automaatkast võtab pöörded üles

Vasta
alvar1999
Postitusi: 7
Liitunud: R Mär 19, 2010 21:33
Asukoht:
Auto:

#1

K Mär 31, 2010 18:44

Selline lugu, et esimeselt teisele käigule üleminnes võtab vahel pöörded üles ja siis alles järsku lülitab teise käigu sisse. Muidu on ainult väikest nõksu tunda, mis ei häiri.Teiste käikude vahetus on väga sujuv.
Raunx
Postitusi: 29
Liitunud: T Mär 24, 2009 16:42
Asukoht:
Auto:

#2

K Mär 31, 2010 20:37

kusjuures mul on kind of sama lugu olnud ostmisest saadik, et teinekord väga järsult vahetab käiku kui vaikselt hakkan liikuma... kuna automaadikogemus varasemast puudus ei osanud sellele ka erilist tähelepanu pöörata kuid nüüd kuulaks küll targemate juttu sel teemal :poke:
veikov
Postitusi: 272
Liitunud: P Sept 09, 2007 11:02
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5 2.8 XWD, 9-3 1.9TTiD, 9-7x 5.3, 9000 2.0 ~300kw, 900 2.0, 99 2.0, 96 v4 ...

#3

K Mär 31, 2010 20:52

mul ka sama jama ja seda just eriti siis kui olen mööda maanteed eenevalt sõitnud ja siis uuesti kiirendades
veikov
Postitusi: 272
Liitunud: P Sept 09, 2007 11:02
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5 2.8 XWD, 9-3 1.9TTiD, 9-7x 5.3, 9000 2.0 ~300kw, 900 2.0, 99 2.0, 96 v4 ...

#4

K Mär 31, 2010 20:59

leidsin ka mingi sellise kirjutise

There is TSB 440-2425 for MY03 and MY04, which exactly desribes your problem.

Your dealer is a moron if he doesn't know this.

Tranny oilchange also wouldn't hurt at 60000 miles.


TECHNICAL SERVICE BULLETIN
Bulletin Nbr: 440-2425
December 2003
Market: all



Automatic transmission, springiness in drive and jerkiness with shift up

Cars affected

Saab 9-3 (9440) M03 with automatic transmission and engine alternative B207E/L/R Saab 9-3 (9440) M04 with automatic transmission and engine alternative B207E/L up to and including Vehicle Identification Number 41015759

Saab 9-3 (9440) M04 with automatic transmission and engine alternative B207R up to and including Vehicle Identification Number 41015764

Background

With the shift up from 2nd to 3rd gear, the automatic transmission can be springy in drive for a short period. In connection with this, the engine speed increases and shifting ends with a small amount of jerkiness.

This is due to the transmission oil pressure decreasing during certain conditions to a level which is too low, which means that its clutches are not holding together firmly enough.

The fault most often occurs when the driver has driven constantly in 5th gear at a speed between 90-120 km/h for approx. 30 minutes and has then made a stop or a reduction in speed to less than 30 km/h. When a subsequent shift from 2nd to 3rd gear takes place the above can occur.

In the case of customer complaint the following procedure must be undertaken.

Symptom description

The automatic transmission is springy in drive with shift up from 2nd to 3rd gear.

Procedure

Reprogram TCM using the diagnostic tool and TIS2000 version 2003-3 (update 5) or later. See WIS - General - TIS2000 - Technical description - Service Programming System.

After reprogramming, adaptation of the gearbox must be performed. See WIS - Transmission - Automatic gearbox - Adjustment/Replacement - Adaptation, resetting.


Including adaption task takes aprox. 2 hours.
alvar1999
Postitusi: 7
Liitunud: R Mär 19, 2010 21:33
Asukoht:
Auto:

#5

K Mär 31, 2010 21:01

peale maanteed jah teeb seda . tekib mulje, et siis kui suuremad käigud on sees ära käinud.
sullakas
Postitusi: 5
Liitunud: K Veebr 27, 2008 18:40
Asukoht:
Auto:

#6

K Mär 31, 2010 21:20

mul ka sama jama 2 ja 3-nda käigu vahel.
pistyk
Postitusi: 431
Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
Asukoht: Haapsalu
Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.

#7

K Mär 31, 2010 21:43

mul oli külmalt selline sümptom,võisid ükskõik kui vaikselt kohalt minna,käigu vahetas teisele ikka umbes 3000 pöörde pealt järsku,soojast peast oli sujuvam
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
ulari1
Postitusi: 94
Liitunud: P Mai 27, 2007 13:47
Asukoht:
Auto:

#8

N Apr 01, 2010 20:44

Algselt postitas: alvar1999
Selline lugu, et esimeselt teisele käigule üleminnes võtab vahel pöörded üles ja siis alles järsku lülitab teise käigu sisse. Muidu on ainult väikest nõksu tunda, mis ei häiri.Teiste käikude vahetus on väga sujuv.


mul oli sama jama,aitas tarkvara(vist oli nii)uuendmine,Troostis tehti ära ja töötab peale seda laitmatult
Vasta