Ostsin antud isendi ära sest hind oli hea ja tahtsin just bensukat. Eks näis kui julmalt vastu pükse sain.
Tegeluikult oleks tahtnud seda AWD 2.8't, aga see kadus oksjnilt nagu tina tuhka
Kirjutasni veel Auto24, et mis see hind on mis ta tahab aga noh bad luck.
Eestis jäi müüki see ainukese bensukana ja Saksa tooma ei ole mahti minna. Võibolla kunagi hiljem
Liiatigi oli see tegelt odav..sain hinnas pisut alla aga oleme ausad hind on 9-5 NG puhul suhteline
Müüa muidugi väitis, et ei tea ajaloost midagi ja et asi sõidab ning, et odavamat mujalt juba ei leia. Tõsi
Vigu leidsin ja AUTODNA järgi on see auto pigem Leedust pärit, sest Itaali andmebaasist eraldi infi ei leidnud. Eks see Leedu käekäik on kahtlane.
Veateateid oli aga otseseid showstoppereid ei leidnud. Mineku suhtes ja kuidagi uimane ja esimene avastus oli õhufilter mis oli sisuliselt tolmust tehtud. Eks suure tõenäosusega leiab veel asju mida nokkida ja vahetada aga mitte midagi ülitraagilist. Panin aja juba töökotta kinni
Mootori hääles endas hetkel midagi kurjakuulutavat ei kostunud. Eks ketid, rihmad pumbad jms kuluosa oleks mõistlik vahetada nii ehk naa.
Keegi ülimeister on jah midagist kereremondi sarnast paremas tagatiivas ise teha üritanud. Võimalik, et võru kohalikud. Päris elus on autol üks registreeritud laks ja see juhi pool (näha pole midagi). Leedu kindlustus on kahju hinnanud 250-500€ mis on sisuliselt kergem keretöö s.t midagi ei vahetatud. Eks kui aega saan siis vaatan üle mis seal paremal küljel sellega tehtud on.
Varustuse lihtsus pigem sobib. Plaanis on seda ise mõistlikuse ulatuses täiendad. Saigi pigem hobiautoks ostetud:)
Eks postitan, kui midagi huvitavat leian siis tekkib auto kohta ka mingi nähtav logi
P.S Kõige halvemal juhul saab varuosadeks teha
hinnad varuosadel ainult tõusevad