Statoil vs Alexela diislikütus?
-
- Postitusi: 142
- Liitunud: K Aug 10, 2011 20:11
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 2009 1.9 TiD 129 kW
Tean, et siin kütustest ennegi räägitud, aga küsiksin konkreetselt. Millised on Saabimeeste kogemused, kumma tanklaketi diisliküte ikkagi parem on? Oskab keegi oma kogemustest öelda? Mõlemad lisavad kütusesse miskit oma lisandit (Fortis vs CS3) ning mõlemast saab mõnusasti võrreldes näiteks Nestega hinnast alla ka (vastavalt Extra kuld ja Partnerkaart), kumba kvaliteedi poolest eelistada?
Kogu see nafta tuleb Neste terminaalidest,kuhu see eelnevalt idanaabrite tehastest kokku on veetud.Iga butiik "vääristab" seda omade lisanditega,mis ongi ainus vahe.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Statoil kindlasti! Alexelal pole ka viga (minu teada ei tule see kütus NESTE paagist ja Venemaalt ,aga selle üle võibki vaidlema jääda:) Neste kütusega sõitsin eelmine aasta (diisel) ja auto hakkas imelikult jõnxutama 2000pr juures ,nagu puterdas peale andmisega. Kahtlustasin juba pumba errorit aga nii kui Statoili hakkasin sisse kallama pole kordagi mingit jama olnud! Taxojuhid ka soovitavad. Kütuse hind ei tule üldse kallim kui teha Statoil deebet või krediitkaart. 2,3 senti saab liitrist alla ja kütusekulu on ca 0,5-1L/100km väixem. Kui kokku arvutada ,siis tuleb isegi soodsam kui ala Neste vms. Rääkimata sellest ,et mootorit remondid ka vähem. Mina lisan veel 2 takt õli ka tsipa juurde kui tangin. Talvine kütus ei määri muidu. Head proovimist!
Sama jutt määrimise kohta:freak: .
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Seletage mulle, traktorikütuse võhikule ära, miks on neid kes keelavad autodes 2taktilise õli kasutamist? Mingi hetk jäi mulle sellise nõudega näiteks Kia ette. Või ma eksin ja mu info on vananenud?Mina lisan veel 2 takt õli ka tsipa juurde kui tangin.
Kuigi vihkan seda Statoili nende pagana kabanosside pärast ja vihastan iga kord kui seal järjekorras oma naftaliitrite eest maksmist ootan, siis ei ole kavaski tanklat vahetada. Eeskõneleja kogemus tõrkuvast autost Nestega on mul olemas bensiiniauto näol. See oli küll aastaid tagasi, kuid mälestus ei lase enam sinna tankima. Elu viis mind aasta tagasi kokku härraga kes selle kabanossi teema Statoili sisse viis ja peale seda kui olin end mitme värvika lausega tema otsas rahuldanud, meenutan seda iga kord kui järjekorras seisan ja isegi mõtet ei tule mujal tankida :)
Mõni aasta tagasi tankisin olude sunnil (ei julgenud enam kaugemale minna) Juhkentali Nestes ja mingi rumal softi error külmutas terveks nädalavahtuseks kogu pangaarve (jäi vist vabastusraport peale reserveerimist tulemata). Võtsin asja väga rahulikult ja kuna parim sõber on vandeadvokaat, siis vormistasime kohe esmaspäeval laenule viitava intressinõudega kirja mille peale hakkas imesid juhtuma :)
Statoilis tangin järjest juba mitut autot ja hetkel oman naftapressist Volvot ning isegi üle -30 temperatuuriga ei ole käivitamine mitte mingil moel erinev vastuvõetavamatest temperatuuridest. Samas kui ühe Eesti kütusefirma lojaalne klient (minu kolleeg) sõitis mitmel päeval talvel tööle taksoga.
Mõni aasta tagasi tankisin olude sunnil (ei julgenud enam kaugemale minna) Juhkentali Nestes ja mingi rumal softi error külmutas terveks nädalavahtuseks kogu pangaarve (jäi vist vabastusraport peale reserveerimist tulemata). Võtsin asja väga rahulikult ja kuna parim sõber on vandeadvokaat, siis vormistasime kohe esmaspäeval laenule viitava intressinõudega kirja mille peale hakkas imesid juhtuma :)
Statoilis tangin järjest juba mitut autot ja hetkel oman naftapressist Volvot ning isegi üle -30 temperatuuriga ei ole käivitamine mitte mingil moel erinev vastuvõetavamatest temperatuuridest. Samas kui ühe Eesti kütusefirma lojaalne klient (minu kolleeg) sõitis mitmel päeval talvel tööle taksoga.
Arvan jätkuvalt, et auto käivitumine(ja muu tehniline seisukord) on eelkõige autoomaniku hoolsuse küsimus. Minu Saab(V6 bensiiniga) on käivitunud iga ilmaga. Teine liikur ehk Opeli massuudipress on samuti käivitunud iga kord kui seda käivitada olen üritanud(loe: -15 käivitub veel vabalt, -20 juures ei üritagi käivitada vaid sõidan Saabiga, kuna ahjuta diisel ei lähe piisavalt soojaks). Mõnel jälle ei lähe ka uuemad autod olenemata kasutatavast kütusest käima.
Et postiitus ka pisut teemasse oleks, siis mõlemat autot olen viimase aasta jooksul eranditult Statoilis tankinud.
Et postiitus ka pisut teemasse oleks, siis mõlemat autot olen viimase aasta jooksul eranditult Statoilis tankinud.
tööandja raha ja kuludega tangin statolils, isklikud liikurid täidan Kroonigu tanklas, nii Saab kui Durango pole kordagi selle peale jonninud:)
Samas, paar kolm liitrit saan säästu, kui vähem paremat jalga kasutan:) ja linnas kulub ikka soliidsed 17 sajale kahjuks...
Samas, paar kolm liitrit saan säästu, kui vähem paremat jalga kasutan:) ja linnas kulub ikka soliidsed 17 sajale kahjuks...
Kogu see nafta tuleb Neste terminaalidest,kuhu see eelnevalt idanaabrite tehastest kokku on veetud.Iga butiik "vääristab" seda omade lisanditega,mis ongi ainus vahe.
Seaduse järgi peab müügikohas kaupmees tagama kliendi nõudmisel sertifikaadi, kus on määratud selle partii näitajad, päritolumaa ja koht :facts:
Igas Statoilis on need paberid olemas :wise:
Kuid kuna Eestis neid pabereid keegi eriti ei nõua, siis teised tanklaketid hoiavad neid peakontoris või vähemalt räägivad nii.
Mis puudutab aga 98-t bensiini, siis on päris mõnus vaadata, kas osta sellest või teisest tanklast. Kuid ausalt öeldes ainult üks kord pidin ostmisest loobuma ja teise tanklasse sõitma, kuna kütus oli liiga vana ja MON, mis näitab tegelikku oktaani arvu, liiga madal. Ja samas ainult üks kord nägin, et RON 98 oli mitte norrast toodud :drive:
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2277
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Pole kordagi statoilis tankinud ja ei ole mingeid probleeme olnud. Auto peab lihtsalt korras olema. Aku, eelsüüted jms.
Mul lihtsalt ei meeldi sööklast kütust osta. Kuigi jah, paljud tanklad on läinud sama teed.
Mul lihtsalt ei meeldi sööklast kütust osta. Kuigi jah, paljud tanklad on läinud sama teed.
-
- Postitusi: 142
- Liitunud: K Aug 10, 2011 20:11
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 2009 1.9 TiD 129 kW
Kui kabanossijärjekorrad ei meeldi, siis enamikes Statoilides on ju ka automaadiga pumbad. Kuna maksan niikuinii kaardiga, siis väga mugav minu meelest. Ei teki ka kiusatust raha raisata :)
Kuidas aga Alexelasse suhtuda? Kas keegi sealt ka tankinud on?
Kuidas aga Alexelasse suhtuda? Kas keegi sealt ka tankinud on?
Mina olen viimasel ajal tankinud Alexelast ja pole midagi halba öelda. Viimasel ajal sooduskaardiga (kas Alexela või Partnerkaart) ka turu parim hind olnud... vähemasti Haabersti kandis.
Parim näide oli eelmisest nädalavahetusest. Ehitajate tee Alexelast sain liitri kätte 1,344 eest, samal ajal, kui Statoili letihind oli 1.426 või 1.429... najh paagitäie pealt muidugi õnnetu 5 euri aga...
Parim näide oli eelmisest nädalavahetusest. Ehitajate tee Alexelast sain liitri kätte 1,344 eest, samal ajal, kui Statoili letihind oli 1.426 või 1.429... najh paagitäie pealt muidugi õnnetu 5 euri aga...
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 380
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
Kellele ema, kellele tütar. Tillist saad tõmmatud mõlemaga. :)
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Kogu see nafta tuleb Neste terminaalidest,kuhu see eelnevalt idanaabrite tehastest kokku on veetud.Iga butiik "vääristab" seda omade lisanditega,mis ongi ainus vahe.
Seaduse järgi peab müügikohas kaupmees tagama kliendi nõudmisel sertifikaadi, kus on määratud selle partii näitajad, päritolumaa ja koht :facts:
Igas Statoilis on need paberid olemas :wise:
Kuid kuna Eestis neid pabereid keegi eriti ei nõua, siis teised tanklaketid hoiavad neid peakontoris või vähemalt räägivad nii.
Mis puudutab aga 98-t bensiini, siis on päris mõnus vaadata, kas osta sellest või teisest tanklast. Kuid ausalt öeldes ainult üks kord pidin ostmisest loobuma ja teise tanklasse sõitma, kuna kütus oli liiga vana ja MON, mis näitab tegelikku oktaani arvu, liiga madal. Ja samas ainult üks kord nägin, et RON 98 oli mitte norrast toodud :drive:
Hr. Executive millega ja kuida sa MON/RON mõõtsid kohapeal :poke:
"Kuid ausalt öeldes ainult üks kord pidin ostmisest loobuma ja teise tanklasse sõitma, kuna kütus oli liiga vana ja MON, , mis näitab tegelikku oktaani arvu, liiga madal."
__In Boost We Trust__
Kuidas sa juss seda 0,5-1L väiksemat kütusekulu mõõdad? Pehmelt öeldes skeptiline olen :freak:
Ega täpselt öelnudki. Meetod tavaline ``paak täis ja 100km``.
Lisada tahan ,et lasin üle vaadata EGR süsteemi ja praktiliselt puhas. Minu jutt pole kellelegi peale määrimisex:)
Nael kummi!:headbang:
Sama jutt määrimise kohta:freak: .
Ma arvan ,et Sina kui Saabi tehnik ,peaxid seda tedma ,et talvisel kyttel kogu määriv ollus välja tiritud. Parafiinid asjad maas. Need ongi mis määrivad. Ei hakka ma siinkohal ,rumal nagu olen autodes , teemat edasi aretama. Räägin seda mida rääkinud taxojuhid kes MB disladega sadu tuhandeid maha sõitnud. Ju teavad;)
Kas see mitte niipidi ei peaks olema, et neljataktilisel on määrimiseks mootoris õli ehk kütuse määrivad omadused ei ole määrava tähtusega?
Pumpa ja turbot peax ikka kütus määrima:) Diislist räägime ikka ,ex? Talvine diisel on aga määrivatest komponentidest puhas. Kui suurem huvi asja vastu ,siis netis on selle teemalisi lugusid palju. Mina tuginen professionaalsete taksojuhtide soovitustele kellel diisliga aastakümneid kokkupuude olnud. Eriti kapriissed on just uuemad diiselmootorid. Vanad võivad ka toiduõliga liikuda:D
Nael kummi!