Varsti on külmakraadid lähenemas ja eelmisest sügisest veel värskelt meeles kuidas 2.2TiD kohe üldse madalate plusskraadidega normaalselt käima ei taha minna, siis tahaksin varakult uurida kas keegi foorumlane oleks nõus ette võtma väikse töö ja seadistama eelsüüte nii, et need iga ilmaga rakenduksid. Olen mõnest teemast lugenud, et kellegil käib isegi eelsüüte rakendamine isepaigaldatud nupust.
Pakun teenuse eest ka mõistlikus summas raha, kuid kindlasti 200€ selle eest välja ei tahaks käia nagu pakuti hinnaks Jassi autotoas.
Ketimärgid on paigas ja starter toimetab sooja ilmaga ilusti niiet ei näe mõtet ka seda hooldama hakata kuna tõenäoliselt saadava kasu ja makstava raha suhe ei vasta ootustele.
Jään abilisi ootama
2.2 TiD 2004 eelsüüteküünalde rakendumise seadistamine
Tooge mu kätte ma teen saja euroga ära Tegelikult tehke ise. Ostke oomipoest lüliti, mis all hoides ühenduse katkestab. Paigaldage see omale sobivasse kohta ja vadage juhe termostaadi peal oleva temp andurini. Lõigake ca 5 sentimeetri kauguselt katki anduri juhe (minul must punasega lõigatud) ja ühendage see veetud juhe korralikult sinna vahele. Kasutage jootmist ja termokahanevat rüüd, siis ei hakka ussitama.
Ja ongi tehtud. Nüüd nende nõmedate temperatuuridega hoiad lülitit enne võtme keeramist all ja peale süüte sisse keeramist hoiad niikaua kui eelsüüte tuli ära kustub. Kõige odavam ja lihtsam lahendus.
Lüliti minul on selline, mida peabki all hoidma, kui lahti lasen, tekib jälle ühendus. Tavaline lüliti kindlasti kipuks ununema välj lülitatud asendisse
Ja ongi tehtud. Nüüd nende nõmedate temperatuuridega hoiad lülitit enne võtme keeramist all ja peale süüte sisse keeramist hoiad niikaua kui eelsüüte tuli ära kustub. Kõige odavam ja lihtsam lahendus.
Lüliti minul on selline, mida peabki all hoidma, kui lahti lasen, tekib jälle ühendus. Tavaline lüliti kindlasti kipuks ununema välj lülitatud asendisse
Endal oli sellise ahela katkestamise lüliti vahel. Minu variandi puhul midagi lõigata ei ole vaja. Ühendad vahele ja soovi korral saab algse olukorra taastada.
Pihustitihendite ja kütuse tagasivoolu voolikute vahetusega kadus vajadus selle järgi. Ehk külmemad ilmad näitavad, kas tekib vajadus lülitit kasutada.
Pihustitihendite ja kütuse tagasivoolu voolikute vahetusega kadus vajadus selle järgi. Ehk külmemad ilmad näitavad, kas tekib vajadus lülitit kasutada.
Isiklikult ei usaldaks ennast selle töö tegemisel. Ehk keegi foorumlane oleks nõus asja ära tegema millalgi ? Tasuksin ikka ausalt ja rohkem kui 6-paki .
Andrehh kui saladus pole siis tunneksin huvi palju raha läks maksma pihustitihendite ja kütuse tagasivoolu voolikute vahetus ?
Andrehh kui saladus pole siis tunneksin huvi palju raha läks maksma pihustitihendite ja kütuse tagasivoolu voolikute vahetus ?
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
pole vaja segada eelsüüteküünalde toimetamist ja kütuse äravajumist
Need on eri asjad.
Muidugi võib panna tagasivoolu klapi(d) vahele, aga mõtekam on vast olemasolev süsteem korda teha.
Nina allapoole parkimine, pikemaks ajaks no ei saa olla tõsine soovitus
Need on eri asjad.
Muidugi võib panna tagasivoolu klapi(d) vahele, aga mõtekam on vast olemasolev süsteem korda teha.
Nina allapoole parkimine, pikemaks ajaks no ei saa olla tõsine soovitus
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
pole vaja segada eelsüüteküünalde toimetamist ja kütuse äravajumist
Need on eri asjad.
Muidugi võib panna tagasivoolu klapi(d) vahele, aga mõtekam on vast olemasolev süsteem korda teha.
Nina allapoole parkimine, pikemaks ajaks no ei saa olla tõsine soovitus
Tegemist ei olnudki ju pikema aja soovitusega, et nüüd pargid järgmised viis aastat niimoodi....
Küsimus oli probleemi välja selgitamisega ja vastus oli ka probleemi tuvastamise vaates välja pakutud. Puust ja punaseks: pikem aeg = üheks ööks.
Või tõepoolest, lähenedes teistpidi, siis justnimelt kiireks väljaselgitamiseks on vb üks öö tõesti ka liiga pikk aeg ja seetõttu mitte tõsiseltvõetav.
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
Kisub pealkirjast mööda, aga
üks öö pole pikk aeg ja kakski on vahel OK, aga nina allapoole panek...mismoodi, kui palju allapoole, mida see muudaks? Paak peaks vast mootorist ülalpool olema siis?
Kui on kahtlus, et miskid torud/klapid lekivad, siis üldiselt oleks vast lihtsam need ära survestada. Selle auto torumajandusest saab sotti ka suuga, lihtsal imemise - puhumise meetodil ja eeldusel, et operaator ei põlga ära diisli maitset.
Veel on võimalik kasutada läbipaistvat voolikut ja uurida mullikesi seal sees. Jne.
üks öö pole pikk aeg ja kakski on vahel OK, aga nina allapoole panek...mismoodi, kui palju allapoole, mida see muudaks? Paak peaks vast mootorist ülalpool olema siis?
Kui on kahtlus, et miskid torud/klapid lekivad, siis üldiselt oleks vast lihtsam need ära survestada. Selle auto torumajandusest saab sotti ka suuga, lihtsal imemise - puhumise meetodil ja eeldusel, et operaator ei põlga ära diisli maitset.
Veel on võimalik kasutada läbipaistvat voolikut ja uurida mullikesi seal sees. Jne.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal