9-3 SS küttekulu
Oleks huvitav teada kui suur on küttekulu teistel samalaadsetel autokasutajatel, eriti 9-3 Aerodel. Auto 2003a. automaat bensiin 2.0T 110kw. Talvel kesklinnas keskmiselt rahulikult lühikesi otsi sõites jääb küttekulu keskmiselt 13,8 L / 100km. Maanteel sõidan vähe, aga seal kulu ca. 7 L / 100km. Kas see ongi normaalne või peaks diagnostika poole pöörduma?
Algselt postitas: timmy
Oleks huvitav teada kui suur on küttekulu teistel samalaadsetel autokasutajatel, eriti 9-3 Aerodel. Mootor praegu 2.0T 110kw. Talvel kesklinnas enamasti lühikesi otsi sõites jääb küttekulu keskmiselt 13,8 L / 100km. Maanteel sõidan vähe, aga seal kulu ca. 7 L / 100km. Kas see ongi normaalne või peaks diagnostika poole pöörduma?
Alusta ikka sellest, kas kütuseks on bensiin või diislikütus.
Minu eelmisel isendil, ehk 9-3 Vector 2.0t 129 kW (bensiin) sid linnas üle 10L ei näidanud, trassil oli alla 8.
Sama auto mis Rästasel, ehk 129kw automaat 2003 aastast. Trassil on talvel nüüd keskmine 7 kandis samas linnas kipub sinna 13-14L kanti kiskuma. SID'i järgi keskmine 11.3 viimati ning paak täis-paak tühjaks meetodil samuti tuleb keskmine üle 10l /100km kohta. Siiani olen linna kõrgema kulu lükanud lühikeste otste aeda eks näe mis kevad ja suverehvid toovad, loodaks ikka suts väiksemat kulu linnas.
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/361134.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/361134.png[/IMG][/URL]
9-3 SS aero 2004 aastast, manuaalkastiga, täitsa tehase seisundis, maanteel kui viisakas olla siis 7, kui mitte kõige viisakam (näiteks suvisel ajal +20 lubatust) siis 8, maanteel pole suurt erinevust täheldanud suve ja talve osas, suvel linnas 11,5-12, talvel 12-13,5, sõltub peris palju sõidu otsa pikkusest, mul nii 50/50 väga lühikesed otsad versus sõit ühest linnaotsast teise.
Täpsustuseks: mina arvestan kulu tangitud liitrite ja sõidetud km järgi, ei mina neid sid-e ja muid arvuteid usu :)
Edit: kui ainult linnas sõita lühikesi otsi, nii 5-7 km ja praktiliselt alati sattus nii, et mootor oli juba jahe siis tuleb 16 ka ära.
maanteel ühekorra õnnestus saada keskmiseks kuluks ka 6 l sajale aga selleks abiks oli konditsioneer välja lülitatud, maantee oli teistest autodest praktiliselt tühi, üle 95 ei sõitnud, suhteliselt soe ilm....
Täpsustuseks: mina arvestan kulu tangitud liitrite ja sõidetud km järgi, ei mina neid sid-e ja muid arvuteid usu :)
Edit: kui ainult linnas sõita lühikesi otsi, nii 5-7 km ja praktiliselt alati sattus nii, et mootor oli juba jahe siis tuleb 16 ka ära.
maanteel ühekorra õnnestus saada keskmiseks kuluks ka 6 l sajale aga selleks abiks oli konditsioneer välja lülitatud, maantee oli teistest autodest praktiliselt tühi, üle 95 ei sõitnud, suhteliselt soe ilm....
Te kirjutate 12, 13, 14L linnas. Huvitav, et minu silm pole üle 10L kütusekulu sid-il üldse näinud :freak:
Välja arvatud nullimine (aku lahtiühendamine). Siis oli algul x number ees, mis üsna ruttu kolinal alla 10 kukkus.
Mu Saabi sid valetas? :poke:
Välja arvatud nullimine (aku lahtiühendamine). Siis oli algul x number ees, mis üsna ruttu kolinal alla 10 kukkus.
Mu Saabi sid valetas? :poke:
KST, endal linnas sõites viskab suht kiirelt SID'l üle 10 keskmise ja kui veidi pikemalt sõita siis näitab juba 11 kandis. Samas mootor peaks korras olema, nii et ei teagi kuidas Sul nii madalad numbrid olid:headbang:
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/361134.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/361134.png[/IMG][/URL]
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Ma näiteks nullin suht tihti. Tangin, nullin ära ja sõidan näiteks esmaspäevast reedeni ainult linnas, enamus täistunnid, ummikud ja 16 on eest. Muidu kuu keskmine tuleb sinna 12-13L kanti. Mul on väga palju linnasõitu, kuskil 80-90% :drive:
Kompuutri järgi keskmine on ikka oluliselt teine kui arvutada paak täis, paak tühi meetodil. See erinevus on 1-2 L / 100km kohta. Kui ära nullida ja lapats põhja tallata, siis viskab korraks 90L/100km kohta, mis hilisemat keskmist palju mõjutab. Tähtis ikka tegelik keskmine, mitte see mis kompuuter arvutada üritab.
Mitte, et see eesmärk oleks aga kuidas muidu turbomootoriga tuleks linnas kiirendada, et võimalikult ökomalt hakkama saaks. Kas nn vanaema meetodil, et pöörded üle 2.5k ei jõuagi või korralikult gaasi andes üritada võimalikult kiirelt 50 km/h or so kiirus kätte saada ja siis rahulikult kulgeda:red: Esimene turboga auto ja sellest ka küsimus:wall:
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/361134.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/361134.png[/IMG][/URL]
-
- Postitusi: 170
- Liitunud: L Nov 24, 2007 16:28
- Asukoht:
- Auto:
Kõik joob ära mis paaki valan.....aga keskmine kuskil 11l.
Linnas u 16 ja maanteel 9. Põhiliselt kulgen maanteedel.
Linnas u 16 ja maanteel 9. Põhiliselt kulgen maanteedel.
keskmine kütusekulu on 9-10 vahel, kus enamus ajast linnas kulgetud. nullin ka peale igat paaki ja suht sarnaselt on iga kord paagi lõppedes 9,3 vms. maanteel 90-100km/h on 6.5l ja linnas fooride taga ja ummikutes jõnksutades on 13l.
Algselt postitas: joels
Mitte, et see eesmärk oleks aga kuidas muidu turbomootoriga tuleks linnas kiirendada, et võimalikult ökomalt hakkama saaks. Kas nn vanaema meetodil, et pöörded üle 2.5k ei jõuagi või korralikult gaasi andes üritada võimalikult kiirelt 50 km/h or so kiirus kätte saada ja siis rahulikult kulgeda:red: Esimene turboga auto ja sellest ka küsimus:wall:
oi oi vanaemalik ei ole mitte 2,5 kilo pöördeid. Oma autol proovisin ja "käskis" käiku vahetada ni 1,8 peal. aga nii ma jaksasin soita vaid ühe otsa:)
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Algselt postitas: joels
Mitte, et see eesmärk oleks aga kuidas muidu turbomootoriga tuleks linnas kiirendada, et võimalikult ökomalt hakkama saaks. Kas nn vanaema meetodil, et pöörded üle 2.5k ei jõuagi või korralikult gaasi andes üritada võimalikult kiirelt 50 km/h or so kiirus kätte saada ja siis rahulikult kulgeda:red: Esimene turboga auto ja sellest ka küsimus:wall:
Ei ole küll spetsialist, kuid usun, et öko jaoks ei ole vaja kiirendada raks 50(pigem eeldan et 60) sisse ja hoida. Loogiline, et turbo kulub ka rutem kui seda rohkem kasutad ja eriti lapats põhja meetodil. Sõida nagu tavalise autoga. Eks igaühel oma piir kus ökonoomsuse ja mugavuse piir kokku saavad.
Enda 1.8t manuaal kütuse kulu on maanteel 6.7L kiirusega 100 kulgedes. Linnas tuleb ette nii ja naa. Üldiselt nõus siin eespool, et linn on väga suhteline koht kus kütuse kulu hinnata
Soovituseks ka seda, et kui säästa turbot, siis mitte enne kiirendada turboga kui mootor pole oma norm töötemp kätte saanud. Alloleval pildi võtsin 9-3 manuaalist.
Algselt postitas: Margus.2
Algselt postitas: Sil
mis pööretel 1.8 tubro tööle hakkab täpselt ?
2000
ega lihtne pole alla 2000. hoida. hommikuti, kui vaja maanteele pöörata siis tuleb kiirendada nii või naa, et turbo rakendub siis kindlasti.
Algselt postitas: Margus.2
Algselt postitas: Sil
mis pööretel 1.8 tubro tööle hakkab täpselt ?
2000
8,5 keskmiselt sajale tundub ikka eriti vähe. Kas see näitaja on ise arvutatud paagitäite kaudu või on selleks keskmise näitajaks kompuuter?
Algselt postitas: timmy
kas 2.0T 110kw turbo läheb samuti 2000p/min juures taha või on ta kogu aeg järel. Tablool näitab näidik turbo kasutust ka seistes, kuidas seda siis mõista?
Turbo on koguaeg taga. sellest hetkest kui sa starterit keerad ning esimesed heitgaasid liikvele lähevad.
Väike hariv Link
Iga ratas veab and then some!
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Mõelge nüüd pisut... kuidas saab üks asi seal paigal olla, kui heitgaasid temast pidevalt läbi käivad?? Loomulikult töötab vurr kogu aeg. Lihtsalt mingitest pööretest alates on ta võimeline "peale puhuma". See "tabloo" näitab enamuse ajast sulle alarõhku, valge ja kollase alal piir on nn 0 (atmosfäärirõhk tegelikult) ja sealt edasi juba juurde puhutav.