9-5 1.9 TDi 2007 tahmab jube palju

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
hsepp
Postitusi: 7
Liitunud: N Dets 27, 2018 12:07
Asukoht:
Auto:

#1

K Juun 24, 2020 13:30

Tervist

Lugu siis selline, et ükskord viisin auto tahmafiltri probleemide tõttu Saabianti töökotta. Sealsed spetsialistid otsustasid esimene kord filtri lihtsalt ära puhastada, millest oli kasu ainult nädalaks. Kuna probleemid ilmnesid uuesti, viisin masina taaskord Saabianti juurde, kus nad vahetasid tahmafiltri uue astu. Paar päeva hiljem, kui olin autoga teise Eesti otsa sõitnud, oli auto täiesti kutupiilu ning sealsed mehaanikud leidsid, et kõige õigem on tahmafilter siis välja lülitada. Kokku läks see pull mulle maksma ~1000 eurot ning ilmselt on karma Saabiantile sulgemise näol järele jõudnud.

Igatahes tänasest probleemist - auto on kiirendades väga tugevalt tahmanud ning viimaselt ülevaatluselt sain väga napilt läbi. Peale ülevaatlust olen täheldanud, et tahmamine on läinud hullemaks. Natuke rohkem gaasi andes on ikka korralik must pilv taga.
On sellele mingi mõistlik lahendus? Kui jah, siis mitu raha see nõuaks? On oht, et pika peale on motoor nii tahma täis, et enam ei liigu?
ylorand
Postitusi: 52
Liitunud: T Okt 21, 2008 9:52
Asukoht:
Auto:

#2

K Juun 24, 2020 13:55

Vale lähenemine. Tahmafilter ei ole reeglina süüdi. Mul oli sama mure 06 9-5ga, oli õhuleke, radika vahetus 120 EUR, sai korda. Käi korralikus töökojas, Viking Motorsis ntx
Kasutaja avatar
Teretali
Saabiklubi liige
Postitusi: 160
Liitunud: P Juul 03, 2016 0:56
Asukoht:
Auto:

#3

K Juun 24, 2020 14:35

Nii palju kui endal suitsevate diislitega kogemusi, siis on ka alati olnud õhuleke kusagil kapoti all.
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3127
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5 Turbo6 Aero 11

#4

K Juun 24, 2020 21:34

MAF võiks puhastada, sama jama olnud kaks korda, kord egr rikkis ja teine kord oli cooleri lõdvik katki.
mait86
Postitusi: 35
Liitunud: E Nov 14, 2016 22:07
Asukoht:
Auto:

#5

T Juun 30, 2020 21:53

Mul enda autoga sama jama, et sumpast tuleb musta suitsu. Lasin remondis kontrolli, diagnost vigu ei leidnud. Tehti ka survetest ja selle järgi peaks ka kõik ok olema. Turbo kohta öeldi, et lõtkud sees. Tavaliselt turbo ei tekita musta suitsu see pigem pihustitest. Oskab keegi soovitada millest alustada?
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1657
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#6

K Juul 01, 2020 11:08

mait86 kirjutas:
T Juun 30, 2020 21:53
Mul enda autoga sama jama, et sumpast tuleb musta suitsu. Lasin remondis kontrolli, diagnost vigu ei leidnud. Tehti ka survetest ja selle järgi peaks ka kõik ok olema. Turbo kohta öeldi, et lõtkud sees. Tavaliselt turbo ei tekita musta suitsu see pigem pihustitest. Oskab keegi soovitada millest alustada?
Kui õhulekkeid ja MAF rike on 100% välistatud, siis kütuse pealeandmine vigane ehk pihustid ei toimi nii nagu vaja. Kui segu on paigas, siis on ju kütuse põlemine silindris korras ja tahma ei tule.
hull112
Postitusi: 44
Liitunud: E Apr 01, 2019 8:26
Asukoht: tartu
Auto: Saab 9 5 2.2 diisel

#7

N Juul 02, 2020 7:01

vaata cooleri lõdvikud üle kuskil võib mingi pragu olla.mull endal oli juhipoolne alumine lõdvik praoga ja tahmas ka päris hästi.peale lõdviku vahetust pole tahma veel näind ka karmima kiirendusega.autoks küll 2002 2.2 diisel aga ehk aitab
mait86
Postitusi: 35
Liitunud: E Nov 14, 2016 22:07
Asukoht:
Auto:

#8

N Juul 02, 2020 7:51

Remondis tehti surve test ja öeldi, et survet peab ilusti. Siis ikkagi peaks probleem olema pihustites? Kas keegi on kunagi tellinud pihusteid nebrothers.co.uk lehelt. Seal 30 naela kontrollitud pihustid
Vasta