Tere.
Lugesin foorumit
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=12997#pid153159
ja vist vara rõõmustasin - tuled jälle armatuuris säravad.
Küsimus : 1. kes teeks diagnostikat ehk kinnitaks probleemi põhjuse
ja 2. palju läheks umbes ABS-i juhtplokki remont maksma?
Auto: Saab 9-3 2.0t autom. 2003 a
9-3SS ABS-i probleem
Tere.
Lugesin foorumit
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=12997#pid153159
ja vist vara rõõmustasin - tuled jälle armatuuris säravad.
Küsimus : 1. kes teeks diagnostikat ehk kinnitaks probleemi põhjuse
ja 2. palju läheks umbes ABS-i juhtplokki remont maksma?
Auto: Saab 9-3 2.0t autom. 2003 a
Su teema on vales alajaotuses ja vead täiesti erinevad.9-3SS`l katkevad taga-andurite juhtmed.ABS ecude probleeme pole täheldanud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Vabandan et nii vana teema üles kaevan , aga nagu ma Trionicu käest aru saan siis see tüüpviga? Mul sama lugu , puuduvad stabiilsuskontroll , veojõukontroll ja abs, ja ainult absi tuli põleb armatuuris. Küll aga täheldasin seda, et keskmine kütusekulu on mugavalt 22 liitrit sajale rahuliku jalaga, kas see ajab ka veel mõned andurid segi ?
See ajab andurid segi jah, kuna ilmselt seotud kuidagi speed sensoriga kogu krempel. Selle probleemiga ei ole sa üksi kui sind lohutab, neid on ikka lugematu arv masinaid, millel sama viga ja lahendust ei paku enam keegi. Vahel veab ja on viga juhtmetes, mis on närused ja on katkenud kuskilt ABS anduri lähedalt, veab ka kui on ainult nõrga aku viga aga enamasti vajab vahetust üks või teine andur või hoopis terve moodul, mis on juba kulukam lõbu. Ma olen selle kohta nii palju lugenud juba, isegi skeemid on olemas aga neid jubinaid kahjuks EV-s keegi ei paranda ja paremaks ei tee, saab ainult vahetada vigane andur ja loota, et uusi erroreid ei viska. Soome klubis on eraldi teema tehtud, kus üle 28 lk juba erinevaid kasutajaid oma vigadega. Nad koostasid mingi claimi ka tehasele edastamiseks aga sellest ei saanud asja, arvestades Saabi seisu, pole ka imestada.
Tere jälle,
Ma nüüd mõnda aega sõitnud nii , egas see absi puudumine midagi halba ju ei tee. Või siiski - Mõistisin et keskmine kütusekulu näit võib hakata segast viskama , aga asi tundus kahtlane ja peale viimast tankimist nullisin km ära. Nii , nüüdseks sõidetud 95 km ( ainult linnas ) ja läinud on millimeeter vähem kui pool paaki kütet?!?!?! Ainult linna puhul mäletan ikka enne errorit sai vähemalt 350km sõita (raske jalaga). Kuidas saab olla seotud kütusekulu ABSi anduriga? Mõistus on otsas. Lähen küll lasen selle nalja üle vaadata , mõtlesin lihtsalt ennem siia kirjutada , ehk keegi teab ette või omab kogemust. Kui nii arvutada , siis hetkeline range 130 km ei tundugi müsteerium. 58 liitrit kütust , 220 km , keskmine tulebki kuskil 25 kanti ?
Ma nüüd mõnda aega sõitnud nii , egas see absi puudumine midagi halba ju ei tee. Või siiski - Mõistisin et keskmine kütusekulu näit võib hakata segast viskama , aga asi tundus kahtlane ja peale viimast tankimist nullisin km ära. Nii , nüüdseks sõidetud 95 km ( ainult linnas ) ja läinud on millimeeter vähem kui pool paaki kütet?!?!?! Ainult linna puhul mäletan ikka enne errorit sai vähemalt 350km sõita (raske jalaga). Kuidas saab olla seotud kütusekulu ABSi anduriga? Mõistus on otsas. Lähen küll lasen selle nalja üle vaadata , mõtlesin lihtsalt ennem siia kirjutada , ehk keegi teab ette või omab kogemust. Kui nii arvutada , siis hetkeline range 130 km ei tundugi müsteerium. 58 liitrit kütust , 220 km , keskmine tulebki kuskil 25 kanti ?
mul oli ostes seesama ABS-jama. Siis sain ühelt inimeselt vihje, et tagumised ABS juhtmed kipuvad läbi minema... Ajasin estkaadile, helistasin juhtmed läbi ja nii oligi- juhipoolne tagumine juhe oli katki. vahetasin juhtme ära ja i korras. aasta aega sain sõita ilma probleemideta. Talvel hakkas jälle sama asi pihta periodiliselt- kord põleb, kord mitte(suhteliselt harva intervalliga kord kuus või nii). mõtlesin et taas juhe katki ja otsustasin oodata kuni täitsa katki läheb ja enam ühendust ei anna siis vahetan ära. nüüd see siis juhtuski- ABS põleb koguaeg ning lisaks sellele SID näitab vahepeal Brake Malfunction- Stop Safely And Contact Service. alguses ehmatasin ära, jäin seisma ning vaatasin vedelikud ja võimalikud lekkekohad üle- kõik oli korras. täna siis ronisin auto alla, helistasin juhtmed läbi kuid viga ei leidnudki- kõik oli ok. Aga ABS põleb ikka edasi. nüüd siis tuleb Troosti siiski külastada. KEllegil võimalike lahendusi ehk välja pakkuda?