9-3 1,9TD nõksutab pööretel 1200-1700

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Kasutaja avatar
jarlog
Saabiklubi liige
Postitusi: 20
Liitunud: K Veebr 27, 2019 20:45
Asukoht: Kassisaba
Auto: ´09 Vector Vert

#26

P Juun 23, 2019 12:38

Kusjuures huvitav - tankisin Tartu-Tallinn teel Adaveres nii, et DTE oli ~70km. Nii umbes natuke enne Tallinnat hakkas jama peale.

Samas eelmine paagitäis oli Olerexist, Kärdlast ja 2 enne seda oli kuuris seisnud diisel. Nendega ei tekkinud muresid. Mujalt olen ka kuulnud, et viga kütusekvaliteedis tõenäoliselt.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 576
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 199kw Arc

#27

P Juun 23, 2019 16:24

jarlog kirjutas:
P Juun 23, 2019 12:38
Kusjuures huvitav - tankisin Tartu-Tallinn teel Adaveres nii, et DTE oli ~70km. Nii umbes natuke enne Tallinnat hakkas jama peale.

Samas eelmine paagitäis oli Olerexist, Kärdlast ja 2 enne seda oli kuuris seisnud diisel. Nendega ei tekkinud muresid. Mujalt olen ka kuulnud, et viga kütusekvaliteedis tõenäoliselt.
Juhul kui viga ongi kehvas kütuses siis tühjaks pead paagi niikuinii saama. Kas sõidad tühjaks või pumpad tühjaks. Pigem sõida tühjaks ja edasi hinda olukorda. Kui oled muidu kindel, et vea põhjustas halva kvaliteediga kütus ja see rikkus kütusefiltri siis peale parema kvaliteediga kütuse tankimist võid ka vahetada kügusefiltri.
Kasutaja avatar
jarlog
Saabiklubi liige
Postitusi: 20
Liitunud: K Veebr 27, 2019 20:45
Asukoht: Kassisaba
Auto: ´09 Vector Vert

#28

P Juun 23, 2019 22:48

Ron24 kirjutas:
P Juun 23, 2019 16:24
jarlog kirjutas:
P Juun 23, 2019 12:38
Kusjuures huvitav - tankisin Tartu-Tallinn teel Adaveres nii, et DTE oli ~70km. Nii umbes natuke enne Tallinnat hakkas jama peale.

Samas eelmine paagitäis oli Olerexist, Kärdlast ja 2 enne seda oli kuuris seisnud diisel. Nendega ei tekkinud muresid. Mujalt olen ka kuulnud, et viga kütusekvaliteedis tõenäoliselt.
Juhul kui viga ongi kehvas kütuses siis tühjaks pead paagi niikuinii saama. Kas sõidad tühjaks või pumpad tühjaks. Pigem sõida tühjaks ja edasi hinda olukorda. Kui oled muidu kindel, et vea põhjustas halva kvaliteediga kütus ja see rikkus kütusefiltri siis peale parema kvaliteediga kütuse tankimist võid ka vahetada kügusefiltri.
Krt ma ei tea ikka maru kahtlane. Sõitsin töölt koju ja kuulasin hoolega. Päris kole kolin kaasneb ka just nendel pööretel sõitmisega. Tühikäigul käib nagu kell ja kõrgrmatel ka kõik ilus. Turbo viliseb, nagu peab, ent tõmme pisut lahjem. Nagu mõni silinder ei töötaks noil pööretel?

EDIT: tuhlasin veidi hooldusajaloos. Kütusefilter vahetatud viimati ~50 000 km/4a tagasi. Hooldusraamatus tabelis kirjas, et vahetama peaks justnimelt 60 000km või 4a takka. Alustan esimesel võimalusel selle vahetamisest.

EDIT 2: Kas see, et paagi niivõrd tühjaks lasin ei pruugi tähendada, et kütusesüsteemi õhku sattunud, mis nüüd seal lõksus?
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 576
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 199kw Arc

#29

E Juun 24, 2019 5:09

Kütusefiltrist kas tuleb kütus läbi või ei tule. Ei ole nii, et vahest kiirendades tuleb ja siis jällegi ei tule. Kalla pihusti puhastamiseks lisandit paaki ja kasuta seda paari paagitäiega. Kui viga siiski säilib, pöördu kuhugile remondikohta. Alustama peaksid seal diagnostikast.
Kasutaja avatar
jarlog
Saabiklubi liige
Postitusi: 20
Liitunud: K Veebr 27, 2019 20:45
Asukoht: Kassisaba
Auto: ´09 Vector Vert

#30

K Juun 26, 2019 12:40

Noh nüüd sain "check engine lighti" ka kätte.

Vägagi murettekitav...
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Kasutaja avatar
jarlog
Saabiklubi liige
Postitusi: 20
Liitunud: K Veebr 27, 2019 20:45
Asukoht: Kassisaba
Auto: ´09 Vector Vert

#31

K Juun 26, 2019 20:36

jarlog kirjutas:
K Juun 26, 2019 12:40
Noh nüüd sain "check engine lighti" ka kätte.

Vägagi murettekitav...

Kasutajaga Paiks sai külge pandud arvuti ja tuvastatud, et EGRi klapp määrdunud. Tundub, et kõigil kolmel, kes siin teemas seda muret kurtnud, on probleem kolmest erinevast asjast tulenev.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Vasta