Saab 9-2X Video
see auto oleks siiski võinud jääda 2 ukseliseks.huvitav ja miks on süütelukk siis sinna rooli külge topitud kui väidetakse, et ohutuse kohalt on istmete vahel parem koht?
Cabrio verisoonil oleks huvitav teada, kas tagumised inimesed peavad autost välja kolima siis kui katust eemaldatakse või peale pannakse?
Cabrio verisoonil oleks huvitav teada, kas tagumised inimesed peavad autost välja kolima siis kui katust eemaldatakse või peale pannakse?
Kardan, et 9-2x Aero´t Eestis normaalselt regida ei õnnestugi - mürareiting on 78 db(A). Lubatud on M1 kategooria puhul mõõtes direktiivi 70/157/EC järgi 74 ja üle 150 KW ja neliveo puhul (kui õnnestub selgeks teha, et auto on M1G kategooria, iseenesest võimalik) 76 db. Huvitaval kombel on Subaru vaiksem - 75 db. Selle pärast neid ilmselt Saksas polegi- TÜV-i ei saa, muidu ikka tuuakse USA-st mõni eksoot. Anyway, kui kellelgi isu oleks sellist siin omada, on variandid sellised: 1. regiks Leedus tema nimele, kasutamisel mingeid piiranguid pole. 2. regiks ümberasuja varana Eestis 3. sellele autole oleks võimalik taodelda EAL-i kaart ja regida ta võistlusautona (sama case on EVO 7-ga). Asja hind saaks olema üpris rasvane - suurusjärgus 400k. Samas - sisuliselt uue auto eest seda ehk üle mõistuse polegi...
-
- Postitusi: 431
- Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
- Asukoht: Haapsalu
- Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.
Algselt postitas: mardikas
see auto oleks siiski võinud jääda 2 ukseliseks.huvitav ja miks on süütelukk siis sinna rooli külge topitud kui väidetakse, et ohutuse kohalt on istmete vahel parem koht?
Cabrio verisoonil oleks huvitav teada, kas tagumised inimesed peavad autost välja kolima siis kui katust eemaldatakse või peale pannakse?
minu masina puhul küll ei pea välja kolima,vb pead oleks korra madalamale liigutada vaja..ag see mahavõtmsie effekt võib niisama mõnele hirmu peale ajada:)
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
no kas te siis ei kuuland, mida seal räägiti: parandatud on müraisolatsiooni ja salongimaterjale võrreldes Subaruga. Aero on ehitatud WRXi peale ja 227 bhp pole mingi niisama mänguasi. Seda autot tehakse ainult universaalina ja mingid muud versioonid neist jäävad ära. olles ise katsunud just WRXi arvan, et see on väga mõnus sõita. Kui uurida veel edasi siis on seal veel muudetud vedrustust ning minu meelest on see masin eestpoolt ikka üli-seks Saab :)
Ei oska mujale kirjutada, aga tuttaval on hoovis 9-2 x olemas. Kena punane ja oli vist ka aero märk taga, 2.0 boxer ja vist kuskil 200 kW ringi. Hetkel veel Leedu registris, aga peaks lähiajal lõpuks Eesti omasse ka saama.
Ei oska mujale kirjutada, aga tuttaval on hoovis 9-2 x olemas. Kena punane ja oli vist ka aero märk taga, 2.0 boxer ja vist kuskil 200 kW ringi. Hetkel veel Leedu registris, aga peaks lähiajal lõpuks Eesti omasse ka saama.
Tutvusta talle siis kindlasti ka foorumit ja klubi ja seda elukat tahaks kindlasti kokkutulekul kõik saabifännid näha - ikkagi ainuke Eestis :thumb:
terv, teager
9-2X'e Leedus omajagu, ligikaudu 5000-7000euriga saada. Üks Rootsi nr.tega 9-2x sõidab juba 2-3a. lõuna-eesti kandis.
Too siis ära mõni sealt Leedust. Niipalju Saabimehi on Subaru peale läinud, siin oleks vastus neile, kes plaanivad ümber istuda :)
terv, teager