Xenon tule pirn

Andre83
Postitusi: 249
Liitunud: K Sept 23, 2009 23:42
Asukoht:
Auto:

#51

L Juun 02, 2012 21:37

Nii, parempoolne xenon enam ei põle. Paar kuud enne kustumist hakkasin täheldama seda, et käivitamisel liikusid tuled jäjest vähem ja viimati oli valguvihk pimedas päris lühike. Kas see on üldse tule läbiminemisega seotud või tuleks õige kõrguse mittesaavutamist eraldi uurida?
Plaan 4300k pirn panna aga margieelistust?
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#52

L Juun 02, 2012 22:07

Ainult 2 tootjat ongi - Philips ja Osram. Vahet pole, oleneb, kumma kätte saad.
Muu on kõik jama, eriti mingid 10€ pirnid.

terv, teager
Andre83
Postitusi: 249
Liitunud: K Sept 23, 2009 23:42
Asukoht:
Auto:

#53

E Juun 04, 2012 17:07

Paar kuud enne kustumist hakkasin täheldama seda, et käivitamisel liikusid tuled jäjest vähem ja viimati oli valguvihk pimedas päris lühike. Kas see on üldse tule läbiminemisega seotud või tuleks õige kõrguse mittesaavutamist eraldi uurida?

Aga mis tulede kõrguse häiretest arvatakse?
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#54

T Jaan 28, 2014 21:07

Täna siis õhtul tõmbas esmalt vasak xenon lillakaks ja 2 km hiljem uuesti käivitades põles täiesti läbi. Kuna ülevaatusel andsid pirnid kehvi näite tellisin juba 3 nädalat tagasi eBayst uued Philipsid ära, paraku kärssas üks pirn veidi enne läbi kui uued kohale jõudsid :(
Kuna plaan lähipäevil D2S xenonite vahetus 9-3 SS ära teha, siis rumal küsimus, et kas enne pirnide vahetamist peaks akul juhtme maha võtma? Või piisab kui võtit pole süütelukus ja tulede lüliti nullis?

Kuna ballastil koledad kõrgepinge ähvardused peal mõtlesin enne uurida :) Youtubest leidsin kena vahetamise video, kuid kerge kõhklus selle kõrgepinge osas on. Niisama ei tahaks akujuhet käppida kuna peale seda arvatavasti kõik kellad ja raadiojaamad vaja uuesti seadistada.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
praktikant
Postitusi: 387
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas

#55

K Jaan 29, 2014 9:31

Lambid peaks ikka enne ära kustutama jah.
Pole manuaali lugenud, aga vaevalt et akut lahti vaja võtta on.
Ma vahetasin D2S ära, seejuures tegin näo nagu oleks tegemist H4-ga. Kõik toimis, särtsu ei sanud.
Kui on soov kõrget pinget saada, siis peaks kuidagimoodi lahtised juhtmed pihku võtma ja paluma kellelgi tuled sisse lülitada. Võib arvata, et käivituspinge kindlustab elamuse. :)
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
preda
Postitusi: 194
Liitunud: R Nov 18, 2011 22:44
Asukoht:
Auto:

#56

K Jaan 29, 2014 11:30

Ei ole midagi hullu...lülitad lihtsalt tuled välja vahetamise ajaks,aga jah ilge nuss on neid sinna pesasse õieti tagasi saada,mul võttis päris pikalt aega enne kui õieti sain
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#57

K Jaan 29, 2014 11:55

Ei ole midagi hullu...lülitad lihtsalt tuled välja vahetamise ajaks,aga jah ilge nuss on neid sinna pesasse õieti tagasi saada,mul võttis päris pikalt aega enne kui õieti sain


Selge pilt. Eks püüan jah närvi valmis panna selleks sõrmede akrobaatikaks, mis ette võtta tuleb. Kaugtuledesse panin sügisel Night Breakerid ja kahe H7 pirni paigalduse peale kulus pool tundi ja hulganisti vandesõnu :) Õnneks on netis ka videojuhendeid leida, mis tööd veidi hõlbustavad http://www.youtube.com/watch?v=P9F7WKzdcPk
Peamine on nüüd leida soe pind selle töö teostamiseks, sest õues on see praeguse -15C juures suht enesetapp.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
tiitman
Postitusi: 47
Liitunud: T Okt 09, 2007 9:56
Asukoht:
Auto:

#58

R Jaan 31, 2014 8:54

Täna siis õhtul tõmbas esmalt vasak xenon lillakaks ja 2 km hiljem uuesti käivitades põles täiesti läbi. Kuna ülevaatusel andsid pirnid kehvi näite tellisin juba 3 nädalat tagasi eBayst uued Philipsid ära, paraku kärssas üks pirn veidi enne läbi kui uued kohale jõudsid :(
Kuna plaan lähipäevil D2S xenonite vahetus 9-3 SS ära teha, siis rumal küsimus, et kas enne pirnide vahetamist peaks akul juhtme maha võtma? Või piisab kui võtit pole süütelukus ja tulede lüliti nullis?

Kuna ballastil koledad kõrgepinge ähvardused peal mõtlesin enne uurida :) Youtubest leidsin kena vahetamise video, kuid kerge kõhklus selle kõrgepinge osas on. Niisama ei tahaks akujuhet käppida kuna peale seda arvatavasti kõik kellad ja raadiojaamad vaja uuesti seadistada.


Palun jaga müüja nime, kellelt tellisid, endal samuti plaan tellida.
Esimese ostuga läks vähe viltu, saatsin tagasi, sest tekkis kahtlus et kasutatud pirnid sain. Vastati, et pirnid on tehases katsetatud 5 h, sellest kasutamise märgid peal.
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#59

R Jaan 31, 2014 9:29



Palun jaga müüja nime, kellelt tellisid, endal samuti plaan tellida.
Esimese ostuga läks vähe viltu, saatsin tagasi, sest tekkis kahtlus et kasutatud pirnid sain. Vastati, et pirnid on tehases katsetatud 5 h, sellest kasutamise märgid peal.


Pole enam mõtet seda müüjat soovitada, vaatasin, et ta on eBays tänaseks hindu tõstnud 100%. Mina sain paari Philipseid koos saatmisega oksjonilt kätte 35 euriga. Odavam on sul vaadata auto24, kus üks müüja müüb neid Philipsi pirne ja soodsalt.
Tõsi, mul on suured kahtlused, et need minu ostetud Philipsid on piraadid, sest pakend oleks justkui Philipsi pealt maha pildistatud ja kujutised pakendil hägused. Pirnidel küll made in Germany kirjad peal. Tasub hoiatuseks ehk ka seda teemat lugeda http://www.candlepowerforums.com/vb/showthread.php?319325-Fake-Philips-HID-bulbs-very-common-now-in-fact-on-the-internet-most-are-Counterfeits
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Andrei
Postitusi: 126
Liitunud: P Dets 12, 2010 18:25
Asukoht:
Auto:

#60

T Dets 16, 2014 9:04

Oskab keegi soovitada usaldusväärset poodi Eestis kust osta D2S xenon pirnid mis ei oleks võltsingud vaid originaalid Philips või Osram?
http://saabvin.com/YS3FF45S951020543
saab93
Postitusi: 97
Liitunud: L Sept 14, 2013 13:23
Asukoht:
Auto:

#61

T Dets 16, 2014 11:23

Kui hind on liiga hea, et tõsi olla, siis on suure tõenäosusega fake. Tellisin kunagi ebayst ja sain vastu pükse kuna oli päris hea koopia ja kohe aru ei saanudki.

Maru hea hinnaga tellisin ma ise USA-st Morimoto xb35 5500K pirnid. Tagasiside nende kohta on väga positiivne ja hind samuti. 2 Pirni hinnaga 50$ kuhu lisandub tollimaks. Kokku läks ca 50€.

www.theretrofitsource.com

Soovitan uurida
vvs
Pealik
Postitusi: 4257
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#62

T Dets 16, 2014 11:49

Oskab keegi soovitada usaldusväärset poodi Eestis kust osta D2S xenon pirnid mis ei oleks võltsingud vaid originaalid Philips või Osram?

Külasta Tallinnas Pärnu maanteel DB-HP-d :)

www.db-hp.ee
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
Teretali
Saabiklubi liige
Postitusi: 272
Liitunud: P Juul 03, 2016 0:56
Asukoht:
Auto:

#63

T Veebr 27, 2024 18:50

Kuna see tundub kõige lähedasem teema, siis: milliseid Xenon pirne hetkel turulolevatest soovitate lähituledesse? Mu Osrami Night Breaker Unlimited sai veidi üle 5 aasta täis ja nüüd üks hakkas vilkuma. Osram Xenarc Night Breaker Laser reklaamib ennast kui kõige paremat. Samas nüüd on juba saada ka üks-ühele sobituvaid D1S LED pirne mis ka jutu järgi luuptule kooslusega vastutulijaid ei pimesta ja peaks Xenonist paremini valgustama, on keegi proovinud?

https://www.varuosamarket.ee/toode/pirn ... ker-laser/
https://www.varuosamarket.ee/toode/led- ... s-d1s-d1r/
Pilt
Pentti
Postitusi: 49
Liitunud: K Juul 29, 2015 7:26
Asukoht:
Auto:

#64

T Veebr 27, 2024 19:30

Soovitan youtubest võrdlusteste vaadata ja mis su silmale parem tundub see võta.
Ise ostsin Classikud aga kahetsen sest jäi minu jaoks ikka pimedaks tee.
Mul kindlasti vajaksid luubid ja klaasid ka mingit hooldust ...aitaks see ka
LEDe sai kunagi hulgi proovitud....keskmine hinnaklass....tulemus oli et kui tee oli hele ja kuiv siis oli parem
Kui tee on märg siis need Ledid ei näidanud midagi....jah kõik helkurid helkisid 200m raadiuses aga teed ei näinud
Teine koht kus LEDid olid ülihead oli valge lumega teed.....tõmbasid täistuled peale ja lasid nagu prozektoritega metsavahel
Ehk pika jutu minu arvamus on et vali night breakeri seeriast midagi
Kasutaja avatar
Teretali
Saabiklubi liige
Postitusi: 272
Liitunud: P Juul 03, 2016 0:56
Asukoht:
Auto:

#65

T Veebr 27, 2024 20:07

Mhmhh, kaldun ise ka sinna..mujalt ka lugenud need aftermarket LEDid teatud oludes ikka ei ole nii head kui Xenon, mille jaoks tuli ka ehitatud on.
Pilt
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#66

T Veebr 27, 2024 21:03

Proovi Poola toodet? Ise topiks need järgmisena külge. Xenarc Classic ka vilgub vahel peale paari+ aastat.

Tootja leht:
https://m-tech.pl/en/technology/xenon-bulbs/

Tootevalik:
https://m-tech.pl/en/xenon-bulbs/

Premium variant võiks OK olla, töökaaslase Subaru sõidab nendega ja toimib.
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 812
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#67

K Veebr 28, 2024 1:36

Teretali kirjutas:
T Veebr 27, 2024 18:50
Kuna see tundub kõige lähedasem teema, siis: milliseid Xenon pirne hetkel turulolevatest soovitate lähituledesse? ...
Sinu SAAB on vist OG 9-5 ja on varustatud bixenon esituledega (lähituli ja kaugtuli). Nn volitatud hooldusfirma esindaja sönul on neil autodel soovitav kasutada Philipsi spetsiaalselt SAAB 9-5 le toodetud D1S xenonpirni.

Philips Vision Xenon-D1S "SAAB" 85V 35W

Xenon D1S-lamppu ajoneuvoon SAAB 9-5, vuosimallit 2002-2010.
Vuonna 2006 havaittiin ongelmia xenonlamppujen toimivuudessa edellä mainituissa autoissa. Kun noin puolet lampun käyttöiästä on kulunut (1000 h - 1500 h) se alkaa välkkyä ja lyhyen ajan kuluttua lakkaa kokonaan toimimasta. Ongelma johtuu ajoneuvon sähköjärjestelmästä ja ballastista ja siksi vian ei voida katsoa johtuvan itse lampusta. Ongelman ratkaisemiseksi ja turvallisuuden varmistamiseksi Saab on yhteistyössä Philipsin kanssa kehittänyt xenon-erikoislampun, joka pystyy käsittelemään auton erityistä sähköjärjestelmää ja näin kestää koko odotetun eliniän ajan.

Saadavus hetkel nigel , vaid 2 tk Motonet.fi weebilehe andmetel selles kauplusteketis. Ostsin aastaid tagasi kui neid oli Motonetis vabalt saadaval ja toimetavad probleemideta , töötunde pole neil möötnud. Vöibolla on köik see margiesinduse jutt vaid hulamula ja minusugustele lihtsameelsetele möeldud kes pirni mitmeid x kalllimalt ostavad kui Alibabast mingit hiinapaska on vöimalik saada. Samas ka need hiinapask led id ei ole asendus xenonpirnile. Paraku ka MY 2005 SAAB i esitule luubi peegeldi vöib olla kahjustatud ja esitule plastik tuhmunud , plastiku saab poleerides ja lakkides läbipaistvaks kuid peegeldi pinda vist taastada ei önnestu.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#68

K Veebr 28, 2024 12:43

Mina olen täheldanud, et Xenonid 9-5l vilguvad tugevamalt pidurdades, eriti talvel. Vast seotud ESPga, mis tarbib palju voolu ning tekitab ballastis pingelangu ja paneb tule vilkuma. Vabalt võib olla ka nn elektri ehk massi vms teema. Samas tutikas pirn ei vilgu. Ehk on pirni süüteelektroonika värskem uuel pirnil ning talub pingelangu paremini.
turuplats
Postitusi: 385
Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
Asukoht: Tartu
Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
Kontakt:

#69

K Veebr 28, 2024 16:51

Mul on luupides just motonetist ostetud Osram Xenarc Night Breaker ja noh võrreldes vanadega läks võibolla gramm kaks paremaks aga tegelt ikkagi sittagi need ei valgusta. Ilmselt tuleb hoopis projektorite vahetusele mõelda.
iphonede ja ipadide remont
Kasutaja avatar
Teretali
Saabiklubi liige
Postitusi: 272
Liitunud: P Juul 03, 2016 0:56
Asukoht:
Auto:

#70

K Veebr 28, 2024 18:31

I-Vaari kirjutas:
K Veebr 28, 2024 1:36
Sinu SAAB on vist OG 9-5 ja on varustatud bixenon esituledega (lähituli ja kaugtuli).
Ei ole Bi-Xenon, tavaline Xenon on. Lähituled jäävad ka kaugtulede sisse lülitades samasse asendisse.
I-Vaari kirjutas:
K Veebr 28, 2024 1:36
Nn volitatud hooldusfirma esindaja sönul on neil autodel soovitav kasutada Philipsi spetsiaalselt SAAB 9-5 le toodetud D1S xenonpirni. Philips Vision Xenon-D1S "SAAB" 85V 35W.
See on väga huvitav info. Googeldasin veidi ja leidsin sellise vastuse aastast 2013:

Saab 9-5 (9600) VM02-10 has been found to have problems with Xenon bulbs. About halfway through the life of the lamp (1000-1500 hours) the bulb starts to flicker and after a short time the bulb stops working. This is caused by the car's electrical system and the lamp's ignition unit (ballast) and is not directly the lamp's fault.

To solve the problem and guarantee a smooth driving experience, Saab has developed a special model of Xenon bulb in cooperation with Philips. This Xenon bulb is more resistant to the car's unique electrical system and lasts the full expected life of the bulb. This bulb has been on the market for some time, but this information has not necessarily reached service shops and customers.

- In order to offer our end customers a safe and reliable product, we always recommend using a bulb made by Philips.
- To make sure that the right type of bulb is installed in the car, check the 10-digit part number printed on the bottom of the bulb 9285.147.294.
- Philips is currently the only supplier that manufactures the Xenon bulb in question.
- The bulb is available with Saab part number 540 24 33, Recommended price is €115.51.


Seega Wilddogi tähelepanekud on täitsa õiged. Üks härra kirjutas soomlaste foorumis ka, et: That's how much I've concluded now that the stuttering comes from those Valeo electronic units.
Whenever the temperature is at or above zero, the lights almost always work great. Then again, on the freezing side, it freezes more the colder it is.
The lights usually stutter when starting/lifting the clutch with a 'cold' car, when the road is pulsing/vibrating when the height adjustment "adjusts" and when stability control is not in play.
That is, in all those cases when there is some kind of voltage fluctuation in the electrical system.
When the car has been driven with the xenons on for a longer time - that is, the units are warm - stuttering usually does not occur.
Pilt
Vasta