Tekkis küsimus, et kas keegi oskab öelda kas 2004 aasta 9-3 on võimalik paigaldada distantskäivitust? Millised võivad olla takistused?
Eesmärk siis auto talvel soojaks saada, eelsoojendust ei taha panna, see päris kirves.
9-3 SS 2004 Vector distantskäivituse võimalus
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Mul pole küll SS, aga minu masinal oli immost möödaminekuga miski probleem ...
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
kuidagi võõrastav tundub ilma juhita auto käivitamine...
ma kasutaks pigem 220V salongisoojendust koos plokisoojendusega.
Lihtne paigaldada ja kasutada. :thumb:
PS: auto mootori soojendamine kohal seistes on kahjulik
ma kasutaks pigem 220V salongisoojendust koos plokisoojendusega.
Lihtne paigaldada ja kasutada. :thumb:
PS: auto mootori soojendamine kohal seistes on kahjulik
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
kõvasti üle poole mootori kulumisest tuleb sellest ajast, kui mootor soojeneb. Et koha peal on see soojaeraldumine vähene, siis on mootor ka pikalt külm järelikult ka kulumine suurem. Sellepärast ei ole ka mõtet kohapeal tiksutada teda. Saad auto käima, klaasid puhtaks, hakka liikuma rahulikult, sest ka külmalt piinamine suurendab kulumist. 5 minutit rahulikku sõitu teeb mootori kõvasti soojemaks, kui 5 minutit koha peal tiksumist.
Seepärast ongi kasulikum plokisoojendus, sest vedelikud aetakse soojaks ilma mootori tööta ja pärast on see külm tsükkel kõvasti lühem.
Kui juba soe on mootor siis pole see koha peal tuksumine probleemiks enam.
Seepärast ongi kasulikum plokisoojendus, sest vedelikud aetakse soojaks ilma mootori tööta ja pärast on see külm tsükkel kõvasti lühem.
Kui juba soe on mootor siis pole see koha peal tuksumine probleemiks enam.
Ma võiks ilmselt siis ootama jäädagi kui temperatuuriandurit jälgiksin, see hakkab liikuma alles siis kui ma juba kolmveerand teekonnast tööle sõitnud olen, Lasnamäelt kesklinna siis. Jälgin kohapeal pöördeid kui langevad 1000 peale või alla, siis liigun, see võtab umbes minuti.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Diislil on Eberspächeri ahi peal, vaja ainult natuke seadistamis. Pikemat juttu siin: http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=1776#pid16741
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Algselt postitas: rantto
Üheks suureks takistuseks on kindlasti maanuaalne käigukast. Samas saab ka käiguluku kahjutuks teha.
E: Kui sul on diisel siis on eelsoojendi juba peal.
Siiski pole see kõigil, näiteks minu diiselSaabil.
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
Algselt postitas: Mario153
Mida halba see kohapeal soojendamine siis mootorile täpsemalt teeb?
Taksod tuksuvad päevad läbi kohapeal ja ometigi suudavad taksojuhid oma autodele ulme numbreid ette sõita ilma suuremate probleemideta.
Läheb natuke OT poole,aga
lisaks eespool toodud põhjustele:
Reeglina on (sõidu)automootorid projekteeritud sõitmiseks, see tähendab teatud pöörete vahemikku, õlirõhku, temperatuuri jaotust mootori sees, gaaside liikumise kiirust jne. Dünaamika mootori sees on erinev, noh.
Kohal töötav mootor saastab õhku oluliselt rohkem. Juhi rahakoti arvelt, muuseas.
Taksojuhtidest:
Vabalthingav 80-90- te diisel kannatab kuidagi kohapeal loksutada kah, aga siis on vajalik aeg-ajalt lõõrid puhtaks sõita. Mõistlik oleks ikka autonoomset lisasoojendit kasutada.
Mida uuem mootor, seda tundlikum on ta töörežimi hälvetele.
Raske on selle auto elu, mida soojendatakse veerand tundi koha peal ja siis sõidetakse linnasõitu.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal