vedru vist läbi
Asi nimelt selles, et tagumine vasak ratas on koopas rohkem sees kui parem. Nii hullult lääpas ei ole loomulikult, aga silmaga vaadates saab aru küll erinevusest. Kas vedru läbi või mis veel ja mis hinnaga need vedrud üldse on?
9-3 kohta ei oska öelda, aga 9-5 Aero puhul täheldan seda teise järjestikuse Aero puhul samuti (just tagumine vasak ratas). Vahe ca cm. Alguses olin paranoiline ja vaatasin teisi Aerosid - no tundus, et see kõigil sama. Mõõtsime kunagi Ivometsaga lausa mõõdulindiga tema hoovis ja no tee mis sa teed, vahe sees.
Poest uue LC 120 ostmisel näiteks sai auto, mille kõrguste erinevus erineval küljel on kohe ca 3cm.
Poest uue LC 120 ostmisel näiteks sai auto, mille kõrguste erinevus erineval küljel on kohe ca 3cm.
Enda SS'il murdus esimene vedru pooleks, pärast foorumitest lugedes ilmnes, et suht tavaline asi:gun: . Kui ei eksi siis vahetamine läks midagi üle 3k vist maksma.
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/361134.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/361134.png[/IMG][/URL]
Aga kui sul see vedru ära murdus, kas siis mingit häält oli ka sõites kuulda? Minu autol tagant kostub mingit imeliku heli või on hoopis amort läbi? Krt. ei ole võimalust ega aega praegu kuskil üles ka tõsta, et laseks üle vaadata...
Küsi esindusest nõu... Kui sul on korralikult täidetud hooldusraamat, siis ehk läheb ka sinu masin selle täiendava kaitse alla..
A note for Saab 9-3 owners with corroded or snapping springs
terv, teager
A note for Saab 9-3 owners with corroded or snapping springs
terv, teager
esivedrud vahetatud eelmine aasta Troostis. Üks oli puruks.
Osade tootjate vedrud vedrud purunevad kergemini,kui teiste omad ja seda sõltumata korrosioonist.Mu masina K.A.W. madaldusvedrude mõlema otsa 2-3 keerdu on totaalselt korrodeerunud. 2X aastas,neid vahetades talviste vastu petan end roostetõrjega,sest häbi on alla panna-alt võtta.Aga alati on need terved,sõltumata julmadest löögipaukudest olnud.
Vabandan vägaOT pärast.
NG,OG jaSS(SC)kannatavad vedruprobleemi(suht tihe purunemine) käes,samas 9-5 mitte(väga harv defekt).
Vabandan vägaOT pärast.
NG,OG jaSS(SC)kannatavad vedruprobleemi(suht tihe purunemine) käes,samas 9-5 mitte(väga harv defekt).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Mu autol on sama viga, et väga madal esi pamper, ise olen kahtlustanud et viga on valedes rehvi mõõtudes ja vedrudes. GM kirjaga peaks mul ka garantii alla minema. homseks ongi aeg VM-is pandud ja vaatan, mida nad räägivad selle kohta.:wtf:
pumps
Algselt postitas: mina
kui olla aus siis sellise info jagamise eest peab küll Teageri ees mütsi maha võtma.olen kindel,et enamus foorumlasi ei oskaks sellist kasulikku infot üldse otsidagi.
See kiri on mõeldud US turule, nagu sealt välja loeb. Kas EU's ja ka Eestis see kehtib, selle kohta kinnitust pole. Ehk sumps jagab tagasisidet.
Ega ma seda infot kuskilt ei otsinudki, olen lihtsalt SU igapäevane lugeja, midagi jääb sealt vahest ka meelde...
terv, teager
Pigem arvan ka, et see on turust sõltuv, kus antakse garantii. Ju siis ameeriklasi poputatakse rohkem. Oli seal kommentaarides ka inglasi, kes kurtsid oma rahakoti kergendamist. Usun, et kui oleks meil siin kehtinud, siis oleks ka vahetatud tasuta.
VM-is käidud ja näitasin neile seda kirja, mille peale vastati, et kui on orignaal esi vedru ja ekspertiis kontroll tehtud - vahetavad nad garantii korras välja.
Minu auto esipamper pidi olema ebanormaalselt madal ja põhjus on valed rehvi mõõdud ning madalad sport vedrud (vb aero omad):freak:
Minu auto esipamper pidi olema ebanormaalselt madal ja põhjus on valed rehvi mõõdud ning madalad sport vedrud (vb aero omad):freak:
pumps