9-3 SS 2004 Vector distantskäivituse võimalus

Vasta
valuvelg
Postitusi: 9
Liitunud: E Nov 17, 2008 20:37
Asukoht:
Auto:

#1

K Nov 04, 2009 10:57

Tekkis küsimus, et kas keegi oskab öelda kas 2004 aasta 9-3 on võimalik paigaldada distantskäivitust? Millised võivad olla takistused?
Eesmärk siis auto talvel soojaks saada, eelsoojendust ei taha panna, see päris kirves.
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#2

K Nov 04, 2009 11:28

Mul pole küll SS, aga minu masinal oli immost möödaminekuga miski probleem ...
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#3

K Nov 04, 2009 12:29

Üheks suureks takistuseks on kindlasti maanuaalne käigukast. Samas saab ka käiguluku kahjutuks teha.

E: Kui sul on diisel siis on eelsoojendi juba peal.
Mario153
Postitusi: 88
Liitunud: K Sept 23, 2009 21:46
Asukoht:
Auto:

#4

K Nov 04, 2009 12:42

Äkki saad siit abi....seal kõiksugu vigureid:

http://www.autoalarm.ee/web/index.php?enginestart
praktikant
Postitusi: 387
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas

#5

K Nov 04, 2009 14:58

kuidagi võõrastav tundub ilma juhita auto käivitamine...

ma kasutaks pigem 220V salongisoojendust koos plokisoojendusega.
Lihtne paigaldada ja kasutada. :thumb:

PS: auto mootori soojendamine kohal seistes on kahjulik
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Mario153
Postitusi: 88
Liitunud: K Sept 23, 2009 21:46
Asukoht:
Auto:

#6

K Nov 04, 2009 18:25

Mida halba see kohapeal soojendamine siis mootorile täpsemalt teeb?
Taksod tuksuvad päevad läbi kohapeal ja ometigi suudavad taksojuhid oma autodele ulme numbreid ette sõita ilma suuremate probleemideta.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#7

K Nov 04, 2009 18:39

kõvasti üle poole mootori kulumisest tuleb sellest ajast, kui mootor soojeneb. Et koha peal on see soojaeraldumine vähene, siis on mootor ka pikalt külm järelikult ka kulumine suurem. Sellepärast ei ole ka mõtet kohapeal tiksutada teda. Saad auto käima, klaasid puhtaks, hakka liikuma rahulikult, sest ka külmalt piinamine suurendab kulumist. 5 minutit rahulikku sõitu teeb mootori kõvasti soojemaks, kui 5 minutit koha peal tiksumist.

Seepärast ongi kasulikum plokisoojendus, sest vedelikud aetakse soojaks ilma mootori tööta ja pärast on see külm tsükkel kõvasti lühem.

Kui juba soe on mootor siis pole see koha peal tuksumine probleemiks enam.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Mario153
Postitusi: 88
Liitunud: K Sept 23, 2009 21:46
Asukoht:
Auto:

#8

K Nov 04, 2009 18:44

No see oleneb ikka mootorist. Mõned ei käigi elu sees kohapeal norm temperatuurini.....neid jah pole eriti võibolla kasulik lõksutada.
Enda SAAB käib küll koha peal seistes väga kähku töötemperatuurini.....mingit vahet pole.
ivark
Postitusi: 777
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#9

K Nov 04, 2009 19:54

Ma võiks ilmselt siis ootama jäädagi kui temperatuuriandurit jälgiksin, see hakkab liikuma alles siis kui ma juba kolmveerand teekonnast tööle sõitnud olen, Lasnamäelt kesklinna siis. Jälgin kohapeal pöördeid kui langevad 1000 peale või alla, siis liigun, see võtab umbes minuti.
9-3
Postitusi: 4
Liitunud: P Okt 25, 2009 11:52
Asukoht:
Auto:

#10

K Nov 04, 2009 22:52

Algselt postitas: rantto
Üheks suureks takistuseks on kindlasti maanuaalne käigukast. Samas saab ka käiguluku kahjutuks teha.

E: Kui sul on diisel siis on eelsoojendi juba peal.

Tere küsimus mis eelsoojendi diislil on ?
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#11

K Nov 04, 2009 23:11

Diislil on Eberspächeri ahi peal, vaja ainult natuke seadistamis. Pikemat juttu siin: http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=1776#pid16741
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 849
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#12

N Nov 05, 2009 7:33

Algselt postitas: rantto
Üheks suureks takistuseks on kindlasti maanuaalne käigukast. Samas saab ka käiguluku kahjutuks teha.

E: Kui sul on diisel siis on eelsoojendi juba peal.


Siiski pole see kõigil, näiteks minu diiselSaabil.
praktikant
Postitusi: 387
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas

#13

N Nov 05, 2009 12:39

Algselt postitas: Mario153
Mida halba see kohapeal soojendamine siis mootorile täpsemalt teeb?
Taksod tuksuvad päevad läbi kohapeal ja ometigi suudavad taksojuhid oma autodele ulme numbreid ette sõita ilma suuremate probleemideta.


Läheb natuke OT poole,aga
lisaks eespool toodud põhjustele:

Reeglina on (sõidu)automootorid projekteeritud sõitmiseks, see tähendab teatud pöörete vahemikku, õlirõhku, temperatuuri jaotust mootori sees, gaaside liikumise kiirust jne. Dünaamika mootori sees on erinev, noh.
Kohal töötav mootor saastab õhku oluliselt rohkem. Juhi rahakoti arvelt, muuseas.

Taksojuhtidest:
Vabalthingav 80-90- te diisel kannatab kuidagi kohapeal loksutada kah, aga siis on vajalik aeg-ajalt lõõrid puhtaks sõita. Mõistlik oleks ikka autonoomset lisasoojendit kasutada.
Mida uuem mootor, seda tundlikum on ta töörežimi hälvetele.
Raske on selle auto elu, mida soojendatakse veerand tundi koha peal ja siis sõidetakse linnasõitu.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Vasta