mootor teeb valju häält

Vasta
Carruks
Postitusi: 66
Liitunud: N Dets 27, 2007 9:06
Asukoht:
Auto:

#1

K Dets 16, 2009 9:57

Tegemist 1,8T 110kw 2003.a. mudeliga. Juba varem panin tähele, et kui pöörded jõuavad 2000-ni ja sealt natuke üle, siis läheb mootori müra väga kõvaks...nüüd külmaga on müratase veel valjemaks läinud! 2000 pöördega sõitmine peaks ju normaalne olema... praegu nt. kolmanda käiguga 50-55 km/h sõites on selline tunne, et pöörded palju kõrgemad (mootor teeb valju häält), ja et tuleks käiku vahetada! Milles võib asi olla? Kas mingisugused rullikud, rihmad...?
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#2

K Dets 16, 2009 10:02

Kui manual kast, siis pakun ,et siduri ketas on kulunud.nn. libiseb
Carruks
Postitusi: 66
Liitunud: N Dets 27, 2007 9:06
Asukoht:
Auto:

#3

K Dets 16, 2009 10:03

tegemist manuaalkastiga jah...
saab seda kuidagi lihtsal viisil kontrollida?
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#4

K Dets 16, 2009 11:14

Ega seal midagi keeulist pole, paned käigu sisse, lükkad parema jala sirgeks ja vaatad ,kas auto läheb paigalt nii nagu tavaliselt või lendavad ainult tuurid lakke ja auto ei liigu normaalselt edasi.
Seda võib korrata ka kõrgematel käikudel, siis asi hästi näha kuna puudub kiirendus, pöörded suurenevad, aga auto ei kiirenda.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#5

K Dets 16, 2009 11:18

minu soovitus siduri libisemise kontrolliks:
kiirus 50...60 4 või ka 5 käik.sidur alla vajutada, siis gaasi anda keskmisest rohkem ja hoida ja siis järsku sidur üles lasta.


kui pöörded kiirelt alla kukuvad, siis asi korras, kui vaevalt hakkavad vähenema, siis sidur libiseb.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Carruks
Postitusi: 66
Liitunud: N Dets 27, 2007 9:06
Asukoht:
Auto:

#6

K Dets 16, 2009 11:23

Kohalt liigub ilusti, pole probleemi, aga esimesel käigul küll nagu kiirendus jätab soovida...sealt edasi nagu ok!
Sil
Postitusi: 208
Liitunud: R Apr 13, 2007 12:41
Asukoht:
Auto:

#7

K Dets 16, 2009 15:34

häälitseb aint või vibreerib ka ?
Carruks
Postitusi: 66
Liitunud: N Dets 27, 2007 9:06
Asukoht:
Auto:

#8

K Dets 16, 2009 15:52

vibreerimist ei tunneta...vahel ainult tühikäigul.
ivark
Postitusi: 777
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#9

N Dets 17, 2009 20:00

Minu arust kõik SS-id liiguvad 1 käigul nagu teod, eripära lihtsalt, see küll siduri viga ei ole, samas teine ja kolmas lähevad juba edukalt.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

N Dets 17, 2009 21:57

Algselt postitas: ivark
Minu arust kõik SS-id liiguvad 1 käigul nagu teod, eripära lihtsalt, see küll siduri viga ei ole, samas teine ja kolmas lähevad juba edukalt.

Loomulikult,sest 1 ja 2 käigul piiratakse OLULISELT väänet.
Carruks
Postitusi: 66
Liitunud: N Dets 27, 2007 9:06
Asukoht:
Auto:

#11

N Dets 17, 2009 22:54

Miks seda väänet 1. ja 2. käigul piirata on vaja? Palju vägevam oleks ilma piiranguta...;)
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#12

N Dets 17, 2009 22:58

Algselt postitas: Carruks
Miks seda väänet 1. ja 2. käigul piirata on vaja? Palju vägevam oleks ilma piiranguta...;)


Sa ei jõuaks rehve osta ja jääksid vaeseks:wise::cool:
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Carruks
Postitusi: 66
Liitunud: N Dets 27, 2007 9:06
Asukoht:
Auto:

#13

N Dets 17, 2009 23:00

see kah nüüd mõni põhjus :o
svenska
Postitusi: 116
Liitunud: L Mai 26, 2007 16:35
Asukoht:
Auto:

#14

N Dets 17, 2009 23:37

et transmissiooni säästa vist.
ivark
Postitusi: 777
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#15

R Dets 18, 2009 9:42

Kõik ilusad asjad on vaja ära rikkuda:D aga tegelikult on see hea ka, et on piiratud, muudab kiirenduse elegantsemaks, eriti bemmide kõrval.
Carruks
Postitusi: 66
Liitunud: N Dets 27, 2007 9:06
Asukoht:
Auto:

#16

R Dets 18, 2009 11:21

elegantsemaks? et bemmi mehed võivad pikalt ees lehvitada...
que
Postitusi: 1408
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: 2x 9-5, 1x9-3

#17

R Dets 18, 2009 11:23

esimene mõte mis mul pähe tuli oli sumpsi kontrollida
külmaga võib see igast trikke tegema hakata ;)
Everyday Regular SAAB guy!
Vasta