Saab 9-3 110kw vs 130kw

Vasta
vahekas
Postitusi: 45
Liitunud: P Veebr 22, 2009 19:42
Asukoht:
Auto:

#1

E Mär 23, 2009 22:19

kas keegi vaevuk seletama mis moodi on neil kahel erinev võimsus.Mis on erinev neil kas turbo või veel midagi
Müün sae- ja höövelmaterjale.
Aitan tuua autosid Soomest Rootsist ja Usast
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#2

E Mär 23, 2009 22:32

Vahe ainult softis. Ja nt manuaalkasti puhul 110kW tuli algul 5 käigulise, 129kW 6 käigulise kastiga.

Ning 129kW, mitte 130. Saabi seni ainuke mootor 130kW on olnud 9-5 3.0 V6 TiD.

Ja 129kW saad turbo noole armatuuri ;)

terv, teager

Lisatud failid
vahekas
Postitusi: 45
Liitunud: P Veebr 22, 2009 19:42
Asukoht:
Auto:

#3

T Mär 24, 2009 14:28

Tänan Teagerile adekvaatse vastuse eest
Nüüd siis teine küsimus
Kus ma saaks oma auto softi ära muuta 129 kilovatiseks
Kas ma pean mingi tuning boxi vahele panema või mida tegema
<On kellelgi kogemust
palju see võiks maksma minna
Müün sae- ja höövelmaterjale.
Aitan tuua autosid Soomest Rootsist ja Usast
yllar
Postitusi: 583
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#4

K Mär 25, 2009 8:17

VM vist müüs Hirsch-i , keegi kindlasti ka Nordic-ut.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#5

K Mär 25, 2009 8:31

Märksõnad: BSR, Speedparts, Maptun, Nordic. Lisaks ametlike esinduste kaudu ka Hirsch. Viimane kuulutab oma lehel lausa 30% discounti 9-3 ja 9-5 omanikele, kel autod kuni MY05-ni (jutuks olevale autole pakutakse 150->195hp kitti)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
ranel55
Postitusi: 1
Liitunud: K Juul 07, 2010 12:13
Asukoht:
Auto:

#6

K Juul 07, 2010 13:26

Ok nagu aru saan saab rõhu tõstmisega 129 lihtsalt kätte aga mis siis aerol 154 kw muudetud on, eks arvatavasti veel rõhku aga kas ka väljalase või miskit veel.
Kas keegi on enda 110kw 129 peale ajanud ja kui lihtne/kallis see on ja on siis mõju iika märgatav ja kui palju huvitav küttekulu muutub?
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#7

K Juul 07, 2010 14:46

Kui ma ei eksi on 154kw üldse Mitsu turbo ja 129kw ja 110kw Garreti oma. Mitsu peaks parem turbo ka olema, ega muud vahet ei ole.Aero on vähe jäigem masin ka

Edit: kütusekulu sõltub sellest kui raske jalg on, ma võin 129kw 6.1L sajale mnt ka sõida.
www.tmuuga.eu
Vasta