Kõrvalistuja turvapadja väjalülitamine
Vabandan ette kui eksin. Aga kas SSaabil ei või olla sarnane süsteem nagu Mersul, et esimene airbag lülitub välja siis kui kasutada Mersu originaal lasteistet? Põhjuseks ikka ohutus. Esiteks ei unusta siis inimesed seda välja lülitada ja hiljem jälle sisse lülitada. Tihtilugu lasteistet kasutades on see pidevalt väljas ja siis vahepeal on istet kasutav täiskasvanu ohus. Saab ju ka tuntud kui ohutu auto, ei imestaks kui taoline süsteem peal...
SID1 SID2 remont, kliima display remont
www.harteron.ee
www.harteron.ee
Ei ole kahjuks, ainus võimalus on lasta esinduses alaliselt väljalülitada, endale ütles Viiking samuti hinnaks kuskile 5k kanti.
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/361134.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/361134.png[/IMG][/URL]
Summa mida küsitakse on müstiline muidugi. Nagu vägisi tahetakse eemale hoida, et ära sa jumala eest tule ja telli seda tööd. Teeks hinna mingi tonn-paar... siis oleks ise vast lasknud töö ära teha. Vaevalt et seal midagi enamat on kui mõne biti muutmine. Tore kui teadjamad kommenteeriks.
Üks lend idee omast kogemusest ärge sõimama hakkage.
Kõrval istujatoolis on istme sensor mis on seotud turvapadjaga kui see sensor lahti ühendata siis auto ei saa aru kas seal istub keegi või ei ja ehk nii moodi saad ka lapse kõrvale istuma panna, aga ma pole kindel kas see toimib. Sest enda autol oli istme sensor läbi ja kui õigesti mäletan siis samal ajal ei töötanud ka turvapadi.
Aga üksi sõites annab SID errori et turvavöö lahti.Et see ära kaoks pead kõrvalistuja turvavöö kinni panema.
Kõrval istujatoolis on istme sensor mis on seotud turvapadjaga kui see sensor lahti ühendata siis auto ei saa aru kas seal istub keegi või ei ja ehk nii moodi saad ka lapse kõrvale istuma panna, aga ma pole kindel kas see toimib. Sest enda autol oli istme sensor läbi ja kui õigesti mäletan siis samal ajal ei töötanud ka turvapadi.
Aga üksi sõites annab SID errori et turvavöö lahti.Et see ära kaoks pead kõrvalistuja turvavöö kinni panema.
www.tmuuga.eu
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ärge torkige turvavarustust sellisel kuliibinlikul moel! See ei ole päris naljaasi...
Ma usun, et kui korralikku turvavarustust kasutada, siis ei juhtu seal eesistmel selle 6-aastasega ka midagi. Kõrgendav padi ja korralikult pingul turvavöö. Üleliigseid riideid ei topi rihma vahele ja tõmbate rihmal ka alumise osa üle puusade pingule. Varakult tuleb selgeks teha lastele, et need asjad ei ole naljategemiseks (ei, ma ei loe praegu teemaalgaajle moraali..:), ma usun, et ta teab seda isegi..:) )
Ma usun, et kui korralikku turvavarustust kasutada, siis ei juhtu seal eesistmel selle 6-aastasega ka midagi. Kõrgendav padi ja korralikult pingul turvavöö. Üleliigseid riideid ei topi rihma vahele ja tõmbate rihmal ka alumise osa üle puusade pingule. Varakult tuleb selgeks teha lastele, et need asjad ei ole naljategemiseks (ei, ma ei loe praegu teemaalgaajle moraali..:), ma usun, et ta teab seda isegi..:) )
Ei ole võimalik nii teha,ilma,et srs tuluke süttiks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Turva vajalikkuses muidugi ei kahtle, aga eneselegi tuli üllatusena manuaali tekst, kus kirjas, et alla 12a (alla 144cm pikkune) laps võib esimese turvapadja avanemisel saada tugevaid vigatusi. Kõige ohutum neile muidugi tagumine iste, aga vajaduse korral võiks saada seda välja lülitada. Enamikel markidel seda ka saab...Saab - ei saa
Ei ole see summa ja kõik siin nii müstiline midagi.
See 5k ei ole ju lihtsalt "tarkvara modimine" nagu siin arvate. Teinekord küsige täpsustusi ja süvenege.
9-3SS i turvapadi on kaheastmeline, sinna pannakse vahele 2 takistit(originaali) ja vahetatakse välja ka turvavöö ehk pannakse ilma pürolaenguta vöö. See kõik tagab selle, et auto turvasüsteem toimib edasi, ja kaitstud on ka kõrvalistmel olev laps. Ilmselt ei ole turvavöö odav asi, ja sellest ka see 5k.
Teine faktor, mis peaks teemaalgatajale sobima on see, et istmeandur saab aru kui raske "tegelane" istmel istub. Kuna laps on kerge saab iste sellest aru, ja avarii korral ei rakendata kogu laengut. Seega pane oma laps sinna rahus istuma, nagu Cyber ütles, turvavöö ilusti peale, ja sõida.
EDIT: lisaks tänu qdwini postitusele, loomulikult kasutada lapse "istmekõrgendust."
See 5k ei ole ju lihtsalt "tarkvara modimine" nagu siin arvate. Teinekord küsige täpsustusi ja süvenege.
9-3SS i turvapadi on kaheastmeline, sinna pannakse vahele 2 takistit(originaali) ja vahetatakse välja ka turvavöö ehk pannakse ilma pürolaenguta vöö. See kõik tagab selle, et auto turvasüsteem toimib edasi, ja kaitstud on ka kõrvalistmel olev laps. Ilmselt ei ole turvavöö odav asi, ja sellest ka see 5k.
Teine faktor, mis peaks teemaalgatajale sobima on see, et istmeandur saab aru kui raske "tegelane" istmel istub. Kuna laps on kerge saab iste sellest aru, ja avarii korral ei rakendata kogu laengut. Seega pane oma laps sinna rahus istuma, nagu Cyber ütles, turvavöö ilusti peale, ja sõida.
EDIT: lisaks tänu qdwini postitusele, loomulikult kasutada lapse "istmekõrgendust."
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kuna laps on lühike, võib turvavöö püropinguti lapse üles puua. Mu poja ütles mõned aastad tagasi, et just turvavöö tegi talle esiistmel koledasti haiget rindkeret pigistades. Turvapadja laks vastu nägu ei olnudki nii hull (mis sest nägu oli löögist punane enam kui ööpäeva)Algselt postitas: &RE
Turva vajalikkuses muidugi ei kahtle, aga eneselegi tuli üllatusena manuaali tekst, kus kirjas, et alla 12a (alla 144cm pikkune) laps võib esimese turvapadja avanemisel saada tugevaid vigatusi.
Algselt postitas: Eleri
Ilmselt on VM tõesti süüdi selles, et tehas on nii ette näinud. Turvasüsteemid ongi tegelikult ju ainult inimeste piinamiseks välja mõeldud.
Paremini poleks isegi mina suutnud vastata:headbang:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Algselt postitas: anthillse
Turvavarustuse vajalikuses ma ei kahtle ega heida midagi ette aga MY A.S tehas kirjutab ette et turvavöö komplekti peab 6k müüma, arvasti VM on sinna oma 200% juurde hindluse otsa lisanud.
OT: Ettevõtlus ja äriühing on Eesti Vabariigis loodud omanikule tulu teenimiseks. Äriseadustik näeb ette seda kui kasumlikku tegevust. Heategevuslikul eesmärgil on teised ühingud.
Tegelikult vist on teema ammendatud, ja teemaalgatajale erinevad lahendused pakutud.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.