Saab 9-5 Vector 2.0 Turbo 162kW

Hetke kõige uuemad autod.
Vasta
Ukovalz
Postitusi: 2
Liitunud: T Juul 16, 2019 17:30
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 NG Vector 2.0 Turbo 162kW (plank/manual)

#1

K Juul 17, 2019 10:49

Müügil selline isend https://www.auto24.ee/used/3053725. Autot on antud käest kätte ja vassitud selle päritolu kohta nii, et tolmab. Tahaks osta, kuna tahan bensukat ja just seda SAAB'i aga kahtlen. AutoDNA'st sain teada, et masin on Eestisse jõudnud Leedust ja seda on müüdud sisuliselt kogu aeg alates 2018-01 kuni 2018-08. Läbisõit VinInfo ja AutoDNA järgi nagu klapib. AutoDNA andmetel on saanud ka ühe paugu vasakule külge mille kindlustuse poolne remondi hind oli 250-500€, mis pole iseenesest traagiline. Muret teeb selle auto kulgemine eesti turul. Kas keegi on selle isendi müüjaga kokku puutunud?
Kasutaja avatar
Pootsman
Saabiklubi liige
Postitusi: 1080
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#2

K Juul 17, 2019 16:32

NG müük ongi üldiselt raske, aga sellel on ju päris olematu varustus ja manuaal käigukast (ma ei saa aru miks inimesed seda nii pelgavad muidugi?! pigem musta autot väldiks :mrgreen: )

https://www.esaabparts.com/saab/95ng/YS3GP4MZ3B4005241

Leedu päritolu on ka mnt.ee lehel kirjas, see ei tähenda ka alati halba! Hind on odav, lase üle vaadata mõnes Saabi töökojas - viewtopic.php?f=46&t=2849
Kasutaja avatar
skyline
Postitusi: 964
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#3

K Juul 17, 2019 16:35

Mina puutusin selle masinaga kokku aasta tagasi kui seda müüdi pikalt Võrus. Vaatasin toona üle ja tegin ka diagnostika.
Toonase müüja jutt oli kahjuks väga ebausutav ja muutus poole tunni jooksul kardinaalselt, küll oli see Itaaliast toodud, siis oli ta juba olnud uuest saati Leedus tema frma töömehe auto, siis juba Leedus sekretär sõitis jne... kuna müüja tarvitas samal ajal õlut, siis mida õlu edasi seda rohkem lappesse tema jutt läks :)
Tehnilise poole pealt proovisõidul oli näha, et auto ei lähe üldse edasi nii nagu peaks, tegin diagnostika ja see näitas veaks a la timing incorrect vmt. Arvestades selle mootori häda mootorikettide venimisega, siis arvata võib, et kett välja veninud vmt ja tahaks vahetamist, et see masin taas normaaselt liikuma saada.
Sisu oli armatuuris üsna kulunud, valgeks kulunud nuppe oli üritatud musta markeriga parandada jne. Ühe külje tagaukse juures näitas värvikihi mõõtja jah pahtlikihti. Kapoti alt tuli külmkäivitusel toona ka suht võõraid helisid. Rohkem enam ei meenu, kuna ca aasta möödas.
Kui ketivahetus ära teha, siis ehk selle raha eest isegi suht sõitev asi kui just aastaga väga hullusti edasi lagunenud pole.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Ukovalz
Postitusi: 2
Liitunud: T Juul 16, 2019 17:30
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 NG Vector 2.0 Turbo 162kW (plank/manual)

#4

R Juul 19, 2019 17:00

Ostsin antud isendi ära sest hind oli hea ja tahtsin just bensukat. Eks näis kui julmalt vastu pükse sain.
Tegeluikult oleks tahtnud seda AWD 2.8't, aga see kadus oksjnilt nagu tina tuhka :D Kirjutasni veel Auto24, et mis see hind on mis ta tahab aga noh bad luck.
Eestis jäi müüki see ainukese bensukana ja Saksa tooma ei ole mahti minna. Võibolla kunagi hiljem :D
Liiatigi oli see tegelt odav..sain hinnas pisut alla aga oleme ausad hind on 9-5 NG puhul suhteline :) Müüa muidugi väitis, et ei tea ajaloost midagi ja et asi sõidab ning, et odavamat mujalt juba ei leia. Tõsi :)
Vigu leidsin ja AUTODNA järgi on see auto pigem Leedust pärit, sest Itaali andmebaasist eraldi infi ei leidnud. Eks see Leedu käekäik on kahtlane.
Veateateid oli aga otseseid showstoppereid ei leidnud. Mineku suhtes ja kuidagi uimane ja esimene avastus oli õhufilter mis oli sisuliselt tolmust tehtud. Eks suure tõenäosusega leiab veel asju mida nokkida ja vahetada aga mitte midagi ülitraagilist. Panin aja juba töökotta kinni :) Mootori hääles endas hetkel midagi kurjakuulutavat ei kostunud. Eks ketid, rihmad pumbad jms kuluosa oleks mõistlik vahetada nii ehk naa.
Keegi ülimeister on jah midagist kereremondi sarnast paremas tagatiivas ise teha üritanud. Võimalik, et võru kohalikud. Päris elus on autol üks registreeritud laks ja see juhi pool (näha pole midagi). Leedu kindlustus on kahju hinnanud 250-500€ mis on sisuliselt kergem keretöö s.t midagi ei vahetatud. Eks kui aega saan siis vaatan üle mis seal paremal küljel sellega tehtud on.
Varustuse lihtsus pigem sobib. Plaanis on seda ise mõistlikuse ulatuses täiendad. Saigi pigem hobiautoks ostetud:)
Eks postitan, kui midagi huvitavat leian siis tekkib auto kohta ka mingi nähtav logi :)
P.S Kõige halvemal juhul saab varuosadeks teha :) hinnad varuosadel ainult tõusevad :)
Vasta