Tervist!
Käiguvahetused kolmandalt neljandale käigule toimuvad "venitades" ehk pöörded kasvavad kuid käiguvahetust ei toimu nagu peaks. Hõbenoole ülevaatuse tulemus: neljanda kuni viienda käigu siduripakk vaja vahetada. Täpne diagnoos oli natuke põhjalikum Auto vl 2011.
Kas mõistlik remontida või asendada kasutatud kastiga, millele müüja annab kuni 6-kuulise garantii?
Millised on vajalikud tegevused, kui kast vahetada (soft)?
Kuidas saada teada, milliste ülekannete arvudega kastid sobivad, ehk milliseid kasti mudeleid saab kasutada?
Olemsolev peaks olema AWTF-80SC.
Tänud ette!
Tiit
9-5 NG ATM käigukasti remont
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Seda kasti leiad ilmselt insignia pealt. Mõistlik oleks numbrid paberile kirjutada mis kui palju maksab.
Kasutatud kastile vaja nn õpetamine ka teha, ma ühel autol sain kolm korda kasti vahetada selle 6kuud garantii ajal.
Kasutatud kastile vaja nn õpetamine ka teha, ma ühel autol sain kolm korda kasti vahetada selle 6kuud garantii ajal.
Saan aru, et ajaliselt ning rahaliselt on otstarbekas olemasolev kast remontida? See vist oli ca 2K euri, aga see oli veel viimase talve hind, nüüd juba ehk hind teine.
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Rahaliselt ja ajaliselt mõistlikum on siiski leida garantiiga kasutatud kast. Julgen väita, et Eestis pole jätkuvalt mitte ühtegi pädevat automaatkasti remontijat, kes omaks ka kastide katsestendi - Eestis viid remondikohta tuhandeid ja siis mehed katse eksituse meetodil katsetavad ja proovivad, et äkki saavad kasti toimima (vahel kombineerides ka eri tootjate kastide detaile omavahel- enda kogemus ühe tuntud remontijaga) ja sina maksad iga selle katsetuse kinni.
Lähim pädev remontija on kuuldavasti Recro Lätis https://recro.eu/ee/
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)