kusagil mujal parematel teedel.
Kui 'kõrvalhüpet' mitte arvestada, kuulub mu süda endiselt Saabile
Uus auto on uus ja vana on vana, selles ongi asi
(ma ei räägi siin üles vuntsitud vanadest isenditest või lausa unicumidest, millel on teistsugune väärtus).
Võrreldes Saabi praeguse liikuriga - tajutav vahe on selles, et Saabi turbomootor on siiski teravam ja Saabi kokpit kompaktsem, vedrustus jäigem. Muud vahet ma ei tunne.
Ma ausalt öeldes tüdinesin ära sellest, et mu Saab 9-3 (2003 mudel, kuid 2002 a lõpp) kogu aeg mingeid mootori- ja muid veatulesid vilgutas ning kulukaid üllatusi tegi. Hoolimata sellest, et Viki väga hästi mu Saabiku eest hoolt kandis, ei uskunud ma enam sellesse autosse. Ajas mu hinge täis. Aitab kasutatud kraamist (mille kasutaja ma varem ise pole olnud).
P.S. Ma ei ole absoluutselt nõus, et läbisõit ei ole oluline. On. Olenemata margist, annab see ühel hetkel tunda (mis liigub see kulub).
Vahe võib olla selles, kas läbisõit on tehtud eesti kuumaastikul või kusagil mujal parematel teedel.
Kui 'kõrvalhüpet' mitte arvestada, kuulub mu süda endiselt Saabile