Madalatel pööretel jõud puudub

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
jura
Postitusi: 15
Liitunud: L Apr 03, 2010 12:06
Asukoht:
Auto:

#26

Ise vastan.

Saab väga edukalt vahelt ära jätta. Ise küll lasin puurida suure augu sisse ja jätsin potsiku koos anduritega külge. Nimelt kirjutatakse ajus soft ümber ja auto jaoks on DPF-i olemasolu unustatud. Ilma selleta kippus mitu korda päevas puhastustsüklit tegema...

Just sain endal korda ja sõidab paremini kui kunagi varem! Eestis ei osatud eriti midagi soovitada - see kõik pika netis seiklemise tulemus... aju soft tegi mitu tiiru maakerale peale. Võin nüüd huvilistele teenust müüa! Suurusjärk 4000.- kõik kokku.
Ülevaatusega ei tohiks probleeme olla - endal sain tehtud läbipuuritud filtri, algse softi ja jukerdava autoga!

Edit: Pärast softiga jändamist leidsin jälle tänu internetile (remonditöökodadest polnud järjekordselt suurt abi) üles ka kurja juure. Minu auto puhul siis EGR klapp ja sisselaskekollektori labad ja neid ühendav varras. Asi oli kohati ikka nii kehva, et ei saanud kohalt ära.. polnud lihtsalt jõudu.

Korjasin raha, et hakata asju vahetama, aga siis eriti millelegi lootmata ühendasin katseks mingil helgemal hetkel lihtsalt EGR-i juhtmest lahti. Varrast püüdsin ka remontida, kuid see jäigi pealt ära hüppama. Ilmselt jäi EGR mingisse "heasse" asendisse ja varras hüppas ka õigel hetkel ära, sest asja lõpptulemus see, et sõidan juba pool aastat ilma muredeta... täna näiteks tulin õhtul Raplast Piritale keskmise kütusekuluga 4,2 l/100km...
cabric
Postitusi: 402
Liitunud: N Nov 20, 2008 17:40
Asukoht:
Auto:

#27

See peaks olema klassik T16 mootori solenoidklapp, ehk 3-way boost valve kui ma asjast õigesti aru sain.
Left goes to wastegate, the middle goes to the pressure port (turbo, intake manifold etc...) and right goes to a vacuum source before the turbo.
Tegelik seis on aga selline, et pistik on pealt lahti ühendatud ja eraldi seotud, keskmine ja vasak ots omavhel ühendatud nagu pildilt nähtub.
Oskab keegi selgitada, mis põhjusel see asi niimoodi on sätitud, ei leidnud ma ka ühtki vaba otsa kuhu vasak ja keskmine voolik võiks suunduda. Parempoolne voolik tundub on seal kus ta peab olema.
Täiendav trükk, olen asja edasi uurinud. Nüüd ma taipan küll miks ühtki vaba otsa ei leidnud kuhu keskmine ja vaskpoolne voolik võiks suunduda.
Turbo külmakoja pealt on ühendatud voolik alla, wastegate vaakumklapi moodi asja külge. Ilmselt ongi need otsad kuhu solenoidklapist voolikud peaksid suunduma.
Küsimus ümber vormistatuna võiks kõlada umbes nii.
Kas sellisel kujul nagu see praegu on seadistatud võib sõitu jätkata või varitsevad siin mingid ohud?
Mis muutuks kui panna uus solenoidklapp ja voolikud oma kohtadele, eeldades, et muud apc süsteemi osad on töökorras?

Lisatud failid
Vasta