[COPY] Kogu tõde BPC (APC) klapist

Targad ja asjalikud teemad, mis väärivad eraldi ära märkimist.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 6987
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#76

P Dets 31, 2006 8:05

Otsing abiks jälle: bleeder, abbott jne märksõnadeks.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2216
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn
Auto: Kui naine on lahke siis 9-5 Griffin,
kui Hemi on lahke siis Klassik.

#77

P Dets 31, 2006 10:06

Näiteks see teema:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=3492&page=5

Tõsi, seal on puudu Charge sisendstutsi imepisikene auguke. See peab seal olema, muidu ei tööta. Suur siseläbimõõt, nagu joonisel, on viga.
Kasutaja avatar
LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 662
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
Asukoht: Tallinn
Auto:

#78

E Apr 04, 2016 19:44

Sai ka nädalavahetusel klassik garaazist välja aetud ja ületalve boost lolliks läinud. Turbo rakendumisel tõmbab raksakaga seieri punase lõppu ja jääb siis kuskile punase keskele pidama. Tahaks kuidagi dünaamilisemat kiirendust, mitte sellist raksakaga. Mõtlesin, et äkki peaks APC-l neid F ja P potesid kruttima. Aga pole erilist aimugi, mida peaks tegema. Leidsin netiavarustest mingi sellise jutu: http://www.dave-new.com/apc/apcboxadjust2.html Kui keegi oskab midagi arvata/soovitada, oleksin kole tänulik.
sigaelmar
Postitusi: 875
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#79

L Mär 10, 2018 17:42

9-5 aero automaat 184kw. Mulle ikkagi tundub, et boost ei ole päris õige. Kiirendamise ajal (mitte päris põhjagaasiga, sport režiimis) läheb seier korra punase servani ja siis jääb kollase keskele. Olen lugenud, et pannakse BPC ülemine pimedaks. Mida see näitab, kui kiirendus paraneb? Siis olen näinud, et pannakse alumised kaks voolikuga kokku. Mida see näitab, kui kiirendus paraneb ja kuidas ülemine sellel ajal olema peab?
https://www.youtube.com/watch?v=yFnjYjW ... e=youtu.be
Samamoodi käitub nagu siin videos.
Kasutaja avatar
vvs
Tartu pealik
Postitusi: 3310
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006

#80

L Mär 10, 2018 21:23

Lisaks vaakumvoolikutele tasuks ka ühesuunaklapid üle vaadata!
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
sigaelmar
Postitusi: 875
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#81

P Mär 11, 2018 8:50

Puhudes saab neid kontrollida?
A ja mul viskab (ainult) pärast pikki sõite veakoode sisse mis viitavad DI kassetile, kas see võib ka tekitada sellist poolikut boosti isegi kui mootori tuli ei põle?
Kasutaja avatar
vvs
Tartu pealik
Postitusi: 3310
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006

#82

P Mär 11, 2018 14:23

Muidugi Saab neid puhudes kontrollida. Ühtepidi puhudes tuleb läheb õhk läbi, teistpidi ei lähe!

DI boosti asja küll puutuda ei tohiks imo.
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
sigaelmar
Postitusi: 875
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#83

P Mär 11, 2018 18:56

Kuna siin oli algusepoole juttu, et puhu C sisse ja W peab õhk välja tulema ja samuti Rist puhudes W'st välja. Ma siis puhusin aga ülemisest puhudes ei tulnud midagi kuskilt välja. Võtsin siis klapi lahti ja see on sellise ehitusega minu arvates, et sealt polegi võimalik ülemisest puhudes õhku kuskilt saada sest klapp on ilma toiteta suletud asendis. Ja keskmine ja alumine olid omavahel vabalt ühenduses ja nii jääbki sest seal sees polnud küll midagi mis peaks keskmist või alumist sulgema. Ainult ülemine sulgub kahe alumise suhtes. Mähise takistus oli 7 mingit ühikut oomi. Kustutasin ka need kaks süütega seotud viga ära, mis DI kasseti veale viitavad ja nullisin igaks juhuks misfire ja knock lugeja ära ja minumeelest läks boost paremaks. Siis panin ülemisel vooliku (mitte klapi otsa) pimedaks ja proovisin. See ei muutnud eriti midagi või siis natuke kehvemaks. Siis ühendasin ülemise tagasi ja panin vooliku klapi keskmise ja alumise vahele, voolikud jätsin lahti ja sain tugevamalt kiirendades seieir punase lõppu ja fuel cutoffi.
Mida ma sellest kõigest siis nüüd õppisin?
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2116
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#84

P Mär 11, 2018 23:32

Mida sa ülemiseks või alumiseks pead? Kui R otsast vooliku võtsid siis ei pidanudki palju juhtuma. BPC puhub sealt ülejäägid välja. Kui aga C või W otsast, siis on selge, et järgneb cutoff. Wastegate actuator ei saa rõhku (sinna see W-voolik läheb), et avaneda, järelikult püsib wastegate'i klapp turbo küljes suletuna. Mille tagajärjel tõuseb turborõhk softis määratud cutoff tasemeni - originaalsoftis õhukogusena umbes 1350mg/cc.
Normaalselt peaks Aerol minema umbes 1150mg/cc ehk ca 0,9 baarini.
Cutoff'i põhjustas see, et võtsid softilt võimaluse õhukogust (turborõhku) reguleerida.

Videos see rõhu kõikumine ei ütle just palju, sest osuti ei näita mitte reaalset rõhku sisselaskes vaid ECU+õhumõõtja arvutusi, missugune rõhk tõenäoliselt peaks olema.
Vasta