Tagumiste piduriketaste/klotside vahetus 9000-l.

Targad ja asjalikud teemad, mis väärivad eraldi ära märkimist.
Vasta
epsum
Saabiklubi liige
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#1

E Okt 04, 2004 11:32

Oma ehitustöödega olin jõudnud nädalavahetusel tagumiste piduriketaste vahetamiseni, kui tekkisid ootamatud tõrked.

Kõigepealt, palju on tagumiste ketaste miinimum läbimõõt, peale mida nad vahetada tulevad?

Kas absi rattaga piduriketas sobib ka mitte absi omava auto külge - ma proovisin ja tundus nagu sobivat, või tekib mingeid probleeme ketta pöörlemisel?

Sai kettad alla pandud, kuid pidurid jäid peale - kas saabi pidurisilindrit saab sissepoole keerata vindiga või tuleb loominguliselt - st haamriga asjale läheneda.. minu mõistus sai siinkohal otsa..

Tom@
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 6978
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

E Okt 04, 2004 14:03

Kässari hoova poolt keerad maha korgi,tavaliselt 14 võti,selle all on polt,mida keerarakse nr.3 või 4 kuuskandiga,mida hakkad lahti keerama, samal ajal kolbi kergelt surudes,kui kolb lõpuni sees,katkud sadula maha - uued klotsid ja kokku,eelnevalt puhastatud juhtsiinid määrid ka spets. kummi säästva möginaga kokku.Siis hakkad kolbi välja keerama,kuni klotsid on kettas ja sa ratast vaevu ringi suudad ajada.Siiamaani ei tohi puutuda kässarit ega pedaali. Nüüd oleks hea mõne korrad kässarit tõmmata, natuke sõita ja pidevalt jälle kässarit kasutada. Edasi peaks veelkord kolbi välja keerama, kuni ratas vaevalt liigub.Nüüd peaks pidur normaalselt toimima. Kui alguses tagapidurid veidi tossavad, ei maksa ehmuda, nii on ette nähtud.

Kässarit trossidest ei tohi teguleerida.

Kui kasutad kolvi sisse-välja liigutamisel jõudu,siis jõudu sulle,asud uusi sadulaid tellima.
tarmiit
Saabiklubi liige
Postitusi: 375
Liitunud: K Juul 28, 2004 23:45
Asukoht:
Auto:

#3

T Nov 09, 2004 22:55

Et iga aastast korralist ülevaatust läbida, kohandasin kässarit ning toimisin nii nagu üleval kirjas. Asi toimis,pidas nagu kännu taga...aga ainult paar päeva. Kettad korralikud, klotsid uued,silindrid liiguvad ja sadula kinnitused on ka ok.
Mis võib olla põhjuseks? Äkki annab järgi see kuuskant polt? Tegu on ainult kässariga,jalgpiduriga pidurdavad kõik neli prefektselt,nii näitas üv. stend.
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 6978
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

R Nov 12, 2004 0:22

to tarmiit:seda üritust tuleb korrata,kui uued klotsid paika on kulunud,vahel
isegi paar korda,vahepeal sõites ja aktiivselt käsipidurdades.peetis võib
ka mehanism olla,kui meistrimehed kunagi kolbe eebliga kokku on üritanud
litsuda.
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 900
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saab 9-3 SC Aero

#5

L Mai 20, 2006 19:24

piduri sadula taga on mutikas 14 selle taga on sisemine kuuskant 4 .seda keerates saad kolbi kas sisse või välja liigutada.

Lisatud failid
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 900
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saab 9-3 SC Aero

#6

L Mai 20, 2006 20:59

veel üks pilt

Lisatud failid
Vasta