4. leht 4-st

[COPY] Kogu tõde BPC (APC) klapist

Postitatud: P Dets 31, 2006 8:05
Postitas Trionic
Otsing abiks jälle: bleeder, abbott jne märksõnadeks.

[COPY] Kogu tõde BPC (APC) klapist

Postitatud: P Dets 31, 2006 10:06
Postitas qdwin
Näiteks see teema:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=3492&page=5

Tõsi, seal on puudu Charge sisendstutsi imepisikene auguke. See peab seal olema, muidu ei tööta. Suur siseläbimõõt, nagu joonisel, on viga.

[COPY] Kogu tõde BPC (APC) klapist

Postitatud: E Apr 04, 2016 19:44
Postitas LPT
Sai ka nädalavahetusel klassik garaazist välja aetud ja ületalve boost lolliks läinud. Turbo rakendumisel tõmbab raksakaga seieri punase lõppu ja jääb siis kuskile punase keskele pidama. Tahaks kuidagi dünaamilisemat kiirendust, mitte sellist raksakaga. Mõtlesin, et äkki peaks APC-l neid F ja P potesid kruttima. Aga pole erilist aimugi, mida peaks tegema. Leidsin netiavarustest mingi sellise jutu: http://www.dave-new.com/apc/apcboxadjust2.html Kui keegi oskab midagi arvata/soovitada, oleksin kole tänulik.

Re: [COPY] Kogu tõde BPC (APC) klapist

Postitatud: L Mär 10, 2018 17:42
Postitas sigaelmar
9-5 aero automaat 184kw. Mulle ikkagi tundub, et boost ei ole päris õige. Kiirendamise ajal (mitte päris põhjagaasiga, sport režiimis) läheb seier korra punase servani ja siis jääb kollase keskele. Olen lugenud, et pannakse BPC ülemine pimedaks. Mida see näitab, kui kiirendus paraneb? Siis olen näinud, et pannakse alumised kaks voolikuga kokku. Mida see näitab, kui kiirendus paraneb ja kuidas ülemine sellel ajal olema peab?
https://www.youtube.com/watch?v=yFnjYjW ... e=youtu.be
Samamoodi käitub nagu siin videos.

Re: [COPY] Kogu tõde BPC (APC) klapist

Postitatud: L Mär 10, 2018 21:23
Postitas vvs
Lisaks vaakumvoolikutele tasuks ka ühesuunaklapid üle vaadata!

Re: [COPY] Kogu tõde BPC (APC) klapist

Postitatud: P Mär 11, 2018 8:50
Postitas sigaelmar
Puhudes saab neid kontrollida?
A ja mul viskab (ainult) pärast pikki sõite veakoode sisse mis viitavad DI kassetile, kas see võib ka tekitada sellist poolikut boosti isegi kui mootori tuli ei põle?

Re: [COPY] Kogu tõde BPC (APC) klapist

Postitatud: P Mär 11, 2018 14:23
Postitas vvs
Muidugi Saab neid puhudes kontrollida. Ühtepidi puhudes tuleb läheb õhk läbi, teistpidi ei lähe!

DI boosti asja küll puutuda ei tohiks imo.

Re: [COPY] Kogu tõde BPC (APC) klapist

Postitatud: P Mär 11, 2018 18:56
Postitas sigaelmar
Kuna siin oli algusepoole juttu, et puhu C sisse ja W peab õhk välja tulema ja samuti Rist puhudes W'st välja. Ma siis puhusin aga ülemisest puhudes ei tulnud midagi kuskilt välja. Võtsin siis klapi lahti ja see on sellise ehitusega minu arvates, et sealt polegi võimalik ülemisest puhudes õhku kuskilt saada sest klapp on ilma toiteta suletud asendis. Ja keskmine ja alumine olid omavahel vabalt ühenduses ja nii jääbki sest seal sees polnud küll midagi mis peaks keskmist või alumist sulgema. Ainult ülemine sulgub kahe alumise suhtes. Mähise takistus oli 7 mingit ühikut oomi. Kustutasin ka need kaks süütega seotud viga ära, mis DI kasseti veale viitavad ja nullisin igaks juhuks misfire ja knock lugeja ära ja minumeelest läks boost paremaks. Siis panin ülemisel vooliku (mitte klapi otsa) pimedaks ja proovisin. See ei muutnud eriti midagi või siis natuke kehvemaks. Siis ühendasin ülemise tagasi ja panin vooliku klapi keskmise ja alumise vahele, voolikud jätsin lahti ja sain tugevamalt kiirendades seieir punase lõppu ja fuel cutoffi.
Mida ma sellest kõigest siis nüüd õppisin?

Re: [COPY] Kogu tõde BPC (APC) klapist

Postitatud: P Mär 11, 2018 23:32
Postitas sebastian
Mida sa ülemiseks või alumiseks pead? Kui R otsast vooliku võtsid siis ei pidanudki palju juhtuma. BPC puhub sealt ülejäägid välja. Kui aga C või W otsast, siis on selge, et järgneb cutoff. Wastegate actuator ei saa rõhku (sinna see W-voolik läheb), et avaneda, järelikult püsib wastegate'i klapp turbo küljes suletuna. Mille tagajärjel tõuseb turborõhk softis määratud cutoff tasemeni - originaalsoftis õhukogusena umbes 1350mg/cc.
Normaalselt peaks Aerol minema umbes 1150mg/cc ehk ca 0,9 baarini.
Cutoff'i põhjustas see, et võtsid softilt võimaluse õhukogust (turborõhku) reguleerida.

Videos see rõhu kõikumine ei ütle just palju, sest osuti ei näita mitte reaalset rõhku sisselaskes vaid ECU+õhumõõtja arvutusi, missugune rõhk tõenäoliselt peaks olema.