Tervist,
tegu küll Vectra C 2,2 diisliga, aga neil Saabiga pidavat samad mootorid olema.
Probleem nimelt selles, et kui mootor soojaks läheb siis sureb auto välja ning enam tööle ei lähe. Kas viga pumbas või võib seda tekitada veel miski?
Tänud ette juba...
2,2 diisel sureb välja
Suur õhuleke näiteks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ebarealne ju, külma mootoriga töötab.
Minuteada liigutatakse külma mootorit kordades suurema kütusekogusega, võrreldes töösooja mootoriga.
Võib-olla olen millegist valesti aru saanud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
natuke vist liialdad, et kordades suurema kütuse kogusega...
Aga kui oleks suur õhu leke, siis see leke ilmselt oleks ühesugune sõltumata mootori töö temp-st, sest õhulõdvikud jooksevad mootorist väljas pool. Kui esineb suur õhuleke (st mootorisse jõuab ette nähtust oluliselt vähem õhku) ka külma mootori puhul, mil kütusekogus on suurem, siis oleks kütuse-õhu segu ju räigelt rikas ning usun, et mootor ei käiks ei peast ega peest. Ma pakuks pigem viga kütusesüsteemis.
Aga kui oleks suur õhu leke, siis see leke ilmselt oleks ühesugune sõltumata mootori töö temp-st, sest õhulõdvikud jooksevad mootorist väljas pool. Kui esineb suur õhuleke (st mootorisse jõuab ette nähtust oluliselt vähem õhku) ka külma mootori puhul, mil kütusekogus on suurem, siis oleks kütuse-õhu segu ju räigelt rikas ning usun, et mootor ei käiks ei peast ega peest. Ma pakuks pigem viga kütusesüsteemis.
Huvitav, mismoodi saab mootorisse jõuda oluliselt vähem õhku? Mootorisse ei pumbata õhku. Mootor imeb vajaliku õhukoguse ise, kas läbi sisselasketorustiku, või osaliselt kusagilt "otse".
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
OK trionic räägib mootori tööresiimist tühikäik... 1500 rpm, ja mina 1600... x rpm. Madalatel pööretel tõesti mootor imeb õhku aga kui turbo juba rakendub, siis on ju sisselaskesüsteemis ülerõhk. Seega lekke korral saab mootor vähem õhku kui peaks.
Nüüd on õige hetk küsida millisel hetkel mootor soojaks saades välja sureb? Kas tühikäigul tiksumise või sõidu ajal?
Nüüd on õige hetk küsida millisel hetkel mootor soojaks saades välja sureb? Kas tühikäigul tiksumise või sõidu ajal?
Infoks siis ka Teile, et viga oli pumbaajus. Sai välja see vahetatud. Selleks, et pumpa tööle saada on vaja see ülekirjutada ning selleks läheb vaja doonorauto turvakoodi (VIN koodi alusel saab esindusest tellida 35€). Pumba ülekirjutamisega väga keegi tegeleda ei taha (eesotsas esindusega). Karlaauto küsis 300€, ega muud üle ei jäänud kui tuli vana sõber ülesse otsida kes arvutit tunneb, vastav programm peale ning tööle me ta saime. NB! Pumbaaju lööb kõik seaded paigast, hetkel minul veel kadunud püsikiirusehoidja ja automaattulede regull. Eks neid tuleb veel arvutiga näppida.
Aga üks mure ilmnes siiski veel ehk on kellegil kokkupuudet, nimelt kui gaasipedaali vajutada siis auto mõtleb 1-2s ning alles siis läheb pöördesse. Millest selline asi võib tingitud olla?
Aga üks mure ilmnes siiski veel ehk on kellegil kokkupuudet, nimelt kui gaasipedaali vajutada siis auto mõtleb 1-2s ning alles siis läheb pöördesse. Millest selline asi võib tingitud olla?