9-3 2,2 Tid soojalt ei käivitu

fluss007
Postitusi: 104
Liitunud: T Veebr 06, 2007 9:23
Asukoht:
Auto:

#1

K Veebr 16, 2011 13:33

sai auto täna hommikul SaabiAntio juurest ära toodud, ja ikka sama mure mis sinna viies - soojalt ei lähe käima, käia aku tyhjks, samas tõmmates läheb kohe! Anti vahetas ära eelsyytekyynlad ja tagasivoolu voolikud, mis olevat olnud pragunenud. Aga muutunud ei pole midagi. Kompuuter polevat ka yhetgi veateadet näidanud.

On kellelgi sama probleemi olnud?
fluss007
Postitusi: 104
Liitunud: T Veebr 06, 2007 9:23
Asukoht:
Auto:

#2

K Veebr 16, 2011 13:46

audacer mis Teie räägite? :)
fluss007
Postitusi: 104
Liitunud: T Veebr 06, 2007 9:23
Asukoht:
Auto:

#3

K Veebr 16, 2011 13:49

troostautol pole kogemusi sellise veaga? :)
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#4

K Veebr 16, 2011 13:58

Ära ole nii rahutu. Las inimesed söövad rahulikult lõunat..;)
fluss007
Postitusi: 104
Liitunud: T Veebr 06, 2007 9:23
Asukoht:
Auto:

#5

K Veebr 16, 2011 14:03

ei olegi rahutu, suunasin lihtsalt oma kysimused inimestele, kes minuteada võiks teada probleemist midagigi....
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#6

K Veebr 16, 2011 17:44

Ma eeldan, et Anti vaatas üle ka teised kütusetorud, seega nendes ei tohiks siis viga olla. Seega, kui kompressioon on korralik, siis jääb veaks ilmselt see, et õige kogus kütust ei saa õigel ajal silindrisse pihustatud. Võimalikud põhjused on pihustid, süüde vale, pump kulunud/katki jne. Vaevalt nii oskab keegi midagi täpsemalt ütelda.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#7

K Veebr 16, 2011 19:59

audacer mis Teie räägite? :)

Viitaks nagu nõrga aku ja väsinud starteri koosmõjule.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
saabSS
Postitusi: 901
Liitunud: T Dets 04, 2007 21:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#8

K Veebr 16, 2011 20:13


Viitaks nagu nõrga aku ja väsinud starteri koosmõjule.
Kui kannatab käiata, siis peaks jaksu akus olema veel, samas, kuidagimoodi pöörlev starter peaks ka selle sooja mootori käima ajama, pigem külmaga ei läheks.
Imelik on see, et tõmmates läheb kohe. Kas üksi lükates, väikse hoo pealt läheb ka või pigem tahab saada natuke lohistamist?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

K Veebr 16, 2011 21:48

Starteri käivitamiseks võib aku anda piisavalt VOOLU ka siis,kui (aku)surmaeelselt enam elektroonika tööks piisavat PINGET "toota" ei suuda. See poleks eriti haruldane juhus.
fluss007
Postitusi: 104
Liitunud: T Veebr 06, 2007 9:23
Asukoht:
Auto:

#10

N Veebr 17, 2011 14:34

vaikse hoo pealt läheb kohe käima, olen isegi ise üksi käima lykanud, naine roolis... väga vähe vaja selleks..
aku ostetud eelmine talv ja peaks ok olema. kui käiata saab u. 20 korda järjest proovida, enne kui tyhi.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14293
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#11

N Veebr 17, 2011 14:55

11 postitust, millest 7 on teemaalgataja poolt? Sealjuures kõik neist mitu tükki järjest. Siin on olemas "EDIT" nupp, et ei peaks tegema järjestikku neid postitusi vaid lisada oma viimasesse täiendust. Äkki ma peaks hakkama seda asja ravima ja panema flood controli 15 sekundi pealt näiteks 15 minuti peale panema?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
fluss007
Postitusi: 104
Liitunud: T Veebr 06, 2007 9:23
Asukoht:
Auto:

#12

N Veebr 17, 2011 15:02

autoga on häda ja sooviks saada abi, olen kirjutanud palju poste seetõttu, et oma viga võimalikult täpselt kirjeldada. miks peab selle pärast nokkima? Edaspidi teen Editiga postitusi. Aga palun tyhja jama mitte ajada...
fluss007
Postitusi: 104
Liitunud: T Veebr 06, 2007 9:23
Asukoht:
Auto:

#13

L Veebr 19, 2011 13:15

kas on mõtet siis Audacer või troostauto poole pöörduda?
saabSS
Postitusi: 901
Liitunud: T Dets 04, 2007 21:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#14

L Veebr 19, 2011 13:30

Special jõin täna sinu pärast kohvi, et paksult ennustada, ning ma ütlen, mis see ütles: Oota veel umbes 2 kuud ning ära tee mitte midagi, siis on su auto jälle korras.
fluss007
Postitusi: 104
Liitunud: T Veebr 06, 2007 9:23
Asukoht:
Auto:

#15

E Veebr 21, 2011 10:50

jällegi väga asjalik ja suunav repliik, aitähh saabSS..Ootaks asjalikku juttu, mitte sellist jama...
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14293
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#16

E Veebr 21, 2011 11:14

Sa ajad kahjuks ise ka parajat jama... Sa tõesti arvad, et kohvipaksu pealt keegi ütleb sulle, mis probleem on? Loomulikult tuleb sul minna töökotta, kel on diagnoosimisvõimalused ja kogemused. Selle asemel, et nädal aega "ettepanekuid oodata" oleks ammu käidud juba... Et sa ühes töökojas käisid ja tulemust polnud, tuleks ilmselt võtta järgmine töökoda.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
yksheikki
Postitusi: 601
Liitunud: R Sept 12, 2008 1:36
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero

#17

E Veebr 21, 2011 11:20

Või vii auto sinna tagasi ja teata, et ei saanud korda.
marti420
Postitusi: 196
Liitunud: E Aug 03, 2009 9:40
Asukoht:
Auto: EV6
Kontakt:

#18

E Veebr 21, 2011 12:32

kui Opeli diisel soojalt ei käivitu on viga tavaliselt veninud mootoriketis.
Helista 6652640 ja pannakse märgid paikka
fluss007
Postitusi: 104
Liitunud: T Veebr 06, 2007 9:23
Asukoht:
Auto:

#19

T Veebr 22, 2011 17:24

kui yhes töökojas ei saanud korda ja seda enam et ise Pärnu inimene, pole aega iga kord Tallinna sõita, seepärast uuringi kas taolise veaga on kellegil kokkupuudet olnud. muidu viin jälle nädalaks Tallinna ja maksan raha ja toon samatargalt tagasi... autot igapäevaselt vaja, seetõttu ei saa nädalate kaupa ilma olla!!

tänud, kes asjalikku infot andnud on ! Esmaspäeval läheb saab vikingisse ja seejärel annan teada, kuidas läx!
RuFF
Postitusi: 24
Liitunud: N Dets 17, 2009 20:11
Asukoht:
Auto:

#20

R Veebr 25, 2011 8:40

Kusagilt olen lugenud midagi sama laatset ja seal oli sama jama, et külmalt käivitub aga soojalt mitte. Viga oli old tol korral ikkagi kõrgsurvepumbas. Kuid milles täpsemalt viga seisnes ei mainitud. Soovitati proovida kõrgsurvepumpa manuaalselt jahutada ja siis proovida ning kui käivitub siis k'rgsurvepumbas jama!
Soovitaja
Postitusi: 79
Liitunud: L Aug 14, 2010 17:28
Asukoht:
Auto:

#21

T Mär 01, 2011 8:09

to fluss:
said selgusele,mis viga oli?
fluss007
Postitusi: 104
Liitunud: T Veebr 06, 2007 9:23
Asukoht:
Auto:

#22

N Mär 03, 2011 17:27

jah auto tehti korda Viking Motors-is. Märgid olidki paigast ära, nyyd läheb iga kell käima :) Kummaline et saaniaanti sellist elementaarset asja ei teadnud, kuigi tegeleb ainult saabidega :( makstud sai sinna u. 200 euri ja asja ei saanud midagist....
saabSS
Postitusi: 901
Liitunud: T Dets 04, 2007 21:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#23

N Mär 03, 2011 17:33

jah auto tehti korda Viking Motors-is. Märgid olidki paigast ära, nyyd läheb iga kell käima :) Kummaline et saaniaanti sellist elementaarset asja ei teadnud, kuigi tegeleb ainult saabidega :( makstud sai sinna u. 200 euri ja asja ei saanud midagist....
Klassika.. Kasuta Troosti. :beer:
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#24

N Mär 03, 2011 22:20

Kui mulle nüüd õigesti meenub, siis seda ketimärkide teemat sai sulle kunagi mainitud-kui cooleriradikat vahetamas käisid:cool:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
fluss007
Postitusi: 104
Liitunud: T Veebr 06, 2007 9:23
Asukoht:
Auto:

#25

L Mär 05, 2011 15:05

ei mäleta võibolla tõesti...
Vasta