Kasutatakse siis niiöeldes B-varuosi. Mitte et need sitemad oleks. Garantiilistele autodele ei saa teha säästu asju. Säästuhooldus tehti, et konkurentsis püsida. Väidetavalt kõik vastab nõuetele.
meeldetuletuseks b osadest
Kasutatakse siis niiöeldes B-varuosi. Mitte et need sitemad oleks. Garantiilistele autodele ei saa teha säästu asju. Säästuhooldus tehti, et konkurentsis püsida. Väidetavalt kõik vastab nõuetele.
Keeruline jutt, aga näiteks õlifilter pidi lihtsalt olema teise sildiga, kuid samas garantiiga autole ei tohi seda esinduses külge keerata.
Keeruline jutt, aga näiteks õlifilter pidi lihtsalt olema teise sildiga, kuid samas garantiiga autole ei tohi seda esinduses külge keerata.
Vabandust minu ebakompetentsust B-osa ringikäimisega.
Ilmselgelt on see teema tekitatud lihtsalt kellegi/millegi mustamiseks. Uskumatu on see, et diagnoos pannakse enne auto hooldusajalooga tutvumist. Kogenud auto hooldajana peaks härra teadma, et paljudel klientidel meeldib rääkida asjad oluliselt ilusamaks kui nad tegelikult on. Eks tehke omad järeldused.
Vikingi säästuhooldus:
1. Mootoriõlist- GM (ehk ka Saab senini) on kehtestanud standardi, millele peab vastama mootoriõli, mida soovitakse valada Saabi mootorisse. Kõige viimane ehk hetkel kehtiv on dexos2, mis on oluliselt kõrgemate nõuetega kui GMi eelmine. Säästuhoolduses on kasutuses mootoriõli, mis vastab dexos2 standardile. Kui spetsialistid on lugenud Saabi hooldusraamatut või teisi matrejale siis nad on ka kursis, mis ajast on see standard miinimumiks, et sõita tehase ettenähtud välpasid. Kas sõnakamate spetsialistide teenindustes pakutav õli omab dexos2 standardit? Ilmselt mitte aga võibolla on nende õli veel parem? Loodame, et on. Kuid peita ennast õli tootja nime taha ja väita, et pakume väidetavalt parimat ja ainult ostja huvidest lähtuvalt, see on ainult pool tõde. Või väita, et loobusime originaalist, sest meie arvates on see saast, ikka ainult pool tõde.
Viking kasutab säästuhoolduses Statoili GMi mudelitele mõeldud mootoriõli, mis vastab GMi kõige uuemale ja rangemale sandardile dexsos2.
Kui tarkadele spetsialistidele teeb muret, et originaal õli on saast siis saab kinnitada, et on tõestatud Mobili õlide kasutamist originaal pakendis teatud pakendite puhul (paraku GM ei avalikusta, oleks endalgi hea teada).
Kuid üks väike tähelepanek lisaks. Miks soovitavd GMi hooldusraamatud ja teatud kleebised autol kasutada Mobil 1 õli? Lihtsalt reklaam?
Siinkohal ma ei soovi väita, et GM kasutab ainult Mobil 1 mootoriõli, kindlasti on üheks ka näiteks Fuchs.
2. Säästuhoolduse filtrid jne. Tulge autoga säästuhooldusesse ja hiljem võtke kõik filtrid uuesti küljest ära ja vaadake siis millega tegu. Säästuhooldust on pakutud terve aasta ja väidetavalt lähevad osad pärast säästuhooldust kohe Troosti hooldusesse. Siis peaks Troostis olema väga hästi teda, mis filtreid kasutatakse.
Kui Viking võtab laost NGK küünla NGK pakendist siis ei tohi ta müüa seda originaal küünlana. Sama kehtib ka kõigi filtritega, mida kasutatakse. Ei saa müüa sama õlifiltrit originaali pähe kui me ei ole seda Saabi tehasest tellinud, kuigi tegu on sama filtri tootjaga. Ma ei püüa väita, et kõik on sama säästuhoolduses, mis originaal kuid valdavas enamuse.
3. Tehnohoolduse töö. Kasutatakse vähemalt -35% alet.
Säästuhoolduse eesmärk on hoida klienti Vikingis- kõik- see ei ole pettus ühekordseks kasumi teenimiseks läbi pakutava saasta.
Ahvidele:
Auto omanik teostas tehnilise hoolduse (väikese) esinduses, kuid ei soovinud vahetada mitte ühtegi vigast või purunenud detaili. Hiljem hakkas süda valutama ja läks kuuri siiski üht-teist tegema. Kuuri uksel aga väitis, et käisin just esinduses hoolduses aga auto ikka koliseb jne.
sry mad 1, aga igikestvaid asju pole maailmas olemas. Pigem on see naiivne lootus, et elektroonika komponendid on igikestvad.