Tervist SAABi rahvas, mure siis selline et võrreldes eelmise aastaga on kütusekulu kasvanud umbes 1,5l 100km kohta. Kui ennem sai 90ga sirge trassipeal hakkama kuskil 6,5l/100km kohta siis nüüd on ligi 8 juba. Algul kahtlustasin külmakraade aga selles asi ei ole, nüüd panin suveketsid alla ja ikka sellised numbrid. Murelikuks teeb, ehk oskab keegi kommenteerida.
Autoks on 2003a 9-3SS 1.8t
Kütusekulu märgatav suurenemine
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
KANNATA, ILMAD VEEL KÜLMAD; KUI TULEB 22+ kraadi, siis ka kütusekulu väheneb.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Ivometsa külma ilma jutus on iva siis, kui rääkida keskmisest kulust. Mulle aga tundub, et teemaalgataja üritab öelda, et tema auto kütusekulu töösooja mootoriga trassil liigeldes on tõusnud. Kui nii, siis trassil töösooja mootoriga 90km/h kulgedes küll küttekulu suvel ja talvel poolteist liitrit ei erineda ei tohiks. Vähemalt mitte talve kahjuks. Pigem on suvel kulu pool liitrit suurem, sest kliimaseade nõuab ka oma.
Iseasi muidugi, kui sa soojade ilmadega agaramalt tallama oled hakanud. ;)
Iseasi muidugi, kui sa soojade ilmadega agaramalt tallama oled hakanud. ;)
Algselt postitas: tõh
Ivometsa külma ilma jutus on iva siis, kui rääkida keskmisest kulust. Mulle aga tundub, et teemaalgataja üritab öelda, et tema auto kütusekulu töösooja mootoriga trassil liigeldes on tõusnud. Kui nii, siis trassil töösooja mootoriga 90km/h kulgedes küll küttekulu suvel ja talvel poolteist liitrit ei erineda ei tohiks. Vähemalt mitte talve kahjuks. Pigem on suvel kulu pool liitrit suurem, sest kliimaseade nõuab ka oma.
Iseasi muidugi, kui sa soojade ilmadega agaramalt tallama oled hakanud.
Tänud vastamast! Just seda ma silmas pidasingi. Aga mille uurimisest tasuks alustada? St mis võib suuremat kütusekulu põhjustada? Loomulilult ei ole ma koguaeg süütult sõitnud, kohati peab piitsutama ka, aga SIDi olen nullinud nii linnas sees kui trassil töösooja mootoriga. Ja võrreldes eelmise aastaga on tõesti 1,5l ja rohkemgi 100km kohta juures.
Näiteks,kui üks tagapiduritest peale on jäänud,mis oleks suht tavaline ss puhul.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Sama auto ja sama mootor ning peale suverehvide allapanemist kütusekulu on langenud. Keskmine on momendil 8,0. Talvel oli keskmine 9,8 - 10,2. Eelmine hooaeg oli sama, peale suverehvide allapanemist ka kütusekulu langes. Kas rehvimõõdud on samad mis eelmisel aastal?
Algselt postitas: mellow
Sama auto ja sama mootor ning peale suverehvide allapanemist kütusekulu on langenud. Keskmine on momendil 8,0. Talvel oli keskmine 9,8 - 10,2. Eelmine hooaeg oli sama, peale suverehvide allapanemist ka kütusekulu langes. Kas rehvimõõdud on samad mis eelmisel aastal?
Jah kõik on sama, talve teisel poolel hakkas jama pihta. Eelmisest hooajast mäletan, et trassil 90km/h max 6.5l/100km, nüüd pinguta kuidas tahad aga alla 7,5 ei lange mitte grammigi. Linnas asi veel hullem, veerand paaki oli bensiini SID näitas et sõita saab alla 100km:S keskmine on ligi 14l. Nüüd istungi Tähesaju Amservis ja ootan meistri kõnet et autole järgi minna.
Selle SID 100km veerand paagi puhul oli see teema, et seda tasub nullida,selle kohta oli ka teema.:conf: Vist järelejäänud km peal pead cleari üle 10 sek all hoidma, aga kütuse teemas ei oska kaasa räägita.
EDIT: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=13543
EDIT: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=13543
www.tmuuga.eu
Algselt postitas: anthillse
Selle SID 100km veerand paagi puhul oli see teema, et seda tasub nullida,selle kohta oli ka teema.:conf: Vist järelejäänud km peal pead cleari üle 10 sek all hoidma, aga kütuse teemas ei oska kaasa räägita.
EDIT: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=13543
Olen viimasel ajal SIDi nullinud rohkem kui kella vaadanud! SIDis see asi ei ole, samuti langeb bensuseier liiga väheste kilomeetrite kohta palju. Siin foorumit lapates on silma jäänud see teema, et pidur võib peal olla. Ütlesin siin Amservis seda ka meistrile. Täheldanud olen ka seda, et pöörte arv teatud kiirusega sõites on kasvanud, näiteks vanasti sõitsin neljandaga, kiirus 60km/h, pöörded 1,500, siis nüüd samamoodi sõites on tahokal pea 2000x
Algselt postitas: Kenius
Tervist SAABi rahvas, mure siis selline et võrreldes eelmise aastaga on kütusekulu kasvanud umbes 1,5l 100km kohta. Kui ennem sai 90ga sirge trassipeal hakkama kuskil 6,5l/100km kohta siis nüüd on ligi 8 juba. Algul kahtlustasin külmakraade aga selles asi ei ole, nüüd panin suveketsid alla ja ikka sellised numbrid. Murelikuks teeb, ehk oskab keegi kommenteerida.
Autoks on 2003a 9-3SS 1.8t
Amservi poisid oskasid anda vastuse! Mõlemad tagumised pidurid peal, kolmapäeval tõmmatakse suportid lahti, lisaks leiti ka mõned pisivead veermikust. Aga põhimõtteliselt sain oma murele lahenduse, võib teema lukku panna!