Kas keegi palun viitsiks mulle võrdluseks ära mõõta enda auto õlivarda pikkuse - metallosa, kuni kollase plastikuni. Minul on see 56,8 cm. Külma mootoriga mõõtsin.
Mul nimelt kahtlus, et see on "välja veninud" ja näitab õlitaset valesti. Õlivahetusel kallan sisse täpselt 4 liitrit ja sellega näitab varras, et on üle maksimumi mõned millimeetrid. Nii juba mitmendal õlivahetusel. Lisaks enne viimast õlivahetust viskas aeg-ajalt "check oil level" tuld maanteel kruisides. Kontrollides aga oli kenasti pea maksimumis...
Meenub, et uue autoga omal ajal esinduses pärast õlivahetust lasin paaril korral välja imeda, kuna oli üle sentimeetri üle maksimumi ja nemad seal panid liitrite järgi vist täpselt 4,3 sisse... Kas siis juba uuest peast võis varras olla vale pikkusega, nii u. sentimeeter?
2006 1,9Tid 110 kW õlivarda pikkus ja õlitase
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
no mida veel. Vars veninud
4L täpselt läheb õli vahetusel, vana kõik välja ei saa, midagi ikka jääb.
Mul ka oli "check oil level " 9-5-l 1.9TID viskanud ette, aga õli tase oli normis, see vist DPF-I läbipõletamisega seotud.
4L täpselt läheb õli vahetusel, vana kõik välja ei saa, midagi ikka jääb.
Mul ka oli "check oil level " 9-5-l 1.9TID viskanud ette, aga õli tase oli normis, see vist DPF-I läbipõletamisega seotud.
__In Boost We Trust__
Nali naljaks
Ma väljamaa foorumitest nüüd leidnud juhuseid, kus erinevatel autodel kas pikem või lühem varras kummalisel kombel sattunud ja sõidetud siis kas väga vähese või liiga suure hulga õliga. Kui mul nüüd sisse valatud õlist 1L kuhugi ära kaoks, oleks vardal kõik veel OK... õnneks olen kogu aeg hoidnud õli maksimumis või suts ülegi.
Paluks jah, et keegi viitsiks samal autol/mootoril ära mõõta. Kogu varda pikkus koos plastikosadega on mul 62,5 cm... kui nii lihtsam/selgem mõõta.
Ma väljamaa foorumitest nüüd leidnud juhuseid, kus erinevatel autodel kas pikem või lühem varras kummalisel kombel sattunud ja sõidetud siis kas väga vähese või liiga suure hulga õliga. Kui mul nüüd sisse valatud õlist 1L kuhugi ära kaoks, oleks vardal kõik veel OK... õnneks olen kogu aeg hoidnud õli maksimumis või suts ülegi.
Paluks jah, et keegi viitsiks samal autol/mootoril ära mõõta. Kogu varda pikkus koos plastikosadega on mul 62,5 cm... kui nii lihtsam/selgem mõõta.
Päris huvitav teema. Mul ka 9-5´l alati ca. 5mm üle maksimumi peale õlivahetust, kui raamatu järgi õige kogus sisse panna. Tekib kuri kahtlus, et äkki varda küljest see plastik lahti ja natuke edasi nihkunud?!
There's no way back now. So just relax and get used to it!
Tava õli vahetusega sa ei saa kõik õli kätte ja kui valad raamatu järgi siis ongi rohkem. Mina alati valan natuke vähem kui raamat annab ja siis vaatan kas juurde vaja või mitte. Sa ei tea kunagi kui palju sisse jääb vana õli
Suured tänud Viki ja crowman!
Asi, vähemalt mulle, läks selgemaks/loogilisemaks - mul mingil põhjusel 5mm pikem varras ja kõik siis u. 0,5l nihkes. Arvestan sellega edaspidi ja valan pool liitrit juurde, kui maksimumist allapoole hakkab minema. Järelikult "check oil level" oli auto poolt õige märkus
Asi, vähemalt mulle, läks selgemaks/loogilisemaks - mul mingil põhjusel 5mm pikem varras ja kõik siis u. 0,5l nihkes. Arvestan sellega edaspidi ja valan pool liitrit juurde, kui maksimumist allapoole hakkab minema. Järelikult "check oil level" oli auto poolt õige märkus
Jah... ega mulle tegelikult täpselt ei meenu, aga mäletan, et oli varda järgi "normis" ja kuna õlivahetus oli varsti tulemas, siis peale ei kallanud. Võis vabalt olla ka min/maxi vahel kuskil. Küll aga 4l õlivahetuse peale näitab julgelt üle maxi - kui palju täpselt, on selle vedruvarda peal puhta õliga raske öelda. Õli tuld peale õlivahetust pole enam visanud.
Googeldasin veidi seda "check oil level" asja ja tuleb välja, et neil mootoritel on see teada "viga" - õli on küll normis, aga veidi vähevõitu (mis minul ilmselgelt ka oli) ja just maanteel ühtlaselt cruisides võibki visata tule, kuna anduri juures mingil kummalisel moel väheneb õlitase?
Googeldasin veidi seda "check oil level" asja ja tuleb välja, et neil mootoritel on see teada "viga" - õli on küll normis, aga veidi vähevõitu (mis minul ilmselgelt ka oli) ja just maanteel ühtlaselt cruisides võibki visata tule, kuna anduri juures mingil kummalisel moel väheneb õlitase?
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
andur on elektroonika oma kavalustega.Varras on selles mõttes tunduvalt kindlam mõõduriist.
Segaduste vältimiseks on mõistlik mõõta õli tasapinda mõnda aega seisnud mootoril, soovitavalt hommikul enne käivitamist. Auto peaks seisma samal kohal. Norm on min-max vahel. Pead ei julge anda, aga minu meelest mõõdab andur taset ainult enne käivitust, mitte sõidu ajal.
Segaduste vältimiseks on mõistlik mõõta õli tasapinda mõnda aega seisnud mootoril, soovitavalt hommikul enne käivitamist. Auto peaks seisma samal kohal. Norm on min-max vahel. Pead ei julge anda, aga minu meelest mõõdab andur taset ainult enne käivitust, mitte sõidu ajal.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
Sellisel puhul on abiks õlirõhu märgutuli. Töötab pidevalt, kui süüde sees.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
-
- Postitusi: 3
- Liitunud: K Mär 25, 2020 14:36
- Asukoht:
- Auto:
Sama masin, 88 kW version, sama häda, annab valehäiret. Nett ütleb, et tüüpviga. Kas seda hoiatust kuidagi igaveseks välja lülitada saab? Et ei peaks igal maanteesõidul teda nägema ja välja lülitama.
OPELitel oli selle vea kõrvaldamiseksmootori softi uuendus. SAABidele ei mäleta. Võid lasta VM-s kontrollida seda kas on softi uuendust just selle vea tarbeks. Muidu SAABidel tehti tehase soovitusel karteris oleva õli taseme anduri sisse 2 lisa auku, et õli sinna sisse paremini pääseks. Maanteel ühtlasel kiirusel sõites pidavat see andur tõepoolest miskil imetabasel põhjusel õlivaegusesse jääma ja siis kuvab kirja Check oil level.
Mootori aju programmeerimine peale tahmafiltri eemaldust ning diisli tuuning softid. dpfoff@hot.ee , 51 üheksa 82816