Õhtut!
9-3 ga juhtus täna nii, et libedast järsakust üles ronides ratas keris ja ESP tuli armatuuril pidevalt põles. Kuna auto vaikselt liikus siis lasin nii minna.
8-10 meetrit pool minutit umbes olis reis.
Olin juba omadega mäel kui läks põlema ABS tuli ja SID andis 3 veateadet: ABS, traction control ja stability control failure ja pöördu teenindusse.
Väike ehmatus käis küll läbi. Vaja ikkagi koju jõuda. ~3km sõitu. ABS ei töötanud ja pidurid väga kehvad. Kerima ei julgend lasta.
Jätsin siis masina seisma ja võtme välja. Sisestasin uuesti ja käivitades kõik OK. ABS töötas ja teised vidinad kah.
Kas peaks ikkagi muretsema et ühel hetkel nt pidureid ei ole?
-Andre-
ABS ja ESP failure kinni jäämisel
Mul juhtus sama asi (auto sarnane 9-3 SS) umbes kaks aastat tagasi talvel, aasta tagasi ja ka see aasta ((: siiamaani on peale restarti alati kõik asjad jälle töötanud.
Õnneks pole vahepeal pidurid ära kadunud või muud sellist halba juhtunud.
Õnneks pole vahepeal pidurid ära kadunud või muud sellist halba juhtunud.
Algselt postitas: &RE
ABS ei töötanud ja pidurid väga kehvad.
Mismõttes pidurid kehvad? Kas pidurivõimendi ei töötanud? Ilma abs-ita on pidurid ju tegelikult äkilisemad kui abs-iga. Mu abs-ita sõidu kogemus on küll 9-5-ga aga vast vahet pole.
Pedaali pidi kõvasti vajutama, aga ratas blokeerus küll. Polnud autol eriti hoogugi kui lumel proovisin. Pidur võis kehv tunduda, kuna blokis rattaga pidurdas kauem...segane värk. Loodetavasi kõik andurid ikka ok
Aga miks veojõukontroll üldse pidevalt kerida lubas?
Aga miks veojõukontroll üldse pidevalt kerida lubas?
Algselt postitas: &RE
Pedaali pidi kõvasti vajutama, aga ratas blokeerus küll. Polnud autol eriti hoogugi kui lumel proovisin. Pidur võis kehv tunduda, kuna blokis rattaga pidurdas kauem...segane värk. Loodetavasi kõik andurid ikka ok
Aga miks veojõukontroll üldse pidevalt kerida lubas?
ABS andur läks arvatavasti sellest tööle,et uhasid veljed lund täis(andur peaks olema seal kusagil velje sees),pole hullu midagi,kunagi ehmatas ennast ka ära