mootor teeb valju häält
Tegemist 1,8T 110kw 2003.a. mudeliga. Juba varem panin tähele, et kui pöörded jõuavad 2000-ni ja sealt natuke üle, siis läheb mootori müra väga kõvaks...nüüd külmaga on müratase veel valjemaks läinud! 2000 pöördega sõitmine peaks ju normaalne olema... praegu nt. kolmanda käiguga 50-55 km/h sõites on selline tunne, et pöörded palju kõrgemad (mootor teeb valju häält), ja et tuleks käiku vahetada! Milles võib asi olla? Kas mingisugused rullikud, rihmad...?
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Ega seal midagi keeulist pole, paned käigu sisse, lükkad parema jala sirgeks ja vaatad ,kas auto läheb paigalt nii nagu tavaliselt või lendavad ainult tuurid lakke ja auto ei liigu normaalselt edasi.
Seda võib korrata ka kõrgematel käikudel, siis asi hästi näha kuna puudub kiirendus, pöörded suurenevad, aga auto ei kiirenda.
Seda võib korrata ka kõrgematel käikudel, siis asi hästi näha kuna puudub kiirendus, pöörded suurenevad, aga auto ei kiirenda.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
minu soovitus siduri libisemise kontrolliks:
kiirus 50...60 4 või ka 5 käik.sidur alla vajutada, siis gaasi anda keskmisest rohkem ja hoida ja siis järsku sidur üles lasta.
kui pöörded kiirelt alla kukuvad, siis asi korras, kui vaevalt hakkavad vähenema, siis sidur libiseb.
kiirus 50...60 4 või ka 5 käik.sidur alla vajutada, siis gaasi anda keskmisest rohkem ja hoida ja siis järsku sidur üles lasta.
kui pöörded kiirelt alla kukuvad, siis asi korras, kui vaevalt hakkavad vähenema, siis sidur libiseb.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: ivark
Minu arust kõik SS-id liiguvad 1 käigul nagu teod, eripära lihtsalt, see küll siduri viga ei ole, samas teine ja kolmas lähevad juba edukalt.
Loomulikult,sest 1 ja 2 käigul piiratakse OLULISELT väänet.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Carruks
Miks seda väänet 1. ja 2. käigul piirata on vaja? Palju vägevam oleks ilma piiranguta...;)
Sa ei jõuaks rehve osta ja jääksid vaeseks:wise::cool:
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]