Kütusekulu märgatav suurenemine

Vasta
Kenius
Postitusi: 62
Liitunud: T Juul 22, 2008 17:19
Asukoht:
Auto:

#1

L Apr 17, 2010 22:36

Tervist SAABi rahvas, mure siis selline et võrreldes eelmise aastaga on kütusekulu kasvanud umbes 1,5l 100km kohta. Kui ennem sai 90ga sirge trassipeal hakkama kuskil 6,5l/100km kohta siis nüüd on ligi 8 juba. Algul kahtlustasin külmakraade aga selles asi ei ole, nüüd panin suveketsid alla ja ikka sellised numbrid. Murelikuks teeb, ehk oskab keegi kommenteerida.

Autoks on 2003a 9-3SS 1.8t
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

L Apr 17, 2010 23:24

KANNATA, ILMAD VEEL KÜLMAD; KUI TULEB 22+ kraadi, siis ka kütusekulu väheneb.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
tõh
Postitusi: 767
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: 9-3OG

#3

L Apr 17, 2010 23:47

Ivometsa külma ilma jutus on iva siis, kui rääkida keskmisest kulust. Mulle aga tundub, et teemaalgataja üritab öelda, et tema auto kütusekulu töösooja mootoriga trassil liigeldes on tõusnud. Kui nii, siis trassil töösooja mootoriga 90km/h kulgedes küll küttekulu suvel ja talvel poolteist liitrit ei erineda ei tohiks. Vähemalt mitte talve kahjuks. Pigem on suvel kulu pool liitrit suurem, sest kliimaseade nõuab ka oma.

Iseasi muidugi, kui sa soojade ilmadega agaramalt tallama oled hakanud. ;)
Kenius
Postitusi: 62
Liitunud: T Juul 22, 2008 17:19
Asukoht:
Auto:

#4

P Apr 18, 2010 0:36

Algselt postitas: tõh
Ivometsa külma ilma jutus on iva siis, kui rääkida keskmisest kulust. Mulle aga tundub, et teemaalgataja üritab öelda, et tema auto kütusekulu töösooja mootoriga trassil liigeldes on tõusnud. Kui nii, siis trassil töösooja mootoriga 90km/h kulgedes küll küttekulu suvel ja talvel poolteist liitrit ei erineda ei tohiks. Vähemalt mitte talve kahjuks. Pigem on suvel kulu pool liitrit suurem, sest kliimaseade nõuab ka oma.

Iseasi muidugi, kui sa soojade ilmadega agaramalt tallama oled hakanud. ;)


Tänud vastamast! Just seda ma silmas pidasingi. Aga mille uurimisest tasuks alustada? St mis võib suuremat kütusekulu põhjustada? Loomulilult ei ole ma koguaeg süütult sõitnud, kohati peab piitsutama ka, aga SIDi olen nullinud nii linnas sees kui trassil töösooja mootoriga. Ja võrreldes eelmise aastaga on tõesti 1,5l ja rohkemgi 100km kohta juures.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

P Apr 18, 2010 6:42

Näiteks,kui üks tagapiduritest peale on jäänud,mis oleks suht tavaline ss puhul.
mellow
Postitusi: 158
Liitunud: P Mai 11, 2008 19:42
Asukoht:
Auto:

#6

E Apr 19, 2010 14:10

Sama auto ja sama mootor ning peale suverehvide allapanemist kütusekulu on langenud. Keskmine on momendil 8,0. Talvel oli keskmine 9,8 - 10,2. Eelmine hooaeg oli sama, peale suverehvide allapanemist ka kütusekulu langes. Kas rehvimõõdud on samad mis eelmisel aastal?
Kenius
Postitusi: 62
Liitunud: T Juul 22, 2008 17:19
Asukoht:
Auto:

#7

E Apr 19, 2010 17:22

Algselt postitas: mellow
Sama auto ja sama mootor ning peale suverehvide allapanemist kütusekulu on langenud. Keskmine on momendil 8,0. Talvel oli keskmine 9,8 - 10,2. Eelmine hooaeg oli sama, peale suverehvide allapanemist ka kütusekulu langes. Kas rehvimõõdud on samad mis eelmisel aastal?


Jah kõik on sama, talve teisel poolel hakkas jama pihta. Eelmisest hooajast mäletan, et trassil 90km/h max 6.5l/100km, nüüd pinguta kuidas tahad aga alla 7,5 ei lange mitte grammigi. Linnas asi veel hullem, veerand paaki oli bensiini SID näitas et sõita saab alla 100km:S keskmine on ligi 14l. Nüüd istungi Tähesaju Amservis ja ootan meistri kõnet et autole järgi minna.
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#8

E Apr 19, 2010 17:34

Selle SID 100km veerand paagi puhul oli see teema, et seda tasub nullida,selle kohta oli ka teema.:conf: Vist järelejäänud km peal pead cleari üle 10 sek all hoidma, aga kütuse teemas ei oska kaasa räägita.

EDIT: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=13543
www.tmuuga.eu
Kenius
Postitusi: 62
Liitunud: T Juul 22, 2008 17:19
Asukoht:
Auto:

#9

E Apr 19, 2010 17:53

Algselt postitas: anthillse
Selle SID 100km veerand paagi puhul oli see teema, et seda tasub nullida,selle kohta oli ka teema.:conf: Vist järelejäänud km peal pead cleari üle 10 sek all hoidma, aga kütuse teemas ei oska kaasa räägita.

EDIT: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=13543


Olen viimasel ajal SIDi nullinud rohkem kui kella vaadanud! SIDis see asi ei ole, samuti langeb bensuseier liiga väheste kilomeetrite kohta palju. Siin foorumit lapates on silma jäänud see teema, et pidur võib peal olla. Ütlesin siin Amservis seda ka meistrile. Täheldanud olen ka seda, et pöörte arv teatud kiirusega sõites on kasvanud, näiteks vanasti sõitsin neljandaga, kiirus 60km/h, pöörded 1,500, siis nüüd samamoodi sõites on tahokal pea 2000x
Kenius
Postitusi: 62
Liitunud: T Juul 22, 2008 17:19
Asukoht:
Auto:

#10

E Apr 19, 2010 19:17

Algselt postitas: Kenius
Tervist SAABi rahvas, mure siis selline et võrreldes eelmise aastaga on kütusekulu kasvanud umbes 1,5l 100km kohta. Kui ennem sai 90ga sirge trassipeal hakkama kuskil 6,5l/100km kohta siis nüüd on ligi 8 juba. Algul kahtlustasin külmakraade aga selles asi ei ole, nüüd panin suveketsid alla ja ikka sellised numbrid. Murelikuks teeb, ehk oskab keegi kommenteerida.

Autoks on 2003a 9-3SS 1.8t


Amservi poisid oskasid anda vastuse! Mõlemad tagumised pidurid peal, kolmapäeval tõmmatakse suportid lahti, lisaks leiti ka mõned pisivead veermikust. Aga põhimõtteliselt sain oma murele lahenduse, võib teema lukku panna!
Vasta