Statoil vs Alexela diislikütus?

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Scorps
Postitusi: 142
Liitunud: K Aug 10, 2011 20:11
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 2009 1.9 TiD 129 kW

#1

K Mär 28, 2012 17:37

Tean, et siin kütustest ennegi räägitud, aga küsiksin konkreetselt. Millised on Saabimeeste kogemused, kumma tanklaketi diisliküte ikkagi parem on? Oskab keegi oma kogemustest öelda? Mõlemad lisavad kütusesse miskit oma lisandit (Fortis vs CS3) ning mõlemast saab mõnusasti võrreldes näiteks Nestega hinnast alla ka (vastavalt Extra kuld ja Partnerkaart), kumba kvaliteedi poolest eelistada?
Artsu
Postitusi: 203
Liitunud: L Okt 27, 2007 22:53
Asukoht:
Auto:

#2

K Mär 28, 2012 18:24

Vahet pole. Ise tangin Alexelas kuna Statoili kaarti vastava tasemega pole.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

K Mär 28, 2012 20:18

Kogu see nafta tuleb Neste terminaalidest,kuhu see eelnevalt idanaabrite tehastest kokku on veetud.Iga butiik "vääristab" seda omade lisanditega,mis ongi ainus vahe.
Tartz87
Postitusi: 137
Liitunud: N Juun 30, 2011 14:07
Asukoht: Järvamaa
Auto: Sportage, Peugeot 4007, Kawasaki
Kontakt:

#4

K Mär 28, 2012 23:18

Ega erilist vahet küll pole jahh aga Premiumi tanklatest ega ketist mina enam naftat ei võta neil on küll mingi solk. Aga Neste ja Statoiliga pole mingit probleemi.
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#5

N Mär 29, 2012 10:25

Saabil polnud käitumises vahet, aga -25 ja statoili kütus Volvo läks käima, järgmine paagitäis ja -25 ja Alexela kütus ja Volvo ei läinud käima. Kulus pole vahet täheldanud.
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#6

N Mär 29, 2012 11:49

Statoilis - tihti lühikene liiter.

Ja need lisandid ongi kõige oluline.
__In Boost We Trust__
juss1977
Postitusi: 116
Liitunud: K Dets 15, 2010 21:58
Asukoht:
Auto:

#7

N Mär 29, 2012 19:08

Statoil kindlasti! Alexelal pole ka viga (minu teada ei tule see kütus NESTE paagist ja Venemaalt ,aga selle üle võibki vaidlema jääda:) Neste kütusega sõitsin eelmine aasta (diisel) ja auto hakkas imelikult jõnxutama 2000pr juures ,nagu puterdas peale andmisega. Kahtlustasin juba pumba errorit aga nii kui Statoili hakkasin sisse kallama pole kordagi mingit jama olnud! Taxojuhid ka soovitavad. Kütuse hind ei tule üldse kallim kui teha Statoil deebet või krediitkaart. 2,3 senti saab liitrist alla ja kütusekulu on ca 0,5-1L/100km väixem. Kui kokku arvutada ,siis tuleb isegi soodsam kui ala Neste vms. Rääkimata sellest ,et mootorit remondid ka vähem. Mina lisan veel 2 takt õli ka tsipa juurde kui tangin. Talvine kütus ei määri muidu. Head proovimist!
Artsu
Postitusi: 203
Liitunud: L Okt 27, 2007 22:53
Asukoht:
Auto:

#8

N Mär 29, 2012 20:16

Kuidas sa juss seda 0,5-1L väiksemat kütusekulu mõõdad? Pehmelt öeldes skeptiline olen :freak:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

N Mär 29, 2012 20:36

Sama jutt määrimise kohta:freak: .
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#10

N Mär 29, 2012 21:36

Mina lisan veel 2 takt õli ka tsipa juurde kui tangin.
Seletage mulle, traktorikütuse võhikule ära, miks on neid kes keelavad autodes 2taktilise õli kasutamist? Mingi hetk jäi mulle sellise nõudega näiteks Kia ette. Või ma eksin ja mu info on vananenud?
ErQ
Postitusi: 376
Liitunud: N Sept 14, 2006 15:09
Asukoht:
Auto:

#11

N Mär 29, 2012 22:13

Kuigi vihkan seda Statoili nende pagana kabanosside pärast ja vihastan iga kord kui seal järjekorras oma naftaliitrite eest maksmist ootan, siis ei ole kavaski tanklat vahetada. Eeskõneleja kogemus tõrkuvast autost Nestega on mul olemas bensiiniauto näol. See oli küll aastaid tagasi, kuid mälestus ei lase enam sinna tankima. Elu viis mind aasta tagasi kokku härraga kes selle kabanossi teema Statoili sisse viis ja peale seda kui olin end mitme värvika lausega tema otsas rahuldanud, meenutan seda iga kord kui järjekorras seisan ja isegi mõtet ei tule mujal tankida :)
Mõni aasta tagasi tankisin olude sunnil (ei julgenud enam kaugemale minna) Juhkentali Nestes ja mingi rumal softi error külmutas terveks nädalavahtuseks kogu pangaarve (jäi vist vabastusraport peale reserveerimist tulemata). Võtsin asja väga rahulikult ja kuna parim sõber on vandeadvokaat, siis vormistasime kohe esmaspäeval laenule viitava intressinõudega kirja mille peale hakkas imesid juhtuma :)
Statoilis tangin järjest juba mitut autot ja hetkel oman naftapressist Volvot ning isegi üle -30 temperatuuriga ei ole käivitamine mitte mingil moel erinev vastuvõetavamatest temperatuuridest. Samas kui ühe Eesti kütusefirma lojaalne klient (minu kolleeg) sõitis mitmel päeval talvel tööle taksoga.
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#12

N Mär 29, 2012 23:24

Arvan jätkuvalt, et auto käivitumine(ja muu tehniline seisukord) on eelkõige autoomaniku hoolsuse küsimus. Minu Saab(V6 bensiiniga) on käivitunud iga ilmaga. Teine liikur ehk Opeli massuudipress on samuti käivitunud iga kord kui seda käivitada olen üritanud(loe: -15 käivitub veel vabalt, -20 juures ei üritagi käivitada vaid sõidan Saabiga, kuna ahjuta diisel ei lähe piisavalt soojaks). Mõnel jälle ei lähe ka uuemad autod olenemata kasutatavast kütusest käima.

Et postiitus ka pisut teemasse oleks, siis mõlemat autot olen viimase aasta jooksul eranditult Statoilis tankinud.
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2200
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#13

N Mär 29, 2012 23:30

tööandja raha ja kuludega tangin statolils, isklikud liikurid täidan Kroonigu tanklas, nii Saab kui Durango pole kordagi selle peale jonninud:)

Samas, paar kolm liitrit saan säästu, kui vähem paremat jalga kasutan:) ja linnas kulub ikka soliidsed 17 sajale kahjuks...
Executive
Postitusi: 314
Liitunud: E Veebr 28, 2005 13:45
Asukoht:
Auto:

#14

R Mär 30, 2012 0:24

Kogu see nafta tuleb Neste terminaalidest,kuhu see eelnevalt idanaabrite tehastest kokku on veetud.Iga butiik "vääristab" seda omade lisanditega,mis ongi ainus vahe.

Seaduse järgi peab müügikohas kaupmees tagama kliendi nõudmisel sertifikaadi, kus on määratud selle partii näitajad, päritolumaa ja koht :facts:
Igas Statoilis on need paberid olemas :wise:
Kuid kuna Eestis neid pabereid keegi eriti ei nõua, siis teised tanklaketid hoiavad neid peakontoris või vähemalt räägivad nii.
Mis puudutab aga 98-t bensiini, siis on päris mõnus vaadata, kas osta sellest või teisest tanklast. Kuid ausalt öeldes ainult üks kord pidin ostmisest loobuma ja teise tanklasse sõitma, kuna kütus oli liiga vana ja MON, mis näitab tegelikku oktaani arvu, liiga madal. Ja samas ainult üks kord nägin, et RON 98 oli mitte norrast toodud :drive:
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2277
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#15

R Mär 30, 2012 8:49

Pole kordagi statoilis tankinud ja ei ole mingeid probleeme olnud. Auto peab lihtsalt korras olema. Aku, eelsüüted jms.

Mul lihtsalt ei meeldi sööklast kütust osta. Kuigi jah, paljud tanklad on läinud sama teed.
Scorps
Postitusi: 142
Liitunud: K Aug 10, 2011 20:11
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 2009 1.9 TiD 129 kW

#16

R Mär 30, 2012 11:59

Kui kabanossijärjekorrad ei meeldi, siis enamikes Statoilides on ju ka automaadiga pumbad. Kuna maksan niikuinii kaardiga, siis väga mugav minu meelest. Ei teki ka kiusatust raha raisata :)

Kuidas aga Alexelasse suhtuda? Kas keegi sealt ka tankinud on?
Rass
Postitusi: 40
Liitunud: L Apr 14, 2007 13:26
Asukoht:
Auto: '98 9-5

#17

R Mär 30, 2012 12:20

Mina olen viimasel ajal tankinud Alexelast ja pole midagi halba öelda. Viimasel ajal sooduskaardiga (kas Alexela või Partnerkaart) ka turu parim hind olnud... vähemasti Haabersti kandis.

Parim näide oli eelmisest nädalavahetusest. Ehitajate tee Alexelast sain liitri kätte 1,344 eest, samal ajal, kui Statoili letihind oli 1.426 või 1.429... najh paagitäie pealt muidugi õnnetu 5 euri aga...
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#18

R Mär 30, 2012 12:20

Aga sõber mul väga pikaajaline Alexela diisli klient olnud ja ta on väga rahul. Ennem oli BMW 7 diisel ja nüüd kohe uus Kia Sportage diisel tulemas ja probleeme pole esinenud kütuse pärast.
www.tmuuga.eu
Kasutaja avatar
Ainar
Saabiklubi liige
Postitusi: 380
Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
Asukoht: Liikva
Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
Kontakt:

#19

R Mär 30, 2012 12:58

Mina olen pea 8 aastat puhtalt Alexelat (Uno X) kasutanud. Pole probleemi olnud ei diisli ega bensiiniga. Bensiin on olnud ainult 98 nii turbokal, kui vabalthingaval.

Terv, Ainar
saabSS
Postitusi: 901
Liitunud: T Dets 04, 2007 21:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#20

R Mär 30, 2012 14:39

Kellele ema, kellele tütar. Tillist saad tõmmatud mõlemaga. :)
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#21

R Mär 30, 2012 16:30

Kogu see nafta tuleb Neste terminaalidest,kuhu see eelnevalt idanaabrite tehastest kokku on veetud.Iga butiik "vääristab" seda omade lisanditega,mis ongi ainus vahe.

Seaduse järgi peab müügikohas kaupmees tagama kliendi nõudmisel sertifikaadi, kus on määratud selle partii näitajad, päritolumaa ja koht :facts:
Igas Statoilis on need paberid olemas :wise:
Kuid kuna Eestis neid pabereid keegi eriti ei nõua, siis teised tanklaketid hoiavad neid peakontoris või vähemalt räägivad nii.
Mis puudutab aga 98-t bensiini, siis on päris mõnus vaadata, kas osta sellest või teisest tanklast. Kuid ausalt öeldes ainult üks kord pidin ostmisest loobuma ja teise tanklasse sõitma, kuna kütus oli liiga vana ja MON, mis näitab tegelikku oktaani arvu, liiga madal. Ja samas ainult üks kord nägin, et RON 98 oli mitte norrast toodud :drive:


Hr. Executive millega ja kuida sa MON/RON mõõtsid kohapeal :poke:
"Kuid ausalt öeldes ainult üks kord pidin ostmisest loobuma ja teise tanklasse sõitma, kuna kütus oli liiga vana ja MON, , mis näitab tegelikku oktaani arvu, liiga madal."
__In Boost We Trust__
juss1977
Postitusi: 116
Liitunud: K Dets 15, 2010 21:58
Asukoht:
Auto:

#22

R Mär 30, 2012 19:23

Kuidas sa juss seda 0,5-1L väiksemat kütusekulu mõõdad? Pehmelt öeldes skeptiline olen :freak:


Ega täpselt öelnudki. Meetod tavaline ``paak täis ja 100km``.
Lisada tahan ,et lasin üle vaadata EGR süsteemi ja praktiliselt puhas. Minu jutt pole kellelegi peale määrimisex:)
Nael kummi!:headbang:
juss1977
Postitusi: 116
Liitunud: K Dets 15, 2010 21:58
Asukoht:
Auto:

#23

R Mär 30, 2012 19:33

Sama jutt määrimise kohta:freak: .


Ma arvan ,et Sina kui Saabi tehnik ,peaxid seda tedma ,et talvisel kyttel kogu määriv ollus välja tiritud. Parafiinid asjad maas. Need ongi mis määrivad. Ei hakka ma siinkohal ,rumal nagu olen autodes , teemat edasi aretama. Räägin seda mida rääkinud taxojuhid kes MB disladega sadu tuhandeid maha sõitnud. Ju teavad;)
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#24

R Mär 30, 2012 21:10

Kas see mitte niipidi ei peaks olema, et neljataktilisel on määrimiseks mootoris õli ehk kütuse määrivad omadused ei ole määrava tähtusega?
juss1977
Postitusi: 116
Liitunud: K Dets 15, 2010 21:58
Asukoht:
Auto:

#25

R Mär 30, 2012 22:57

Kas see mitte niipidi ei peaks olema, et neljataktilisel on määrimiseks mootoris õli ehk kütuse määrivad omadused ei ole määrava tähtusega?

Pumpa ja turbot peax ikka kütus määrima:) Diislist räägime ikka ,ex? Talvine diisel on aga määrivatest komponentidest puhas. Kui suurem huvi asja vastu ,siis netis on selle teemalisi lugusid palju. Mina tuginen professionaalsete taksojuhtide soovitustele kellel diisliga aastakümneid kokkupuude olnud. Eriti kapriissed on just uuemad diiselmootorid. Vanad võivad ka toiduõliga liikuda:D
Nael kummi!
Vasta