Probleem siduriga
Tere!
Mul 2002 a 9-3ga selline probleem, et sidur vajus põhja ja üles tagasi tuli ainult jalaga tõmbamisel. Viisin remonti, väideti, et peasilder. Sai see siis ära vahetatud ja sõitis mingi 100 km kui jälle samamoodi, sidur põhjas. Viisin tagasi, siis öeldi, et algul oli ikkagi peasilder läbi, aga nüüd kui see uus sai, lõi suure surve sisse ja nö lõhkus töösilindri sellega ära ja nüüd vajab see vahetust. Kas on selline asi võimalik, oskab keegi vastata??
Tänud!!
Mul 2002 a 9-3ga selline probleem, et sidur vajus põhja ja üles tagasi tuli ainult jalaga tõmbamisel. Viisin remonti, väideti, et peasilder. Sai see siis ära vahetatud ja sõitis mingi 100 km kui jälle samamoodi, sidur põhjas. Viisin tagasi, siis öeldi, et algul oli ikkagi peasilder läbi, aga nüüd kui see uus sai, lõi suure surve sisse ja nö lõhkus töösilindri sellega ära ja nüüd vajab see vahetust. Kas on selline asi võimalik, oskab keegi vastata??
Tänud!!
Jama aeti sulle.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Kui mitte peasilinder, siis järelikult töösilinder;) Ega midagi muud seal rohkem ei võiolaa. Kui töösilinder siis mootori ja kastivahel peaks väike loik olema pidurivedelikuga.
Peasilindrit on palju lihtsam vahetada kui töösilindrit, sellepärast vist alustati peasilindriga.
Peasilindrit on palju lihtsam vahetada kui töösilindrit, sellepärast vist alustati peasilindriga.
__In Boost We Trust__
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
oh, lihtsam oleks sul mõni autoraamat võtta ja asi selgeks teha. kõik veneaegsed raamatud teevad selle põhimõtte selgeks.
kas õli on veel sees?
kas sul õli jooksis kuskilt välja?
ja kas praegu jookseb?
kas pumbates hakkab sidur tööle ja lahutab?
kui on leke, siis sealt viga otsida.
kui pumbates saad siduri tööle, siis peasilinder ja mansett kulunud, või valesti paigaldatud, või veel midagi.
kas õli on veel sees?
kas sul õli jooksis kuskilt välja?
ja kas praegu jookseb?
kas pumbates hakkab sidur tööle ja lahutab?
kui on leke, siis sealt viga otsida.
kui pumbates saad siduri tööle, siis peasilinder ja mansett kulunud, või valesti paigaldatud, või veel midagi.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Mis seal raha tagasi nõuda uus peasilinder on peal. Diagnoosi milline nendest on rikkis, et sidur kaob on suht raske, sedaenam kui ei ole asjaga tuttav.
__In Boost We Trust__
No ma alles täna lähen tooma autot, pidi täna valmis saama. Aga kui esimest korda käisin ja nad ära vahetasid peasilindri, siis andsid küll vana tagasi. Praegu vahetatakse töösilindrit, kuna see olevat uue peasilindri pärast puruks läinud...
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
jõudu!!
peasilindri vahetamine ei ole midagi võrreldes töösilindri vahetamisega, mis eeldab käigukasti eemaldamist.
peasilindri vahetamine ei ole midagi võrreldes töösilindri vahetamisega, mis eeldab käigukasti eemaldamist.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 142
- Liitunud: K Aug 10, 2011 20:11
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 2009 1.9 TiD 129 kW
Jõudu! Tõstan vana teema üles, kuna endal (9-3, 2000a, 2.2 TiD 85 kW) hakkas ka sidur jamama - vajas kõva pumpamist enne, kui lahutama hakkas. Sai ostetud peasilindri remontkomplekt ja vahetatud mansetid, alguses läks nagu paremaks, aga lõpuks vajus pedaal nii alla, et ei saanud pumbata ka. Õhutamine aitab vaid hetkeks.
Kas töösilindrit on võimalik kuidagi kontrollida ilma, et peaks kasti maha võtma?
Kas töösilindrit on võimalik kuidagi kontrollida ilma, et peaks kasti maha võtma?
Ei. Aga saad ju tuvastada lekke, eeldusel, et õhutamisest tekkinud õli tuvastamist ei sega.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Alt on ju näha, kas silinder lekib.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 106
- Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-3OG, MB S213, BMW E39 Touring, Porsche 944S
Kusjuures nädal pärast selle teema lugemist oli minu 9-3 sidur samuti põhjas
Käigukasti koja küljes on plastikust kate siduri õlitoru juures. Sealt saab seda hüdro survelaagrit piiluda. Kohe oli näha, kuidas tilkus vaikselt. Läbisõit ~300k. Ei tea, kas on päris õige.
Võtsin kasti maha ja selgus, et siduri komplekt on heas korras. Igaks juhuks panin pool mm paksema ketta sisse.
Tsentrisse saab ketta näiteks sellega.
Väntvõlli tihend läheb vahetusse kuigi pealtnäha vajadust nagu polnud. Hea kui hooratta saab ka millegagi lukustada. Antud juhul siis läbi starteri pesa.
Kasti poolt hoiab õli töösilindri taga olevad tihendid. Käigukasti õli osas aga ei tohiks suvalist õli sisse valada. Sinna läheb spetsiaalne sünteetiline õli. Seega kõik, kes kasti õli vahetavad mingil põhjusel, veenduge, et ikka õige asi sisse läheks. Kui kasutate uuema tüübi õli, siis tuleb teha kaks korda kasti läbipesu selle sama uuema tüübi õliga. Nii on kirjas juhendites, eks igaüks vaatab ise, kui palju ta viitsib vana asja peale kulutada.
Kuna teist käiku tuli alati meelitada, et ei ragiseks, siis panin teise kasti koos töösilindriga. Väidetavalt oli korras aga proovides tegi päris koledat häält. Iseenesest töötas korralikult. Seega tuli vaadata ka kasti sisse.
Viies käik laiali ja sodiks olev pingutusrõngas sünkro vahelt minema.
Igaks juhuks kast koja küljest lahti, et veenduda selle korrasolekus.
Ja lõpuks uuesti kõik kokku.
Ideaalis peaks peavõlli välja vahetama aga antud juhul jätsin ta nii, nagu oli. Antud kasti otsas on varem mootor kokku jooksnud. Väidetavalt pidi selline asi neid kaste vahest lõhkuma. Testisõit oli ok. Kulud kokku 16€ tihendi peale + oma vaba aeg. Ülejäänud asjad olid olemas.
Käigukasti koja küljes on plastikust kate siduri õlitoru juures. Sealt saab seda hüdro survelaagrit piiluda. Kohe oli näha, kuidas tilkus vaikselt. Läbisõit ~300k. Ei tea, kas on päris õige.
Võtsin kasti maha ja selgus, et siduri komplekt on heas korras. Igaks juhuks panin pool mm paksema ketta sisse.
Tsentrisse saab ketta näiteks sellega.
Väntvõlli tihend läheb vahetusse kuigi pealtnäha vajadust nagu polnud. Hea kui hooratta saab ka millegagi lukustada. Antud juhul siis läbi starteri pesa.
Kasti poolt hoiab õli töösilindri taga olevad tihendid. Käigukasti õli osas aga ei tohiks suvalist õli sisse valada. Sinna läheb spetsiaalne sünteetiline õli. Seega kõik, kes kasti õli vahetavad mingil põhjusel, veenduge, et ikka õige asi sisse läheks. Kui kasutate uuema tüübi õli, siis tuleb teha kaks korda kasti läbipesu selle sama uuema tüübi õliga. Nii on kirjas juhendites, eks igaüks vaatab ise, kui palju ta viitsib vana asja peale kulutada.
Kuna teist käiku tuli alati meelitada, et ei ragiseks, siis panin teise kasti koos töösilindriga. Väidetavalt oli korras aga proovides tegi päris koledat häält. Iseenesest töötas korralikult. Seega tuli vaadata ka kasti sisse.
Viies käik laiali ja sodiks olev pingutusrõngas sünkro vahelt minema.
Igaks juhuks kast koja küljest lahti, et veenduda selle korrasolekus.
Ja lõpuks uuesti kõik kokku.
Ideaalis peaks peavõlli välja vahetama aga antud juhul jätsin ta nii, nagu oli. Antud kasti otsas on varem mootor kokku jooksnud. Väidetavalt pidi selline asi neid kaste vahest lõhkuma. Testisõit oli ok. Kulud kokku 16€ tihendi peale + oma vaba aeg. Ülejäänud asjad olid olemas.
-
- Postitusi: 106
- Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-3OG, MB S213, BMW E39 Touring, Porsche 944S
Lisan siia vanemasse teemasse veel infoks, et miks peaks siduri töösilindri ja peasilindri koos vahetama, olgugi, et üks neist on ju töökorras. Juhend käseb vahetada mõlemad.
Ise vahetasin ainult töösilindri ja jamad tulid tagasi. Peasilinder ei kesta eriti rohkem töösilindrist.
Ja peasilindri paigaldusel tuleb jälgida, et pedaal tagastuks täielikult oma algasendisse (ehk ülesse, silindri kolb tõmmatud nii välja, kui võimalik). Muidu ei saa ülevalt õli peale ja pikapeale tekivad jamad (pedaal võib peale pikemat seismist pehmeks minna, isegi kui oled paigaldanud uue töösilindri). Lisaks veel enne silindrite paigaldust loputada siduri õli torustik ja õli anum uue õliga korralikult läbi. Õli anum seest korralikult puhastada. Suruõhk, vaakum ja tolmuvabad lapid on abiks. Ja küsimusele miks on vastuseks, et vana sete ei pruugi õli vahetsel välja tulla ja uus peasilinder võib ummistuda.
Töösilindril saab ka mansette vahetada ja see on väga lihtne. Kolvi saab kätte näiteks suruõhuga, mitte teisest otsast millegiga välja surudes, tagudes. Viimasel juhul võib puruneda membraani korpus kolvi otsas. Ühe vana taastasin aga pole saanud proovida.
Õhutamine nii, nagu juhendis. Töösilinder enne kasti paigaldust mootori otsa ja peasilinder vaakumiga nipli otsast kui pedaal on ülemises asendis. Kui jääb põhjast lahutama, pole probleem. Reguleerib ajapikku ise paika.
Ise vahetasin ainult töösilindri ja jamad tulid tagasi. Peasilinder ei kesta eriti rohkem töösilindrist.
Ja peasilindri paigaldusel tuleb jälgida, et pedaal tagastuks täielikult oma algasendisse (ehk ülesse, silindri kolb tõmmatud nii välja, kui võimalik). Muidu ei saa ülevalt õli peale ja pikapeale tekivad jamad (pedaal võib peale pikemat seismist pehmeks minna, isegi kui oled paigaldanud uue töösilindri). Lisaks veel enne silindrite paigaldust loputada siduri õli torustik ja õli anum uue õliga korralikult läbi. Õli anum seest korralikult puhastada. Suruõhk, vaakum ja tolmuvabad lapid on abiks. Ja küsimusele miks on vastuseks, et vana sete ei pruugi õli vahetsel välja tulla ja uus peasilinder võib ummistuda.
Töösilindril saab ka mansette vahetada ja see on väga lihtne. Kolvi saab kätte näiteks suruõhuga, mitte teisest otsast millegiga välja surudes, tagudes. Viimasel juhul võib puruneda membraani korpus kolvi otsas. Ühe vana taastasin aga pole saanud proovida.
Õhutamine nii, nagu juhendis. Töösilinder enne kasti paigaldust mootori otsa ja peasilinder vaakumiga nipli otsast kui pedaal on ülemises asendis. Kui jääb põhjast lahutama, pole probleem. Reguleerib ajapikku ise paika.