9-3 SS vänt lukus ( ja erinevad õlid )

mad1
Postitusi: 601
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#51

K Apr 20, 2011 16:39

Kasutatakse siis niiöeldes B-varuosi. Mitte et need sitemad oleks. Garantiilistele autodele ei saa teha säästu asju. Säästuhooldus tehti, et konkurentsis püsida. Väidetavalt kõik vastab nõuetele.


meeldetuletuseks b osadest
saabSS
Postitusi: 901
Liitunud: T Dets 04, 2007 21:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#52

K Apr 20, 2011 17:16

Keeruline jutt, aga näiteks õlifilter pidi lihtsalt olema teise sildiga, kuid samas garantiiga autole ei tohi seda esinduses külge keerata.
Vabandust minu ebakompetentsust B-osa ringikäimisega.
maq
Postitusi: 85
Liitunud: R Juun 30, 2006 19:20
Asukoht:
Auto:

#53

K Apr 20, 2011 19:24

Ega need OEM osad on ju ka tegelikult tehtud kusagil nende B osade meistrite juures. Egas siis igalautotootjal pole oma tehaseid kus kõiki jupe meisterdatakse. Näiteks teeb Bosch paljudele autodele OEM kojamehi. Nii võid sa osta mõnele autole esindusest kojamehed kõvasti kallimalt, kui suvalisest varuosa poest. Kuigi saad täpselt identsed Boschi kojamehed. B osa ei tähenda automaatselt saasta. Muidugi on üsna tõenäoline saada kaheldava väärtusega jupp, kui ostad kõige-kõige odavama asja. saabSS sul on õigus ka filtritega on sama asi. Erinev karp, aga sama sisu võib olla. Parandage mind, kui ma eksin, aga õlide kohta peaks ju päris palju näitama erinevad serdid mis purgi peal on. Kui need seal tõesti ka ametlikult mootoritootja poolt antud on siis ju peaks tegemist olema sobiliku õliga vastavale mootorilMitte mingi suvalise sogaga. Minu teada pole just väga odav seda saada õlile. Tõenäoliselt pole see test ka selline, et sõidetakse 100 km ja vaadatakse mis juhtunud on. Ma ei tea kas SAAB-il ka sellist lehekülge on, aga näiteks Mersul on lehekülg kus kirjas millistele õlidele mingi kindel sert on väljastatud. Lisan ka lingi. Niisama vast huvitav vaadata. http://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/229.5_de.html
mad1
Postitusi: 601
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#54

K Apr 20, 2011 19:59

Keeruline jutt, aga näiteks õlifilter pidi lihtsalt olema teise sildiga, kuid samas garantiiga autole ei tohi seda esinduses külge keerata.
Vabandust minu ebakompetentsust B-osa ringikäimisega.


võib küll keerata ja võid lausa ise viia kohale sobivad tooted.see ei muuda garantiid

meeldetuletuseks(sisuliselt pole reeglid muutunud)

1400/2002 määrus

ja loe ka



Lisatud failid l_12920100528et00520057.pdf (732.4 KB) 
RKL
Postitusi: 3
Liitunud: L Apr 16, 2011 15:50
Asukoht:
Auto:

#55

K Apr 20, 2011 23:33

Ilmselgelt on see teema tekitatud lihtsalt kellegi/millegi mustamiseks. Uskumatu on see, et diagnoos pannakse enne auto hooldusajalooga tutvumist. Kogenud auto hooldajana peaks härra teadma, et paljudel klientidel meeldib rääkida asjad oluliselt ilusamaks kui nad tegelikult on. Eks tehke omad järeldused.

Vikingi säästuhooldus:
1. Mootoriõlist- GM (ehk ka Saab senini) on kehtestanud standardi, millele peab vastama mootoriõli, mida soovitakse valada Saabi mootorisse. Kõige viimane ehk hetkel kehtiv on dexos2, mis on oluliselt kõrgemate nõuetega kui GMi eelmine. Säästuhoolduses on kasutuses mootoriõli, mis vastab dexos2 standardile. Kui spetsialistid on lugenud Saabi hooldusraamatut või teisi matrejale siis nad on ka kursis, mis ajast on see standard miinimumiks, et sõita tehase ettenähtud välpasid. Kas sõnakamate spetsialistide teenindustes pakutav õli omab dexos2 standardit? Ilmselt mitte aga võibolla on nende õli veel parem? Loodame, et on. Kuid peita ennast õli tootja nime taha ja väita, et pakume väidetavalt parimat ja ainult ostja huvidest lähtuvalt, see on ainult pool tõde. Või väita, et loobusime originaalist, sest meie arvates on see saast, ikka ainult pool tõde.
Viking kasutab säästuhoolduses Statoili GMi mudelitele mõeldud mootoriõli, mis vastab GMi kõige uuemale ja rangemale sandardile dexsos2.
Kui tarkadele spetsialistidele teeb muret, et originaal õli on saast siis saab kinnitada, et on tõestatud Mobili õlide kasutamist originaal pakendis teatud pakendite puhul (paraku GM ei avalikusta, oleks endalgi hea teada).
Kuid üks väike tähelepanek lisaks. Miks soovitavd GMi hooldusraamatud ja teatud kleebised autol kasutada Mobil 1 õli? Lihtsalt reklaam?
Siinkohal ma ei soovi väita, et GM kasutab ainult Mobil 1 mootoriõli, kindlasti on üheks ka näiteks Fuchs.
2. Säästuhoolduse filtrid jne. Tulge autoga säästuhooldusesse ja hiljem võtke kõik filtrid uuesti küljest ära ja vaadake siis millega tegu. Säästuhooldust on pakutud terve aasta ja väidetavalt lähevad osad pärast säästuhooldust kohe Troosti hooldusesse. Siis peaks Troostis olema väga hästi teda, mis filtreid kasutatakse.
Kui Viking võtab laost NGK küünla NGK pakendist siis ei tohi ta müüa seda originaal küünlana. Sama kehtib ka kõigi filtritega, mida kasutatakse. Ei saa müüa sama õlifiltrit originaali pähe kui me ei ole seda Saabi tehasest tellinud, kuigi tegu on sama filtri tootjaga. Ma ei püüa väita, et kõik on sama säästuhoolduses, mis originaal kuid valdavas enamuse.
3. Tehnohoolduse töö. Kasutatakse vähemalt -35% alet.

Säästuhoolduse eesmärk on hoida klienti Vikingis- kõik- see ei ole pettus ühekordseks kasumi teenimiseks läbi pakutava saasta.

Ahvidele:
Auto omanik teostas tehnilise hoolduse (väikese) esinduses, kuid ei soovinud vahetada mitte ühtegi vigast või purunenud detaili. Hiljem hakkas süda valutama ja läks kuuri siiski üht-teist tegema. Kuuri uksel aga väitis, et käisin just esinduses hoolduses aga auto ikka koliseb jne.
mad1
Postitusi: 601
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#56

N Apr 21, 2011 2:17

Ilmselgelt on see teema tekitatud lihtsalt kellegi/millegi mustamiseks. Uskumatu on see, et diagnoos pannakse enne auto hooldusajalooga tutvumist. Kogenud auto hooldajana peaks härra teadma, et paljudel klientidel meeldib rääkida asjad oluliselt ilusamaks kui nad tegelikult on. Eks tehke omad järeldused.

Vikingi säästuhooldus:
1. Mootoriõlist- GM (ehk ka Saab senini) on kehtestanud standardi, millele peab vastama mootoriõli, mida soovitakse valada Saabi mootorisse. Kõige viimane ehk hetkel kehtiv on dexos2, mis on oluliselt kõrgemate nõuetega kui GMi eelmine. Säästuhoolduses on kasutuses mootoriõli, mis vastab dexos2 standardile. Kui spetsialistid on lugenud Saabi hooldusraamatut või teisi matrejale siis nad on ka kursis, mis ajast on see standard miinimumiks, et sõita tehase ettenähtud välpasid. Kas sõnakamate spetsialistide teenindustes pakutav õli omab dexos2 standardit? Ilmselt mitte aga võibolla on nende õli veel parem? Loodame, et on. Kuid peita ennast õli tootja nime taha ja väita, et pakume väidetavalt parimat ja ainult ostja huvidest lähtuvalt, see on ainult pool tõde. Või väita, et loobusime originaalist, sest meie arvates on see saast, ikka ainult pool tõde.
Viking kasutab säästuhoolduses Statoili GMi mudelitele mõeldud mootoriõli, mis vastab GMi kõige uuemale ja rangemale sandardile dexsos2.
Kui tarkadele spetsialistidele teeb muret, et originaal õli on saast siis saab kinnitada, et on tõestatud Mobili õlide kasutamist originaal pakendis teatud pakendite puhul (paraku GM ei avalikusta, oleks endalgi hea teada).
Kuid üks väike tähelepanek lisaks. Miks soovitavd GMi hooldusraamatud ja teatud kleebised autol kasutada Mobil 1 õli? Lihtsalt reklaam?
Siinkohal ma ei soovi väita, et GM kasutab ainult Mobil 1 mootoriõli, kindlasti on üheks ka näiteks Fuchs.
2. Säästuhoolduse filtrid jne. Tulge autoga säästuhooldusesse ja hiljem võtke kõik filtrid uuesti küljest ära ja vaadake siis millega tegu. Säästuhooldust on pakutud terve aasta ja väidetavalt lähevad osad pärast säästuhooldust kohe Troosti hooldusesse. Siis peaks Troostis olema väga hästi teda, mis filtreid kasutatakse.
Kui Viking võtab laost NGK küünla NGK pakendist siis ei tohi ta müüa seda originaal küünlana. Sama kehtib ka kõigi filtritega, mida kasutatakse. Ei saa müüa sama õlifiltrit originaali pähe kui me ei ole seda Saabi tehasest tellinud, kuigi tegu on sama filtri tootjaga. Ma ei püüa väita, et kõik on sama säästuhoolduses, mis originaal kuid valdavas enamuse.
3. Tehnohoolduse töö. Kasutatakse vähemalt -35% alet.

Säästuhoolduse eesmärk on hoida klienti Vikingis- kõik- see ei ole pettus ühekordseks kasumi teenimiseks läbi pakutava saasta.

Ahvidele:
Auto omanik teostas tehnilise hoolduse (väikese) esinduses, kuid ei soovinud vahetada mitte ühtegi vigast või purunenud detaili. Hiljem hakkas süda valutama ja läks kuuri siiski üht-teist tegema. Kuuri uksel aga väitis, et käisin just esinduses hoolduses aga auto ikka koliseb jne.


täpsustaks pisut

1. troost auto on teadlik, et antud saab on teostanud hooldused 20tuh km välpadena ning hooldusraamatuga tutvunud.
2. antud teema ei käsitle muid vigu ja probleeme mis lisaks väntvõlli kinnikiilumisele esinevad.
3. soovitus kõikidele teenindajatele- kirjutage arvetele esinevad probleemid mis vajaksid lahendamist.oluline just vaidlusolukorras kui klient väidab üht ja teenindus teist.et poleks kahtpidist mõistmist.
4.ei kinnita ega lükka ümber, et dexos2 standardile vastab GM toode, mille tegeliku tootjani pole kahjuks seni õnnestunud jälile saada, on piisav nt arenenud riikide oludes, mitte meie ida regioonis kus kütus ei vasta nõuetele ja võimalik, et paljud uuemat tüüpi sõiduautod ei tohikski meil seda kütust kasutada.mida iganes, kuid on tõepoolest vaja kasutada maksimaalse kvaliteediga õlisid ning minimaalseid, ka soovituslikust väiksemaid välpe.
saastumine ja taaga ja nõe teke on siiski pikemaajalisem protsess.probleemid hakkavad ilmnema tihti just olukorras kui garantiiaeg hakkab läbi saama.ja mida siis klient on valesti teinud ja kelle poole hädas pöörduda?
targem on seega ennetada antud olukorda.sama probleem ei ole vaid saabi pärusmaa, vaid kimbutab ka eriti automarki BMW
loomulikult 30tuh välp on absoluutselt lubamatu...
5. ja siis tekkis küsimus.miks peabki volitatud diiler müüma nö pakendit? kas vaba valikuvõimalus puudub.andke kliendile valida..garantii peab säilima.
6.siiski kaldun arvama, et võrdsetes ning ka ekstreemsetes tingimustes kaotab odav õli poolel teel oma head omadused
7. ja loomulikult esineb ses lõputus loomaaias ka arulagedaid ning pahatahtlikke võibolla ka hooletuid kliente
8. meie töö on neid kasvatada ja harida
9.epiloogiks-miks peakski uskuma veendunult tehasesoovitusi.kaasaja autotööstus on siiski orienteerunud turul tootmisele eesmärgiga, et auto ei kestakski üle ca 5aasta.samuti ei näe ju tehas probleemi kui garantiiajal probleemide % on siiski kaduvväike.kõik, mis juhtub peale garantiid, ei ole oluline.siis tuleb mängu uus eesmärk- müüa võimalikult palju juppe järelturule.naiivne on arvata,et nt tehaseinsenerid ei suuda tootmisesse anda paremaid lahendusi kui nad on..näitena abs moodulid, erinevad pikslite probleemid jne..neid saaks teha igikestvaiks, kuid ei...pole kasulik

:notworthy:
daags
Postitusi: 774
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 1,9Tid

#57

N Apr 21, 2011 9:05

sry mad 1, aga igikestvaid asju pole maailmas olemas. Pigem on see naiivne lootus, et elektroonika komponendid on igikestvad.
Võimsust pole kunagi piisavalt
mad1
Postitusi: 601
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#58

N Apr 21, 2011 11:21

sry mad 1, aga igikestvaid asju pole maailmas olemas. Pigem on see naiivne lootus, et elektroonika komponendid on igikestvad.


no see oli veidi liialdatult ja illustreerivalt öeldud, kuid pädevad elektroonikud neid ju remondivad ja tulemus on parem tihtilugu kui algupärane..eriti kõikvõimalikest kontaktiprobleemidest jutt
mad1
Postitusi: 601
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#59

N Apr 21, 2011 14:02

võtsin ühendust selle ala spetsialistidega ning vähemalt üritan perspektiivis teostada laboris testid erinevatele tootjatele.ehk siis selgub mingisugunegi tõde
Vasta