Täna siis juhtus selline asi, et järsku avastasin auto tagant kütuseraja ja mootori käies oli ruttu loik auto all. Kütus tuli paagi piirkonnast. Õnneks leidus töökoda, kus sai auto tõstukile ajada. Seal siis leiti ka kütuselekke põhjustaja. Filtri all asuva katte aukudest tuli kütus. Tundub, et talvel oli jää või külmunud lumi vigastanud filtri all asuva anduri juhet või andurit. Nüüd ongi siis mure, et kas see filtri andur on ainult esinduse kaup??
Kohaliku Carstopi müüja kataloogist ei leidnud ei filtrit ega andurit mu masinale. Ajutiselt sai siis filtri põhja silikooni abil tihendatud polt punniks. Mootori tuli alul põles, peale 3-ndat või 4-ndat käivitamist see enam põlema ei hakanud.
Vaja siis oleks nii andurit kui ka filtrit.
Andur siis ise selline ja sellel olid mingid kirjad kah: UFI 12V, PA 6.6GF30
KÜSIMUS: Kütuse filtri andur, 9.3 SC 1,9 Tid, 88kw.
Helistasin, küsisin ja järgmine reede saabub siis neile. Eelnevalt on huvi tuntud hinna kohta seega mainin ära 27 euri kopikatega maksab see vigur.
Suur tänu abi eest :)
Päris hästi läks siis. Ma ajasin seda andurit aasta aega taga. Keegi tellida ei suutnud, kuna tehases polevat vms. Lõpuks tellisin ebayst veidi kallima hinnaga, kui VM oma. :)
Helistasin, küsisin ja järgmine reede saabub siis neile. Eelnevalt on huvi tuntud hinna kohta seega mainin ära 27 euri kopikatega maksab see vigur.
Suur tänu abi eest :)
Päris hästi läks siis. Ma ajasin seda andurit aasta aega taga. Keegi tellida ei suutnud, kuna tehases polevat vms. Lõpuks tellisin ebayst veidi kallima hinnaga, kui VM oma. :)
Nüüdseks siis juba defitsiitseks asjaks muutunud see veeandur ?