veojõukontroll viga

Vasta
tanelkro
Postitusi: 169
Liitunud: L Aug 04, 2007 1:11
Asukoht:
Auto:

#1

N Okt 30, 2008 12:17

Sirvisin siin teemad läbi ja ei hakanud silma ühtegi sellist, seega tegin uue...
nimelt asi selles, et üks õhtu ilmus display'le kirje, et veojõukontrolli viga, võtta ühendust esindusega (panin siin eesti keelde). Sõitsin mõnda aega, kus see veojõukontrolli tuli (selline komnurk ja kriips peal) spidoka all põles koguaeg, jäin siis autoga seisma ja uuesti käivitudes enam viga ei näitand. Siiamaani pole enam näidanud.
Milles võib asi olla? Kuidas saab kontrollida, kas veojõukontroll ikka tötab või mitte?
Lähen järgmine nädal küll troosti (kuid diagnostika vist ei pidavat ära näitama mineviku vigu), kuid mõtlesin, et uurin väheke ka siit enne, äkki kellelgi kogemusi.
Kasutaja avatar
saabotska
Postitusi: 306
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht: Rakvere
Auto: SAAB 9-5 1.9TiD `08

#2

N Okt 30, 2008 12:46

No üks võimalus on see et lülitad kontrolli sisse ja seisad gaasipedaali peale püsti. Siis on kohe näha kas töötab või ei tööta.
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
Sil
Postitusi: 208
Liitunud: R Apr 13, 2007 12:41
Asukoht:
Auto:

#3

N Okt 30, 2008 13:22

sama ka mul 2 korda olnud, kuid kadunud sama targalt. ei ole asjasse rohkem süvenenud, kuna sõitmist pole seganud, ega erinevust märganud. seega eeldan et töötab.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

N Okt 30, 2008 13:46

tsitaat:
(kuid diagnostika vist ei pidavat ära näitama mineviku vigu)

Just selleks diagn. ongi.et mineviku vigu näha lisaks olemasolevatele.
tanelkro
Postitusi: 169
Liitunud: L Aug 04, 2007 1:11
Asukoht:
Auto:

#5

N Okt 30, 2008 13:54

Algselt postitas: Trionic
tsitaat:
(kuid diagnostika vist ei pidavat ära näitama mineviku vigu)

Just selleks diagn. ongi.et mineviku vigu näha lisaks olemasolevatele.


okei, siis vast järgm. nädal selgub, milles asi
Sil
Postitusi: 208
Liitunud: R Apr 13, 2007 12:41
Asukoht:
Auto:

#6

N Okt 30, 2008 14:00

anna teada siis kui käidud, äkki endalgi tuleb see ette võtta
tanelkro
Postitusi: 169
Liitunud: L Aug 04, 2007 1:11
Asukoht:
Auto:

#7

N Okt 30, 2008 14:01

Algselt postitas: Sil
anna teada siis kui käidud, äkki endalgi tuleb see ette võtta


jap
gsaab
Postitusi: 165
Liitunud: K Mär 22, 2006 19:32
Asukoht:
Auto:

#8

N Okt 30, 2008 14:11

Mina oma 9-5 suutsin seda tekitada nii kui samal hetkel liigutada käiguvalits "D" pealt "park" asendisse ja kui pidur lasta parajal hetkel lahti nii et auto teeb veel jõnksu siis õnnestus see tuli ette saada küll ja just TCS-i tuli. Ära kustus alati kui süüde välja, süüde sisse keerata. Aga kontrollidma soovitan ikkagi minna.
tanelkro
Postitusi: 169
Liitunud: L Aug 04, 2007 1:11
Asukoht:
Auto:

#9

N Okt 30, 2008 14:21

Algselt postitas: gsaab
Mina oma 9-5 suutsin seda tekitada nii kui samal hetkel liigutada käiguvalits "D" pealt "park" asendisse ja kui pidur lasta parajal hetkel lahti nii et auto teeb veel jõnksu siis õnnestus see tuli ette saada küll ja just TCS-i tuli. Ära kustus alati kui süüde välja, süüde sisse keerata. Aga kontrollidma soovitan ikkagi minna.


Mu autol manuaalkast muidu, aga see veateade tuli põhimõtteliselt kohe peale käivitamist, ei jõudnud liikuma hakatagi veel...
tanelkro
Postitusi: 169
Liitunud: L Aug 04, 2007 1:11
Asukoht:
Auto:

#10

N Nov 06, 2008 14:42

veojõukontrolli veateate põhjustas rooli asendi andur...teade kustutati mälust ja nüüd peaks nagu ok olema. Enam pole sellist errorit näidanud ja kui tulevikus näitab ja ise ära kustub, siis pole hullu, aga kui kestvalt põlema jääb, siis mingi jama...
Sil
Postitusi: 208
Liitunud: R Apr 13, 2007 12:41
Asukoht:
Auto:

#11

N Nov 06, 2008 16:28

super ju :)
KaidoV
Postitusi: 254
Liitunud: E Nov 28, 2005 13:49
Asukoht:
Auto:

#12

N Nov 06, 2008 16:47

Hakkas ka minu 2004 SS ühel hetkel sellist nalja tegema. Vahelduva eduga hopiatuskolmnurk kord põles ja siis ei põlenud. Kuni ühel hetkel jäigi põlema. Samal ajal märkasin ka auto arvuti poolt arvestatava keskmise küttekulu kasvu ca 30 liitrini per 100 km.

Diagnoos: ABS'i anduri surm, tänu millele ESP lõpetas toimetamise ning läbisõitu luges auto ca 400 meetrit kilomeetri kohta (sealt siis kasvanud arvestuslik keskmine küttekulu)

Et siis ka selline variant on olemas
tanelkro
Postitusi: 169
Liitunud: L Aug 04, 2007 1:11
Asukoht:
Auto:

#13

R Nov 07, 2008 10:33

Algselt postitas: KaidoV
Hakkas ka minu 2004 SS ühel hetkel sellist nalja tegema. Vahelduva eduga hopiatuskolmnurk kord põles ja siis ei põlenud. Kuni ühel hetkel jäigi põlema. Samal ajal märkasin ka auto arvuti poolt arvestatava keskmise küttekulu kasvu ca 30 liitrini per 100 km.

Diagnoos: ABS'i anduri surm, tänu millele ESP lõpetas toimetamise ning läbisõitu luges auto ca 400 meetrit kilomeetri kohta (sealt siis kasvanud arvestuslik keskmine küttekulu)

Et siis ka selline variant on olemas


Kas vahetasid anduri ära? Palju see maksis?
KaidoV
Postitusi: 254
Liitunud: E Nov 28, 2005 13:49
Asukoht:
Auto:

#14

R Nov 07, 2008 12:00

Kas vahetasid anduri ära? Palju see maksis?


Vahetasin loomulikult ära, hinda peast ei mäleta ja hetkel kusagilt vaadata ei ole. Hinda küsi Saabi-Antilt, Troostist või Vikingist, ma usun, et olulist hinnavahet jupil ei ole. Iseasi on töö hind ja personaalsed allahindlused mida välja kaupled.
timmy
Postitusi: 28
Liitunud: E Nov 12, 2007 22:41
Asukoht:
Auto:

#15

P Nov 30, 2008 22:25

Algselt postitas: tanelkro
Sirvisin siin teemad läbi ja ei hakanud silma ühtegi sellist, seega tegin uue...
nimelt asi selles, et üks õhtu ilmus display'le kirje, et veojõukontrolli viga, võtta ühendust esindusega (panin siin eesti keelde). Sõitsin mõnda aega, kus see veojõukontrolli tuli (selline komnurk ja kriips peal) spidoka all põles koguaeg, jäin siis autoga seisma ja uuesti käivitudes enam viga ei näitand. Siiamaani pole enam näidanud.
Milles võib asi olla? Kuidas saab kontrollida, kas veojõukontroll ikka tötab või mitte?
Lähen järgmine nädal küll troosti (kuid diagnostika vist ei pidavat ära näitama mineviku vigu), kuid mõtlesin, et uurin väheke ka siit enne, äkki kellelgi kogemusi.


Minulgi sama viga näidanud ning ei kustunud see ära ka ühekordsel välja lülitamisel vaid alles järgmisel päeval sõitma hakates. Kuulsin kunagi kellegi käest, et 9-3`le ei meeldi kui temaga kiiresti tagurpidi sõita. Mõtlen mingi 30km/h. Üldiselt järgisin seda, kuid ükskord ununes tagurdades jalg pedaalile ja oligi käes veateade koos käsipiduri, turvapadja jne veateadetega. Aga see laabus õnneks iseenesest järgmisel päeval. Kui õigesti mäletan, siis see keegi oli oma andurist niiviisi jagu saanud tagurpidi kiirendades, nii et soovitan kiirus jätta edaspidiseks liiklemiseks.
aimari
Postitusi: 5
Liitunud: K Mai 21, 2008 21:54
Asukoht:
Auto:

#16

L Dets 27, 2008 18:38

Minul on näitab veojõukontrolli viga üsna korrapäraselt (ca poolt juhtudel), kui kontori, tõkkepuuga, parklast välja sõidan. Tuli läheb põlema ja soovitab hooldusse pöörduda. Tavaliselt läheb korda peale mootori väljalülitamist ja uuesti käivitamist. Tõkkepuu avaneb seal ise väljasõitmisel. Kahtlustan, et tõkkepuu andur kuidagi mõjutab seda veojõukontrolli andurit vms. VM-s ei osatud midagi kosta. Kuna olen sellega juba harjunud ning muul juhul sellist teadet ei tule siis ei ole asjaga enam tegelenud.
Autoks 9-3 1.9 diisel 2005.
Vasta