Käivitus probleem

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
Veix89
Postitusi: 7
Liitunud: E Jaan 23, 2017 12:38
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3

#1

N Dets 12, 2019 0:05

Tere ,
Mida võiks kontollida autol kui tahab külma mootoriga pikka käiamist , hetke seis selline et mida külmem ilm õues on seda paremini käima läheb . Kui õues alla 5 kraadi siis läheb käima nii nagu peab , kui juba üle 5 kraadi siis tahab juba pikemat käiamist isegi siis kui õues +25 , pikema käiamise ajal nagu algul lubab ja siis käib nö tühjalt ja siis jälle korra lubab ja jälle tühjalt ja siis äkki läheb . Kui käima läheb siis ei tule ei mimgit tahma ega sinist tagant
Autoks saab 9-3 2007a 1.9tid 88kw
Tänud ette ära :)
Saabster95
Postitusi: 35
Liitunud: T Mär 22, 2016 11:08
Asukoht:
Auto:

#2

P Jaan 05, 2020 16:33

Võimalik viga võib olla välisõhu temperatuuri anduris.
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 942
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#3

P Jaan 05, 2020 19:12

Starter, pihustid, eelsüüteküünlad on siiani olnud vead selliste sümptomite puhul. Pihustitel lasta tagasivoolu kontrollida, saad kohe teada kas nendes as
Veix89
Postitusi: 7
Liitunud: E Jaan 23, 2017 12:38
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3

#4

E Jaan 27, 2020 11:37

saabu14jr kirjutas:
P Jaan 05, 2020 19:12
Starter, pihustid, eelsüüteküünlad on siiani olnud vead selliste sümptomite puhul. Pihustitel lasta tagasivoolu kontrollida, saad kohe teada kas nendes as
Eelsüüte küünlad kõik uued ja sai ka uus eelsüüte küünalde relee pandud ja lisaks ka uus egr ,
Imelik on veel see , et kui termostaadi küljest temp anduril pistik ära võtta siis läheb igailmaga käima ja hoiab algul pöördeid veits üle 1000 ja vaikselt langeb . Selle temp anduri tellisin ka uue aga ei muutnud miskit .

Pean siis vaatama kas starter või pihustid .
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3099
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5 Turbo6 Aero 11

#5

E Jaan 27, 2020 12:07

Jebisin sama moodi starter tahtis 730amprit aku andis 680.
Uus starter, miinus kaabel üle joodetud, poole piirde pill.
MärtKivimees
Postitusi: 68
Liitunud: E Dets 29, 2014 14:34
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9-3 TTid 2009 Vector Sportkombi

#6

E Jaan 27, 2020 14:31

Endal vahetasin 2kw starteri originaali vastu ja tulemus oli jahmtav, nii hästi pole mu traktor kunagi käima läinud.
Veix89
Postitusi: 7
Liitunud: E Jaan 23, 2017 12:38
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3

#7

E Jaan 27, 2020 17:11

Tänud infi eest , hakkan uurima starteri värki kuna nüüd meenub et akul läheb käimise ajal miinus klemm täiesti tuliseks , ilmselt massi puudus äkki , kunagi lasin hooratta ära vahetada koos siduriga ja peale seda mingiaeg hakkas jama pihta . Üks jama on veel süütelukuga kui auto seisma jätan ja süüte välja keeran täiesti nulli ja võti jääb süütelukku siis tõmbab millegipärast aku paari tunniga tühjaks kuigi kõik asjad on kinni ( makk ja laetuli ) ja võtme süütelukust ära võtan siis kõik ok
praktikant
Postitusi: 366
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-5 Griffin 1998
9-3 Arc 2006
NG 9-5 säästukas

#8

E Jaan 27, 2020 18:45

Roolilukk jääb voolu alla ja sööb aku tühjaks. Nii ongi mõeldud :D
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Vasta