3.0 tid andis otsad
Targemad pead on kõik kokkutulekul, pean vist ise hakkama murekirjadele vastama, mis siis, et mitte muhvigi ei jaga ausalt öeldes, aga hea on laiutada, seda võimalust ei avane siin just tihti.
Tunneksin huvi kas jahutus ja heitgaasisüsteemi kontakt on legaalne ja kui nii on ette nähtud siis kui hermeetiline see on.
Aga veel:
Kõike ei pea ise teadma ja tegema.
Nihkunud hülss - on kahtlus, tuleks kontrollida, ei ole normaalne olukord.
Tunneksin huvi kas jahutus ja heitgaasisüsteemi kontakt on legaalne ja kui nii on ette nähtud siis kui hermeetiline see on.
Aga veel:
Kõike ei pea ise teadma ja tegema.
Nihkunud hülss - on kahtlus, tuleks kontrollida, ei ole normaalne olukord.
Alustuseks tasuks keemilise testriga VEENDUDA,et tegu on ikka mootorigaasidega,kuigi neil mootoritel suht reaalne.Neil läheb üle kuumenedes plokk ise "propellerisse",vahel ka kaaned kõveraks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 34
- Liitunud: N Sept 23, 2010 18:07
- Asukoht:
- Auto:
Kust on võimalik sellist testrit soetada ? :wtf:
Peaks igas tnorm töökojas olema.Varuosade hulgimüüjad pakuvad.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tihnd on tagajärg.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 34
- Liitunud: N Sept 23, 2010 18:07
- Asukoht:
- Auto:
http://speedy.sh/rx4SQ/2012-03-29-15.55.04.jpg
Kuna polnud vahepeal aega tegeleda sellega , siis sain alles nüüd lõplikult lahti selle .
Tihendid ka läbi omadega , vajunud hülsse pole .
Nüüd kaaned lihvimisse , tihendid asjad vahetusse ja saab juba varsti kokku lappima hakata.
Kuna polnud vahepeal aega tegeleda sellega , siis sain alles nüüd lõplikult lahti selle .
Tihendid ka läbi omadega , vajunud hülsse pole .
Nüüd kaaned lihvimisse , tihendid asjad vahetusse ja saab juba varsti kokku lappima hakata.
9 juhul 10`st on mootoriplokk ise kõverdunud ja tihendite vahetus tühi töö.Aga äkki seekord läheb õnneks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 116
- Liitunud: R Sept 08, 2006 14:41
- Asukoht: Rakvere
- Auto:
9 juhul 10`st on mootoriplokk ise kõverdunud ja tihendite vahetus tühi töö.Aga äkki seekord läheb õnneks.
minu "izuzu " susistab ka u. 7-8cl tosooli välja,- ei enam, kuid küsib tagasi. ei teagi: üks rääkis, et ventiil on nõrk, kui susiseva korgiga lõdvikuid pigistas. VM-ist öeldi, et raudselt hülss. nüüd võtab mr Trionic kõik mu lootused.
-
- Postitusi: 34
- Liitunud: N Sept 23, 2010 18:07
- Asukoht:
- Auto:
No lootus kaob viimasena , mul kaaned Tallinnas lihvimises nt ,loodan parimat , kui ei õnnestu siis ei õnnestu .
Need kes räägivad ei tea ilmselt selle mootori eripärasid , võibki vaidlema jääda.
Loodame parimat , minul ei paista , et hülss oleks liikunud , ja niipalju kui ma üritasin ploki kõverust testida siis polnud ka seda märgata .
Kui foorumisse kirjutad midagi 3.0 diisli kohta , siis öeldakse kohe et kõik p***** , keegi ei julgegi katsetama hakata kui selline vastukaja tuleb .Aga no kui ei katseta siis ei saa ka teada, kindlasti leidub igale probleemile mingi lahendus .
Need kes räägivad ei tea ilmselt selle mootori eripärasid , võibki vaidlema jääda.
Loodame parimat , minul ei paista , et hülss oleks liikunud , ja niipalju kui ma üritasin ploki kõverust testida siis polnud ka seda märgata .
Kui foorumisse kirjutad midagi 3.0 diisli kohta , siis öeldakse kohe et kõik p***** , keegi ei julgegi katsetama hakata kui selline vastukaja tuleb .Aga no kui ei katseta siis ei saa ka teada, kindlasti leidub igale probleemile mingi lahendus .
-
- Postitusi: 116
- Liitunud: R Sept 08, 2006 14:41
- Asukoht: Rakvere
- Auto:
ega lihvija seda ka vist profülaktika mõttes ei tee. äkki ta ütleb sulle, et kas oli kõver või ei. ja äkki sa räägid sellest foorumis :)
-
- Postitusi: 34
- Liitunud: N Sept 23, 2010 18:07
- Asukoht:
- Auto:
Kahjuks ta ei mäletanud enam palju kõver oli kuna ta pidi päevas mitmeid kaani lihvima , aga lihvitud ta sai , eks homme alustan kokkupanemist .
Mul on mitme aasta tagusest ajast meeles, et üks härradest Saabispetsidest- oli see nüüd Iisak või Trionic, kiitis seda 3.0 Izuzu päritolu diiselmootorit. Aga eeldusel, et seda mootorit on korralikult hooldatud. Algne probleem vist oli sellel mootoril termostaatide korrasolek, millest tulenesid juba muud hädad.
Parandatagu mind, kui mu mälu alt veab.
Parandatagu mind, kui mu mälu alt veab.
-
- Postitusi: 34
- Liitunud: N Sept 23, 2010 18:07
- Asukoht:
- Auto:
Homme on ilmselt auto koos ,siis selgub kuidas asi välja tuli, vahetasin igaksjuhuks termostaadi ka ära , kuigi ta töötas, kuna oli hea ligipääs siis oli mõtekas .Turbo käis ka kontollis , õnneks oli see ilusti korras.
-
- Postitusi: 34
- Liitunud: N Sept 23, 2010 18:07
- Asukoht:
- Auto:
Nii , nüüd auto koos , esimesed proovsõidud tehtud ,ning tundub et kõik toimib , ehk jääb pidama siis olen küll tehtud tööga rahul. Kuid nüüd tuledega mingi kala sees, parempoolne tuli ei taha ilusti särada hõõgub rohkem , tavatulede peal põleb ka täistulede pirn armatuuris , ei jõudnud täna viga otsida .