Müüa hea vahend tuvastamaks, kas auto on osalenud avariis ning millises ulatuse keretöid on tehtud. Töötab kõigi magentiseeritud metallide puhul (terasest ja galvaniseeritud terasest kerepaneelid), ei saa mõõta alumiiniumkerega autosid.
Kompaktsed pliiatsikujulised mõõtmed: 10 cm pikk ja 1 cm paks. Mõõtetäpsus 20-25 mikronit.
Põhineb ümaraotsalisel magnetil ja selle abil mõõtevahendist väljatõmmataval värvilisel eelkalibreeritud mõõteskaalal, mis näitab värvi- ja võimaliku pahtlikihi paksust mikromeetrites. Mõõteskaala värvide tähendused on järgmised:
Sinine- värvikihi paksus kuni 70 µm – õhuke värvikiht. Värvikihi all puudub kruntvärv või on värvikihti poleeritud.
Roheline- värvikihi paksus 100 – 200 µm – tehase originaalvärv
Kollane- värvikihi paksus 200 – 300 µm – värvikiht pärast värviparandusi
Punane- värvikihi paksus 300 – 520 µm – kerepinnad peale plekksepatöid (õhuke pahtlikiht+2 kihti värvi)
Must - värvikihi paksus 520 – 750 µm – kerepinnad peale suuremahulisemat pahteldamist ja värvimist. :wise: Pahtlikiht vähemalt 0,5 mm.
Võin saata Smartposti abil üle Eesti, siis lisandub saatmistasu 3 eur.
Vidinad on uued ja pakendis ning asuvad Tartus, tel. 51 961 080
M: Värvikihi mõõtur/auto avariilisuse tuvastaja 26.- eur
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
up,
sai eile sellise jubina abil just üks väidetavalt ideaalne ja avariivaba auto defekteeritud.
sai eile sellise jubina abil just üks väidetavalt ideaalne ja avariivaba auto defekteeritud.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)