Tere ,
Mida võiks kontollida autol kui tahab külma mootoriga pikka käiamist , hetke seis selline et mida külmem ilm õues on seda paremini käima läheb . Kui õues alla 5 kraadi siis läheb käima nii nagu peab , kui juba üle 5 kraadi siis tahab juba pikemat käiamist isegi siis kui õues +25 , pikema käiamise ajal nagu algul lubab ja siis käib nö tühjalt ja siis jälle korra lubab ja jälle tühjalt ja siis äkki läheb . Kui käima läheb siis ei tule ei mimgit tahma ega sinist tagant
Autoks saab 9-3 2007a 1.9tid 88kw
Tänud ette ära
Käivitus probleem
-
- Postitusi: 39
- Liitunud: T Mär 22, 2016 11:08
- Asukoht:
- Auto:
Võimalik viga võib olla välisõhu temperatuuri anduris.
Eelsüüte küünlad kõik uued ja sai ka uus eelsüüte küünalde relee pandud ja lisaks ka uus egr ,
Imelik on veel see , et kui termostaadi küljest temp anduril pistik ära võtta siis läheb igailmaga käima ja hoiab algul pöördeid veits üle 1000 ja vaikselt langeb . Selle temp anduri tellisin ka uue aga ei muutnud miskit .
Pean siis vaatama kas starter või pihustid .
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: E Dets 29, 2014 14:34
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9-3 TTid 2009 Vector Sportkombi
Endal vahetasin 2kw starteri originaali vastu ja tulemus oli jahmtav, nii hästi pole mu traktor kunagi käima läinud.
Tänud infi eest , hakkan uurima starteri värki kuna nüüd meenub et akul läheb käimise ajal miinus klemm täiesti tuliseks , ilmselt massi puudus äkki , kunagi lasin hooratta ära vahetada koos siduriga ja peale seda mingiaeg hakkas jama pihta . Üks jama on veel süütelukuga kui auto seisma jätan ja süüte välja keeran täiesti nulli ja võti jääb süütelukku siis tõmbab millegipärast aku paari tunniga tühjaks kuigi kõik asjad on kinni ( makk ja laetuli ) ja võtme süütelukust ära võtan siis kõik ok
-
- Postitusi: 389
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
Roolilukk jääb voolu alla ja sööb aku tühjaks. Nii ongi mõeldud
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal