[COPY] Kogu tõde BPC (APC) klapist
Otsing abiks jälle: bleeder, abbott jne märksõnadeks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Näiteks see teema:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=3492&page=5
Tõsi, seal on puudu Charge sisendstutsi imepisikene auguke. See peab seal olema, muidu ei tööta. Suur siseläbimõõt, nagu joonisel, on viga.
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=3492&page=5
Tõsi, seal on puudu Charge sisendstutsi imepisikene auguke. See peab seal olema, muidu ei tööta. Suur siseläbimõõt, nagu joonisel, on viga.
- LPT
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 870
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
- Asukoht: Tallinn
- Auto: OG9-5, NG9-3
Sai ka nädalavahetusel klassik garaazist välja aetud ja ületalve boost lolliks läinud. Turbo rakendumisel tõmbab raksakaga seieri punase lõppu ja jääb siis kuskile punase keskele pidama. Tahaks kuidagi dünaamilisemat kiirendust, mitte sellist raksakaga. Mõtlesin, et äkki peaks APC-l neid F ja P potesid kruttima. Aga pole erilist aimugi, mida peaks tegema. Leidsin netiavarustest mingi sellise jutu: http://www.dave-new.com/apc/apcboxadjust2.html Kui keegi oskab midagi arvata/soovitada, oleksin kole tänulik.
9-5 aero automaat 184kw. Mulle ikkagi tundub, et boost ei ole päris õige. Kiirendamise ajal (mitte päris põhjagaasiga, sport režiimis) läheb seier korra punase servani ja siis jääb kollase keskele. Olen lugenud, et pannakse BPC ülemine pimedaks. Mida see näitab, kui kiirendus paraneb? Siis olen näinud, et pannakse alumised kaks voolikuga kokku. Mida see näitab, kui kiirendus paraneb ja kuidas ülemine sellel ajal olema peab?
https://www.youtube.com/watch?v=yFnjYjW ... e=youtu.be
Samamoodi käitub nagu siin videos.
https://www.youtube.com/watch?v=yFnjYjW ... e=youtu.be
Samamoodi käitub nagu siin videos.
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Muidugi Saab neid puhudes kontrollida. Ühtepidi puhudes tuleb läheb õhk läbi, teistpidi ei lähe!
DI boosti asja küll puutuda ei tohiks imo.
DI boosti asja küll puutuda ei tohiks imo.
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kuna siin oli algusepoole juttu, et puhu C sisse ja W peab õhk välja tulema ja samuti Rist puhudes W'st välja. Ma siis puhusin aga ülemisest puhudes ei tulnud midagi kuskilt välja. Võtsin siis klapi lahti ja see on sellise ehitusega minu arvates, et sealt polegi võimalik ülemisest puhudes õhku kuskilt saada sest klapp on ilma toiteta suletud asendis. Ja keskmine ja alumine olid omavahel vabalt ühenduses ja nii jääbki sest seal sees polnud küll midagi mis peaks keskmist või alumist sulgema. Ainult ülemine sulgub kahe alumise suhtes. Mähise takistus oli 7 mingit ühikut oomi. Kustutasin ka need kaks süütega seotud viga ära, mis DI kasseti veale viitavad ja nullisin igaks juhuks misfire ja knock lugeja ära ja minumeelest läks boost paremaks. Siis panin ülemisel vooliku (mitte klapi otsa) pimedaks ja proovisin. See ei muutnud eriti midagi või siis natuke kehvemaks. Siis ühendasin ülemise tagasi ja panin vooliku klapi keskmise ja alumise vahele, voolikud jätsin lahti ja sain tugevamalt kiirendades seieir punase lõppu ja fuel cutoffi.
Mida ma sellest kõigest siis nüüd õppisin?
Mida ma sellest kõigest siis nüüd õppisin?
Mida sa ülemiseks või alumiseks pead? Kui R otsast vooliku võtsid siis ei pidanudki palju juhtuma. BPC puhub sealt ülejäägid välja. Kui aga C või W otsast, siis on selge, et järgneb cutoff. Wastegate actuator ei saa rõhku (sinna see W-voolik läheb), et avaneda, järelikult püsib wastegate'i klapp turbo küljes suletuna. Mille tagajärjel tõuseb turborõhk softis määratud cutoff tasemeni - originaalsoftis õhukogusena umbes 1350mg/cc.
Normaalselt peaks Aerol minema umbes 1150mg/cc ehk ca 0,9 baarini.
Cutoff'i põhjustas see, et võtsid softilt võimaluse õhukogust (turborõhku) reguleerida.
Videos see rõhu kõikumine ei ütle just palju, sest osuti ei näita mitte reaalset rõhku sisselaskes vaid ECU+õhumõõtja arvutusi, missugune rõhk tõenäoliselt peaks olema.
Normaalselt peaks Aerol minema umbes 1150mg/cc ehk ca 0,9 baarini.
Cutoff'i põhjustas see, et võtsid softilt võimaluse õhukogust (turborõhku) reguleerida.
Videos see rõhu kõikumine ei ütle just palju, sest osuti ei näita mitte reaalset rõhku sisselaskes vaid ECU+õhumõõtja arvutusi, missugune rõhk tõenäoliselt peaks olema.