Kuidas ma 9000-e istmekatet parandasin

Targad ja asjalikud teemad, mis väärivad eraldi ära märkimist.
Vasta
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#1

N Dets 29, 2005 13:45

Ehk on kunagi mõnele abiks!

Võtsin siis ette tagumise istmekatte õmblemise, kuna too oli õmblusest lahti.

Niisiis, eemaldasin istme, mis kinnitus 4-ja 6mm poldiga. Seejärel eemaldasin istmekatte, selleks tuleb painutada plekist soon laiali, kus vahel istmekatte serv kinnitub. Kuna seal sees neid erinevadi polstreid mitu, tuleks meelde jätta, mis järjekorras need seal käisid. Üldiselt lahti võtta on imelihtne, kuid kokkupanek osutus üsna keeruliseks. Seega pildid enamasti kokkupanekust.

Siin siis probleem ise

Pilt

Istmekate seestpoolt

Pilt

Ilmnes veel üks probleem, nimelt istme vormihoidva traadi tunnel puhta "mäda"

Pilt

Erinevad polstrid, mis siis istme sees leidub

Pilt

Teine polster

Pilt

Vedrud

Pilt

Veidike õmblemist, kus lõikasin vanadest teksapükstest ka uue tunneli, mis siis läheb istmekattega sama õmbluse alla.

Pilt
Pilt

Nüüd siis algab kokkupanek, mis oli esialgu üsna raske
Kõigepealt polstrid kokku ja need kinnitus niplid aukudest läbi!

Pilt
Pilt

Nüüd on parem keegi abiks võtta, kes vedrud kokku surub, siis väänad katte üles, haarad näpitsatega niplist, surud pesasse ja keerad paika

Pilt

Nii jääb nippel siis tagantvaates (paigas)

Pilt

Nüüd siis katte servad tagasi plekiserva taha ja kergelt puitklotsi ja haammriga koputades kinnitada.

Pilt
Pilt
Ja lõpptulemus selline

Pilt
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#2

R Dets 30, 2005 10:17

Algselt postitas: NO FEAR
ma lammutasin ka oma doonori peal olevad tagaistmed lahti kuna alumine plekk, mille külge kogu krempel kinnitub, oli lihtsalt läbi roostetanud...
siis nägin ka, milline kamm seal all on. igatahes võttis see mul kogu muu isu uuesti ära. aga kui nüüd näha, et inimesed selle uuesti kokku saavad, siis on teada, et ka seda saab teha.

Jah nii ta on, et minagi lammutasin suure huraaga istme laiali ja kui kokkupaneku aeg käes oli, võttis mul üks paar tundi aega, et mõelda välja tehinka, kuidas need nipplid sinna tagasi saab.
Lahtivõttes keerad need niplid istme alt lahti ja ongi ok.
Aga kui asi kokkupanemiseni jõudis, siis olid vahepeal närvid ikka päris ......:gun:
Kõik muu seal juures on lihtne aga suurim peavalau on just nende niplite pesasse tagasi saamisega. Küll ma üritasi "ratsida", panin kõigile niplitele peenikese traadi külge ja istme pleki august läbi (kuna olen IT-mees, siis CAT5 - kaablit ikka leidub ja kasutasingi selle juhtmetraate). Surusin vedrud kokku ja üritasin siis traadiabil niplid auku suunata ja näpitsatega kinnihaarates paikka keerata. Kuid nipli avad on nii täpsed, et lõpuni see nippel sealt läbi koos traadiga ei mahu. :wall:
Kuid siiski kuidagi on see ju kokku pandud ja nii ma jätkasin oma üritust. Lõpuks otsustasin selle varjandi kasuks, mida siingi eelpool kirjeldanud olen. Alguses kartsin selle varjandipuhul, et nahk ei veni niihästi ja ma ei saa katte servasid enam alla. Kuid õnneks saab väga ilusti!
Keerulisematel kohtadel nagu keskmine nippel räsib nende panek veidike käsi.
:headbang:

pistan ka pildi kuidas ma traatitega üritasin seda teha!:wall::wall::wall:

Lisatud failid
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#3

R Dets 30, 2005 10:18

Siin teiseltpoolt

Lisatud failid
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Vasta