9-3 SS küttekulu

Raunx
Postitusi: 29
Liitunud: T Mär 24, 2009 16:42
Asukoht:
Auto:

#51

K Juun 09, 2010 1:40

Täpselt samad sõnad mis viimasel postitajal viimaste sõnadena olid...
Täpselt sama on ka auto, kuid... No ei oska ökolt vist lihtsalt sõita, linnas tuleb 13 keskmine kulu täiesti isegi (enda kohta) keskmiselt sõites. Maanteel on aga kulu alla 7. Tulles tagasi linna juurde siis eelmisel suvel õnnestus isegi 17 välja pigistada keskmiseks kuluks ühe paagitäie kohta:red: aga ilmselt oli toona asi minu (väga) raskes jalas mitte autos...
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#52

K Juun 09, 2010 9:20

Foor-stopp-kiirendus-foor-stopp-kiirendus... Distants 5-10km ja seda kõike veel külma mootoriga ja mitte mingi probleem pole saada 15+ sajale. Sõitke seesama distants ühtlaselt, foorivabalt ja saate kohe mingi 8-9 sajale.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#53

K Juun 09, 2010 9:35

Algselt postitas: Kenius
Algselt postitas: Margus.2
Algselt postitas: Sil
mis pööretel 1.8 tubro tööle hakkab täpselt ?


2000


Oled kindel et 2000 on see piir kus turbo järgi tuleb?
Kui siiski tõtt räägid siis kuhumaani ta puhub?


1800rpm pealt hakkab puhuma ja 3000 pealt hakkab juba langema...
Raunx
Postitusi: 29
Liitunud: T Mär 24, 2009 16:42
Asukoht:
Auto:

#54

K Juun 09, 2010 12:05

Algselt postitas: Cyber
Foor-stopp-kiirendus-foor-stopp-kiirendus... Distants 5-10km ja seda kõike veel külma mootoriga ja mitte mingi probleem pole saada 15+ sajale. Sõitke seesama distants ühtlaselt, foorivabalt ja saate kohe mingi 8-9 sajale.


No ma ei tea, tegin eksperimendi käigus üks pool paagitäit eelmise suve lõpus ka väga "vanaemalikku" sõitu, alla 10l ei tulnud kuskilt otsast. Vähemalt SIDi andmetel. Seejärel kannatus katkes ja asusin tavapäraselt sõitma

(Ärge saage valesti aru, ma ei ületa linnas (ega ka maanteel) kiirust ega kihuta. Ja foori tagant foori taha sõitmine oleneb siiski fooride tsüklite teadmisest. Enda marsruudi peal on mul pealuusees, et osades kohtades võid sa vääääga rahulikult kulgeda kuid jääd ikkagi järgmise foori all seisma pooleks minutiks, samal ajal kui eelmise foori alt natuke suurema kiirendusega minema minna, siis jõuab järgmisest ning ka ülejärgmisest läbi lipsata. Seepärast ma eriti ei osta juttu, et veidi parem kiirendus = foori tagant foori taha sõitmine. Nii ikka päris ei ole küll...

Ja siinkohal lisandub veel asjaolusid, näiteks selle rahuliku kulgemise ajal süstitakse sinust sellisel hulgal mööda, et ka üleülejärgmise foori alt sa lihtsalt ei jõua läbi tänu autode hulgale su ees. Kogu autode massiiv jääb seisma lõpuks ühe punase fooritule all, ja kes on sinust mööda süstinud, saavad rõõmsalt tuleva fohelise tulega läbi, ja sina jääd sama rõõmsalt teist tsüklit sellesama foori taha pidama. Seda kogesin ma rahulikult sõites palju, väga palju. )
ssilverr
Postitusi: 131
Liitunud: K Juun 27, 2007 22:35
Asukoht:
Auto:

#55

K Juun 09, 2010 12:10

täitsa okoo kulu linnavahel, mul kulub umbestäpselt sama palju kui sa kirjutasid, vahest natukene rohkem vahest veitsa vähem


Algselt postitas: Raunx
Täpselt samad sõnad mis viimasel postitajal viimaste sõnadena olid...
Täpselt sama on ka auto, kuid... No ei oska ökolt vist lihtsalt sõita, linnas tuleb 13 keskmine kulu täiesti isegi (enda kohta) keskmiselt sõites. Maanteel on aga kulu alla 7. Tulles tagasi linna juurde siis eelmisel suvel õnnestus isegi 17 välja pigistada keskmiseks kuluks ühe paagitäie kohta:red: aga ilmselt oli toona asi minu (väga) raskes jalas mitte autos...
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#56

K Juun 09, 2010 13:22

Algselt postitas: Raunx
....
aga mida sa siis minu jutust erinevat kirjutasid..:) Täpselt sama foor-stopp-kiirendus-foor-stopp-kiirendus..:)
ma ei ole ka väitnud mitte kusagil, et peab sõitma nagu vanaema või süstima nagu pöörane. Täiesti tavalise sõiduga foori alt foori alla oma igapäevasel tööle-koju trassil on mul kulu suht jube tänu tipptunnile. Kui ma sõidan seda sama trassi kusagil keskpäeval, kus autosid poole vähem, jõuan ma ka sisuliselt fooride taga peatumata seda läbida. Ei süsti vahele ei pidurda rida...
Piisab mul teha mingi tavapärasest erinev ots, kus vähegi pikemalt (piisab juba Järvevanast) saab ühtlaselt sõita, hakkab keskmine kohe kolinal kukkuma.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
ulari1
Postitusi: 94
Liitunud: P Mai 27, 2007 13:47
Asukoht:
Auto:

#57

L Mai 05, 2012 17:40

Avastasin täna huvitava fakti,et sõites Alexela Nitro3000-ga(tavaliselt ei osta seda aga hetkel kampaania ja hind sama mis tavalisel 95-l)Viljandist-Tartu näitas keskmist küttekulu 5.8-5.9l.sajale, sõites 95km/h+möödasõidud,kuigi tavaliselt on sellel teekonnal näit 6.6-6.7l.Reklaam vist isegi ei valeta,kui väidab,et selle bensiiniga sõites on väiksem küttekulu.Auto siis 2.0t.129kw.
Mikkc
Postitusi: 19
Liitunud: N Nov 03, 2011 12:22
Asukoht:
Auto:

#58

R Mai 11, 2012 11:38

Ei taha küll foorumit ära ummistada oma murega , aga kuna see otseses seoses kütusekuluga siis postitan ka siia.

25,5 keskmine , vahet ei ole kus , maantee , linn.

ABSi andur ei ole ju ühendatud millegiga mis saaks küttekulu nii lakke ajaks? Küll aga tekkis probleem üheaegselt koos ABSiga ( Juhtmete katkemine või anduri ülesütlemine probleemiks )

2005 9-3 Aero SS
KaidoV
Postitusi: 254
Liitunud: E Nov 28, 2005 13:49
Asukoht:
Auto:

#59

R Mai 11, 2012 11:54

Ei taha küll foorumit ära ummistada oma murega , aga kuna see otseses seoses kütusekuluga siis postitan ka siia.

25,5 keskmine , vahet ei ole kus , maantee , linn.

ABSi andur ei ole ju ühendatud millegiga mis saaks küttekulu nii lakke ajaks? Küll aga tekkis probleem üheaegselt koos ABSiga ( Juhtmete katkemine või anduri ülesütlemine probleemiks )

2005 9-3 Aero SS


Kas see keskmine on reaalne või SID'i järgi? Kui SID'i järgi siis võrdle korra maanteel odoka läbisõidu muutust vs. reaalsed kilomeetripostid. Minu autol ilmnes selline anomaali ABS'i anduri surmaga, et läbisõitu luges ca kaks korda vähem kui tegelikult distants oli ning seeläbi ka SID'i kuvatav keskmine kütusekulu muutus ulmeliselt suureks.

Teine värske kogemus: tagumised pidurisuppordid vms. olid väsinud ja pidurid olid tibakene kogu aeg peal. Piisavalt vähe, et veljed kuumaks ei läheks või tagumikuga sõidu ajal tunda annaks aga piisavalt palju, et kütusekulu 2,5 l/100 km peale tavapärasest kõrgemaks ajada.
IQ*
Komakonstaabel
Postitusi: 512
Liitunud: P Okt 24, 2010 13:45
Asukoht:
Auto:

#60

R Mai 11, 2012 12:28

Pole just päris sama mudel (OG 9-3, 151 kW), aga kuna eile sai naljaviluks katsetatud, siis tulemus oli selline: Mäost Tallinna märgini (keskmise kiirusega 84 km/h) näitas arvesti 5,9 l/100 km kohta. Rehvid Goodyear Eagle F1 (rõhk 2,3, laius 205 mm), sõitsin üksinda, kliimaseadme lülitasin välja, kuna kevadine päike soojendas mõnusasti. Enne neljarealisele teele jõudmist oli arvestil 5,7. Tegelik kulu on paagimeetodi järgi veidi suurem kui arvesti näit.
SAAB on tegusõna!
veikov
Postitusi: 272
Liitunud: P Sept 09, 2007 11:02
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5 2.8 XWD, 9-3 1.9TTiD, 9-7x 5.3, 9000 2.0 ~300kw, 900 2.0, 99 2.0, 96 v4 ...

#61

L Mai 12, 2012 13:07

keskmine kulu 5,6 kui sõita 60km maanteel , siis 45 linnas ja uuesti 60 maanteel.

Muidu maanteel normaalselt liigeldes jääb ikka 4,8 kanti. Parim on siianii olnud 670km ja keskmine kulu 4,6 (seda siis mitte SID järgi)

seda siis profiilis oleva masinaga
polygon
Postitusi: 109
Liitunud: L Okt 08, 2011 22:54
Asukoht:
Auto:

#62

T Juun 26, 2012 22:30

Avastasin täna huvitava fakti,et sõites Alexela Nitro3000-ga(tavaliselt ei osta seda aga hetkel kampaania ja hind sama mis tavalisel 95-l)Viljandist-Tartu näitas keskmist küttekulu 5.8-5.9l.sajale, sõites 95km/h+möödasõidud,kuigi tavaliselt on sellel teekonnal näit 6.6-6.7l.Reklaam vist isegi ei valeta,kui väidab,et selle bensiiniga sõites on väiksem küttekulu.Auto siis 2.0t.129kw.



Vastab täiega. Alexela Nitroga sõidab rohkem, eriti kui sõits mitu paaki järjest. Siis puhastab eelmistest tahmajääkidest ja seetõttu sõidabki kauem ja pikema otsa. Samuti ei pidavat põlema nii kõrge temperatuuriga kui nt 98 ehk siis säästab mootorit.
polygon
Postitusi: 109
Liitunud: L Okt 08, 2011 22:54
Asukoht:
Auto:

#63

T Juun 26, 2012 22:33

sõidan normaalsel tipptunni välisel ajal rahulikult mööda Vabakat linna kiirusehoidjaga ja tulen õhtul samamoodi tagasi ka. linnas palju ei liigu päeva ajal ja seega seisab ikka rahulikult ca 10-11L peal. mõni ütleb et püsikiirusehoidja ise võtab juba. võtab vä?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#64

K Juun 27, 2012 9:33

Oleneb püsikast ja teeoludest. Püsikas hoiab kiirust suvalistes oludes, tõusud, langused jne. Ökosõidu puhul peaks aga jälgima pisut seda gaasijala asendit ja kasutama auto inertsi ära. Mäest alla kiirust koguda ja mäest üles minnes pisut järgi anda jne. Võibolla mõni püsikas suudab seda, aga ilmselt vist mitte väga paljud. Vabaduse pst on piisavalt sile, et selle peal ilmselt erinevust ei tule. Samas tuleks jälgida ka kiirust ja pöördeid, mida mootor parasjagu näitab. 50 vs 60 ja ca 4-500 pööret vahet (eks oleneb käikudest ja ülekannetest) ja seega ka kulu suurem kohe.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#65

K Juun 27, 2012 9:54

Olen ka vaikselt jälginud nüüd oma auto kütusekulu.
Linn-Maantee 50:50 on mitme kuu keskmine 10,4
Puhas maantee on vahemikus 6,8-7,4 - sõltub mõõdasõitudest ja lastist.
Kõige hullem vist pole :)
Vasta