9-3SS 2005 kolin

Vasta
wiljams
Postitusi: 39
Liitunud: R Apr 04, 2008 16:30
Asukoht:
Auto:

#1

K Apr 23, 2008 0:48

Nuud möistus otsas:wall: Nimelt taga paremal midagi kolksub, nagu oleks lahti midagi. Sai vahetatud siis ööts, uhel puksil oli väike lötk, ikka kolises, siis tagumised amordid ja ikka see kolin, ulejäänud kummid ja värgid nagu korras ja jäigad. Seest poolt ka nagu köik kinni???
Tanel_9-3SS
Postitusi: 26
Liitunud: R Apr 04, 2008 0:01
Asukoht:
Auto:

#2

K Apr 23, 2008 7:08

pane natuke rohkem infot - millal koliseb v kolksub jne. Muidu tuleb soovitus, et tee pagasnik tühjaks :)
Ohmoon
Postitusi: 48
Liitunud: E Aug 21, 2006 14:40
Asukoht:
Auto:

#3

K Apr 23, 2008 8:20

Kui sa amorte vahetasid, nägid ilmselt vedrude seisukorra ka ära. Aga mul oli just katkise vedruga sama jama, ots oli ära murdunud ja kolises siis seal kuskil.
que
Postitusi: 1408
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: 2x 9-5, 1x9-3

#4

K Apr 23, 2008 8:29

võibolla on nüüd mõni rattapolt korralikult kinnitamata?
Everyday Regular SAAB guy!
Carruks
Postitusi: 66
Liitunud: N Dets 27, 2007 9:06
Asukoht:
Auto:

#5

K Apr 23, 2008 12:03

Sama mure - taga parema ratta juures midagi koliseb, kui ebatasasel pinnal sõita...lasin Saabianti juures ja Troostis üle vaadata, puksid, vedru jms selline tundusid ok olema...amorditestis käisin kah ära, näitas 75% ...ei tea milles viga! Kui palju neid amorditeste uskuda üldse võib!? Kunagi 5-sel bemmil näiteks, näitas samuti, et amort ok, aga tegelikult oli pees... oli päris korralikult seda kroomitud pinda ära söönud ja vesi oli amordis see, mis talvel muidugi ära jäätus! Ei hakka seal umbes kah midagi ära vahetama, ei taha raha tuulde visata...eks aeg annab aru!
Kui sa wiljams midagi avastad, eks teavita mind kah!;)
tanelkro
Postitusi: 169
Liitunud: L Aug 04, 2007 1:11
Asukoht:
Auto:

#6

K Apr 23, 2008 12:25

Minul on sarnane probleem vasaku esiratta juures. Ebatasasel pinnal kostub ikka täitsa tuntav klõbin ja vahel hakkab täitsa närvidele.
Sügisel käisin Troostis ka ja siis öeldi, et aerol pidigi amortidel selline omapära olema, et vahest kolisevad ja ei saagi midagi teha. Nüüd varsti pean uuesti pukse vahetama minema, seega peaks teema uuesti üles tõstma, sest see päris normaalne pole, et lihtsalt koliseb ja midagi teha ei saagi:P Samas on ka see teema, et ei tahaks igaksjuhuks amorte vahetama hakata, et äkki läheb ära.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14293
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#7

K Apr 23, 2008 12:35

Amorditest näitab kalossinumbreid. Juba erinevus õli vs gaasiamort mängib tõsiselt. Gaaside puhul näitab (kui õieti mäletan) mingi 20% vähem. Kunagi sai värskelt alla pandud gaasikatega testis käidud, onud arvasid et jama värk, näitab mingit 60-70%, aga üks taipas küsida, kas on õli või gaasiamordid. Peale vastuse saamist ta selle erinevuse jutu pillaski..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
ssilverr
Postitusi: 131
Liitunud: K Juun 27, 2007 22:35
Asukoht:
Auto:

#8

K Apr 23, 2008 13:37

Kas uued amordid vahetati originaalide vastu? Troosti pärit tarkus, kui nad mulle soovitasid asendada originaalid konidega, et originaalide puhul on oht, et ka täiesti uued teevad kolksadi kolksadi.
tanelkro
Postitusi: 169
Liitunud: L Aug 04, 2007 1:11
Asukoht:
Auto:

#9

K Apr 23, 2008 13:57

Algselt postitas: ssilverr
Kas uued amordid vahetati originaalide vastu? Troosti pärit tarkus, kui nad mulle soovitasid asendada originaalid konidega, et originaalide puhul on oht, et ka täiesti uued teevad kolksadi kolksadi.


Just sama asja öelda ka mulle sealt:)
wiljams
Postitusi: 39
Liitunud: R Apr 04, 2008 16:30
Asukoht:
Auto:

#10

N Apr 24, 2008 2:53

Pagasnikus on köik kinni ja vedru kah normaalne, katsu mida tahes köik tundub ok. Kolin tuleb jah ebatasasel pinnal söites, ei peagi nagu auku jahtima ja hääl on selline imelik huplev (mitte metallne). Käisin ka amordi testis, öeldi et nagu uued ja troostis soovitatigi ikkagi vahetada, sai siis uued originaalid pandud, kolin ikka sama kus enne:o
Carruks
Postitusi: 66
Liitunud: N Dets 27, 2007 9:06
Asukoht:
Auto:

#11

N Apr 24, 2008 10:05

Nii et kui amortide vahetuseks läheb, siis originaalide vastu ei ole soovitav vahetada!?
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#12

N Apr 24, 2008 10:09

Ostke Koni FSD-d. Hind peaks olema neil odavam kui originaalidel. Mina olen nendega sõitnud nüüd juba peaaegu 2a ja siiamaani väga rahu l:headbang:
Carruks
Postitusi: 66
Liitunud: N Dets 27, 2007 9:06
Asukoht:
Auto:

#13

N Apr 24, 2008 12:26

Kes neid müüb?
tanelkro
Postitusi: 169
Liitunud: L Aug 04, 2007 1:11
Asukoht:
Auto:

#14

N Apr 24, 2008 15:37

minu autol ei ole ka see klõbin mitte metalne, pigem selline tugev plastmassi kolin vms, raske kirjeldada.

mis hinnaga need Koni amordid on?
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#15

N Apr 24, 2008 15:38

Koni maaletooja on Motoral Eesti: http://www.motoral.ee
Mul maksid nad õige pisut alla 10k
wiljams
Postitusi: 39
Liitunud: R Apr 04, 2008 16:30
Asukoht:
Auto:

#16

R Apr 25, 2008 0:13

mina järeldan, et viga ei ole amordis, vaevalt et uus amort teeks täpselt sama kolinat, mis vana:?
ssilverr
Postitusi: 131
Liitunud: K Juun 27, 2007 22:35
Asukoht:
Auto:

#17

R Apr 25, 2008 9:58

täpsemalt minu teada teeb amordi tugilaager seda häält
wiljams
Postitusi: 39
Liitunud: R Apr 04, 2008 16:30
Asukoht:
Auto:

#18

L Apr 26, 2008 1:15

Palun täpsusta, kus asub amordi tugilaager?:red:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#19

L Apr 26, 2008 1:24

Amordi kõige ülemises osas, amort kinnitubki ülevalt tugilaagri külge.
wiljams
Postitusi: 39
Liitunud: R Apr 04, 2008 16:30
Asukoht:
Auto:

#20

L Apr 26, 2008 1:24

Ma mötlen siis tagumisel
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#21

L Apr 26, 2008 6:54

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Amordi kõige ülemises osas, amort kinnitubki ülevalt tugilaagri külge.

Taga-amordil,Saabil ja tugilaager???:wtf:
wiljams
Postitusi: 39
Liitunud: R Apr 04, 2008 16:30
Asukoht:
Auto:

#22

P Juun 22, 2008 8:51

Viga oli ikkagi purunenud vedrus, umbes pool keerdu oli ära murdunud:D :drive:
Vasta