Kas 5w30 v 5W40 õli?

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
juss1977
Postitusi: 116
Liitunud: K Dets 15, 2010 21:58
Asukoht:
Auto:

#1

P Juun 03, 2012 14:14

Kumba eelistada Eesti külmades oludes: Castrol 5W30 või 5W40 õli?
DPFiga masin , 1,9TiD.
Kasutaja avatar
Six
Postitusi: 347
Liitunud: P Sept 26, 2010 9:47
Asukoht:
Auto: M5 F90 '18

#2

P Juun 03, 2012 16:18

Kui ma õigesti aru olen saanud, siis esimene number näitab õli viskoossust külmalt ja teine number soojalt.
Kuna esimene number sama, siis külmas peaks määrimisomadused samad olema.

Kumba eelistada Eesti külmades oludes: Castrol 5W30 või 5W40 õli?
DPFiga masin , 1,9TiD.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#3

P Juun 03, 2012 17:06

Fiati kontsern on ise määranud 5W-40'ne sellele mootorile.

terv, teager
juss1977
Postitusi: 116
Liitunud: K Dets 15, 2010 21:58
Asukoht:
Auto:

#4

P Juun 03, 2012 22:43

Tänud! Kui mootori tootja juba ise kindlax määranud ,siis 5W40.
jupid
Postitusi: 113
Liitunud: K Mai 07, 2008 12:15
Asukoht:
Auto:

#5

E Juun 04, 2012 11:15

SAABi kontsern lubab aga neid:



Lisatud failid
margusmaa
Postitusi: 404
Liitunud: K Mai 25, 2011 14:50
Asukoht:
Auto:

#6

E Juun 04, 2012 15:52

Kuna siin on hetkel õli teema aktuaalne siis mõtlesin, et küsin ka ühe õli kohta. Uurisin 2004 ja 2007 aasta Saab 9 - 3 manuale ja seal on kirjas, et bensumootorile soovitatakse õlisid 0w30 ja 0w40. Kuna teen 10000 õlivahetused teeninduses siis seal on need õlid mis on aga kui vahepeal on plaan veel õlivahetust teha siis kas Mobil 1 õli 0w40 sobiks 2004 aasta Saab Aero mootorisse? Lisan pildi ka juurde õlist, mida oleks plaan hankida :)



Lisatud failid
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#7

T Juun 05, 2012 12:10

Kuna siin on hetkel õli teema aktuaalne siis mõtlesin, et küsin ka ühe õli kohta. Uurisin 2004 ja 2007 aasta Saab 9 - 3 manuale ja seal on kirjas, et bensumootorile soovitatakse õlisid 0w30 ja 0w40. Kuna teen 10000 õlivahetused teeninduses siis seal on need õlid mis on aga kui vahepeal on plaan veel õlivahetust teha siis kas Mobil 1 õli 0w40 sobiks 2004 aasta Saab Aero mootorisse? Lisan pildi ka juurde õlist, mida oleks plaan hankida :)



10k km natukene palju turboga mootorile ja veel Aero. 7k-max 8k km, kui tahad, et turbo ja mootor elaksid kauem.
Miks ta ei sobi??? Vahetada õli tootjaid kah ei ole hea, vali juba välja sobiv ja kõik. Turbokatele soovitavad kalleid Castrol või Liqui Moly õlisid.
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#8

T Juun 05, 2012 13:11

[

10k km natukene palju turboga mootorile ja veel Aero. 7k-max 8k km, kui tahad, et turbo ja mootor elaksid kauem.
Miks ta ei sobi??? Vahetada õli tootjaid kah ei ole hea, vali juba välja sobiv ja kõik. Turbokatele soovitavad kalleid Castrol või Liqui Moly õlisid.


Kust sa härra D116 selliseid asju võtad??
Ole hea kirjuta juurde ka algallikas, kust sa sellist infot saad?
Mul on küll tunne, et sa vahepeal paned natukene segast, või ehk natuke ebatäpseid asju kirjutad, või mõtled ise välja??
Sa ajad inimesed segadusse, mis ei ole mitte parem viis inimestele nõu anda.
Õlide koha pealt on ju igal autol manuaal, kus kirjutatud, mis viskoossusega õli, mis tootjat soovitatakse( nüüd muidugi peaks see ühe tootja asi olema minu arust keelatud) ja mis on tehase soovituslik õlivahetusvälp.
See, et sa õli liiga tihedalt vahetad on raiskamine. Ei ole need kaasaja õlid niisugused nagu näiteks1970... 1980 aastail, kui turbosaabi soovituslik õlivahtusvälp oligi 7...8000 km.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
parkentosh
Postitusi: 239
Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
Asukoht:
Auto:

#9

T Juun 05, 2012 16:17


See, et sa õli liiga tihedalt vahetad on raiskamine. Ei ole need kaasaja õlid niisugused nagu näiteks1970... 1980 aastail, kui turbosaabi soovituslik õlivahtusvälp oligi 7...8000 km.


Ei usu, et raiskamine. Pigem kindla peale minek, sest ka ühe ja sama tootja sama marki õli on aastate jooksul piisavalt erinevate omadustega. Ma olen ise ka vahetanud 8000km tagant õli just tänu sellele. Õlid küll peaksid kauem kestma aga rõhutama peab vist sõna PEAKS.

Eks see sõltub ka õlist aga kui valida sealt odavama otsa õli seast siis mina üle 8000km sõita ei tahaks. Ei näe mõtet osta kallimat õli selle lisa paari tuhande kilomeetri pärast.

PS! See kõik on ainult minu arvamus. Ma ei ole ekspert!
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#10

T Juun 05, 2012 16:46

eks see olegi selline asi, kust täpselt aru ei saa:( või igaüks saab oma moodi oma mättaotsast vaadates.)

õlitootjad teevad pingutusi, et saada paremat/ kvaliteetsemat õli, et ka õlivahetusvälp oleks pikem ( on ju nii, et 20 aastat tagasi oli hoopis teine õli, ja hoopis teised ametlikud õlivahetusvälbad kui nüüd??)

Ja siit tulebki see õli, kui ressursi raiskamine , et kui me vahetame tänpäeva õlisid iga 10000 km tagant, nagu 20 aastat tagasi. Ja mida muidugi ka paljud õlivahetajad/ rem. kohad soovitavad .
Aga mis on nende soovituse taga?? Üks variant ikka ja alati RAHA teenida, millest ei saa üle ja ümber.
Lihtsalt natukene mõtteid rohelise, säästliku maailmapildi seisukohast. :)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
margusmaa
Postitusi: 404
Liitunud: K Mai 25, 2011 14:50
Asukoht:
Auto:

#11

T Juun 05, 2012 18:21

Neid põhjuseid miks plaanin enne 10000 km täissaamist õli vahetada on mitu. Mul oli hiljuti autol hooldus ja siis sain teada, et õlifilter oli kuidagi väga imelik nagu oleks õli väga kaua vahetamata ja see tegi mind natuke murelikuks sest 10000 km ei olnud veel täis saanud. Peale õlivahetust ja kuskil umbes 200 km sõitu tõmbasin õlivarda välja ja uurisin mis tooni õli on aga ega ta niiväga helekollane ei olnudki. Seega kui ikka nüüd näiteks sügisel uus õli sisse panna siis jääb ehk enne talve ikka puhtam õli sisse. Üks põhjus miks peaksin ehk õli tihemini vahetama on see et sõidan väga palju selliseid 5 minutit kestvaid sutsakaid mis võibolla ka õlikvaliteeti rutem hävitavad.
Selle Mobiliga on jälle nii et tõenäoliselt olen reklaami ohver sest Mobilit on ikka väga hästi reklaamitud ja Fordil kasutasin ka kogu aeg Mobili täissüntti. Teistest õlimarkidest kahjuks ei oska midagi arvata sest pole neist väga kuulnud. Castrol on ka üks mida kuulnud olen aga sellega enamvähem minu teadmised eri mootoriõlide valmistajatest piirduvad :D

Edit: Uurisin Mobil1 New Life 0w 40 tootekaarti ja seal on kirjas, et soovitatakse ka Saabile! :headbang:




Edit: Tuhnisin natuke netis ja tundub, et liitri hind on erinevatel müüjatel seinast seina nagu alati. Kui määrdekeskus (http://www.maardekeskus.ee/mobil-1-new-life-0w-40-4-l-p-58.html) küsib 4 liitri eest 63,49 eur. siis näiteks tellides sellisest kohast http://ee.febishop.eu/olid/mobil-1/new-life on 5 liitri hind + saatmine siia 47,33 eur. Muidugi alati jääb õhku küsimus, et kas tegu on ikka ausa firmaga ja Mobili kirjaga plastik kanistris on ikka see kraam mis peab olema aga mis parata :)

Lisatud failid
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#12

T Juun 05, 2012 20:23

eks see olegi selline asi, kust täpselt aru ei saa:( või igaüks saab oma moodi oma mättaotsast vaadates.)

õlitootjad teevad pingutusi, et saada paremat/ kvaliteetsemat õli, et ka õlivahetusvälp oleks pikem ( on ju nii, et 20 aastat tagasi oli hoopis teine õli, ja hoopis teised ametlikud õlivahetusvälbad kui nüüd??)

Ja siit tulebki see õli, kui ressursi raiskamine , et kui me vahetame tänpäeva õlisid iga 10000 km tagant, nagu 20 aastat tagasi. Ja mida muidugi ka paljud õlivahetajad/ rem. kohad soovitavad .
Aga mis on nende soovituse taga?? Üks variant ikka ja alati RAHA teenida, millest ei saa üle ja ümber.
Lihtsalt natukene mõtteid rohelise, säästliku maailmapildi seisukohast. :)

Ja mis mootorites nende 20 aastaga nii koordinaalselt muutus??? Õlidesse hakkati jah lisandeid rohkem panema, sellest tulebki nende markide erinevus. Ja tänu nende lisanditele tuleb õli vahetada ka 1 kord aastas!!! isegi kui ei sõitnud läbi 5k km!!!!!!!
Kui Hr. ivomets võid õli üldse mitte vahetada, kui selline säästmine juba:thumb:
Täissünti õli hind võrreldes, sellega mis läheb paaki on naeruvärne, rääkimata mootrori vahetusest.
Allikad vene kirjandus (AvtoRevju, Za ruljom jne)
Meie kliima kah ei ole kõige parem, et viia viimase piirini, tavaliselt lühikesed sõidud ja mitte soja mootoriga.

Täis sünt 4L maksab ~40€ ja mida sa säästad, kui sõidat 2k km üle???

Kui olete unustanud selle teema http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=19285#pid209396
http://catalog.autodela.ru/article/view/3262
OT: 20 aastat tagasi 1992 oli juba täitsa norm õlid, esimene sünt tehti 1976!!!
__In Boost We Trust__
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#13

K Juun 06, 2012 8:26

Pikk välp tänapäeva (Eesti) tingimustes on siiski 15-20 tuhat (ja mõne margi puhul rohkemgi). Seda nüüd poole võrra vähendada 7-8 t-ni on ka pisut overkill (no ok, tuli hoolduse kilometraaži järgi peale, las vahetavad). 10k meie tingimustes täitsa paras. Sealt allapoole tulla, selleks peab ikka üsna raskeid tingimusi nägema see mootor. Tõsine peenestamine rajal või maasturiga metsas ukerdamine vms.

Kõik oleneb siiski tingimustest ja igapäevasest koormusest/distantsidest. Aga no minu poolest vahetage või peale iga sõitu, kui tahtmist on...:P Raiuda mingit numbrit kogu aeg ette ja öelda, et teised teevad valesti on lollus.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#14

K Juun 06, 2012 15:03

Selliseid teemasid ei ole foorumis mõtet üldse teha, kuna kohe saab enamuses ainult paska lugeda.Üks-null adin-nol mehed hakkavad tarkust üles näitama.See teema on liiga spetsiifiline, et teadmatu mulaga võib vaid kurja teha.
Nagu näha, siis kellegil piirduvad teadmised õli osas vaid reklaamis nähtud tootja markide osas (see ei ole solvang, vaid konstanteering- juttu võib ikka ajada).Rääkimata üldse õlide spetsiifikast.Keegi kirjutab jälle, et Aero istme olemasolu salongis lühendab õli-vahetusvälba pikkust.
See kuidas üldse autot kasutatakse, on tähtis, kui pikk välp lasta.

Ma sõitsin ühe turbodiisel autoga ise 168t ja enne mind oli 160 sõidetud.Vahetasin iga 10 tuhande tagant õli (laiadele massidele mitte kõige tuntuma tootja täis-sünt), kuigi tootja poolne välp on 15t.Pidin mootori mitte küll õlist-õlitamatusest põhjustatud vea pärast lahti võtma.Ja mida nägin- mootor on seest nagu uus.Puhas.Saaled on ühtlaste töötamisjälgedega, kuna läbisõit on 328 tuhat, aga mingeid kehva õlitamise märke ei ole.

Ise kasutasin 5W40-t.Ma eriti ei mõista seda 5W30 asja turbomootorite puhul.Samas ei tea ma sest piisavalt, et kaasa rääkida.
margusmaa
Postitusi: 404
Liitunud: K Mai 25, 2011 14:50
Asukoht:
Auto:

#15

K Juun 06, 2012 19:06

Kui siin teemas esimese postituse tegin siis oli minu ainus mõte, et äkki keegi ütleb kindlalt, et võin oma masinasse kallata seda marki õli, mille kohta küsisin ja ei riku oma masina mootorit sellega ära. Mõtlen, et Saabi foorum on ju õige koht, kus küsida nõu millegi kohta, mis huvi pakub. Tean, et foorumis on teatud inimesed kelle tõde on ülim aga vot selliste inimestega ongi vahelduseks huvitav vaielda. Kui ikka Mobil ei sobi mingil põhjusel kohe kuidagi Saabi mootorisse ja on väga väga paha siis ongi põnev kuulata, kuidas tõestavad selle ära ülima tõe kuulutajad :) Siin teemas oli üks mees kes mu küsimusele vastas ja see oli kasutaja D116, kes küsis miks ta ei sobi??? Ja andis sellega mõista, et sobib küll. Olen natuke internetis tuhninud ja saanud ka sealt kinnituse, et see õli sobib.

Mis nüüd puudutab timutit postitust siis mina olen tõenäoliselt siin see tegelane, kelle teadmised piirduvad reklaamides nähtuga. Aga tegelikult on reklaamitva kauba teema ka päris huvitav. Üks ütlemine on et hea kaup ei vaja reklaami aga samas väga head brändid, mille äri läheb hästi on ka piisavalt jõukad, et ennast reklaamida. Kuigi ma ei mõista ehk peast lugeda ette kümmet mootoriõli marki siis arvan, et seda ei olegi vaja sest kui tean nimetada ühe ja see on üle keskmise kvaliteediga siis see on ju täiesti piisav.
Muidugi nüüd tekib küsimus, et kes on adin-nol mehed ja kes paska kirjutas?:D Kui timutit tahab siis võib siin oma kurjuse vabalt minu peale välja valada ja ehk hakkab tal siis kergem:)

Eks näeb mis sügisepoole saab ja võimalik, et teen õlivahetuse ikkagi ära. Usun, et loputab mootori ka saastast puhtamaks kui nüüd ühe vahetuse enne õiget aega teen.:head:
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#16

K Juun 06, 2012 19:33

Kui siin teemas esimese postituse tegin siis oli minu ainus mõte, et äkki keegi ütleb kindlalt, et võin oma masinasse kallata seda marki õli, mille kohta küsisin ja ei riku oma masina mootorit sellega ära. Mõtlen, et Saabi foorum on ju õige koht, kus küsida nõu millegi kohta, mis huvi pakub. Tean, et foorumis on teatud inimesed kelle tõde on ülim aga vot selliste inimestega ongi vahelduseks huvitav vaielda. Kui ikka Mobil ei sobi mingil põhjusel kohe kuidagi Saabi mootorisse ja on väga väga paha siis ongi põnev kuulata, kuidas tõestavad selle ära ülima tõe kuulutajad :) Siin teemas oli üks mees kes mu küsimusele vastas ja see oli kasutaja D116, kes küsis miks ta ei sobi??? Ja andis sellega mõista, et sobib küll. Olen natuke internetis tuhninud ja saanud ka sealt kinnituse, et see õli sobib.

Mis nüüd puudutab timutit postitust siis mina olen tõenäoliselt siin see tegelane, kelle teadmised piirduvad reklaamides nähtuga. Aga tegelikult on reklaamitva kauba teema ka päris huvitav. Üks ütlemine on et hea kaup ei vaja reklaami aga samas väga head brändid, mille äri läheb hästi on ka piisavalt jõukad, et ennast reklaamida. Kuigi ma ei mõista ehk peast lugeda ette kümmet mootoriõli marki siis arvan, et seda ei olegi vaja sest kui tean nimetada ühe ja see on üle keskmise kvaliteediga siis see on ju täiesti piisav.
Muidugi nüüd tekib küsimus, et kes on adin-nol mehed ja kes paska kirjutas?:D Kui timutit tahab siis võib siin oma kurjuse vabalt minu peale välja valada ja ehk hakkab tal siis kergem:)

Eks näeb mis sügisepoole saab ja võimalik, et teen õlivahetuse ikkagi ära. Usun, et loputab mootori ka saastast puhtamaks kui nüüd ühe vahetuse enne õiget aega teen.:head:


Ma kirjutasin ju sulgudes ka, et see ei ole solvang, vaid kommentaar.
Foorumist ei saa selget tõde.
Õigemini, siit võib saada väga õigeid vastuseid, aga kuna sekka satub rohkem asjatundmatuid udutamisi, siis ei saa ju võhik enam aru, kes räägib tõtt ja kes möla.

Näide on kohe võtta.Margusmaa ütleb, et ainuke mõistlik jutt oli siin D116-lt, kes ütles- miks ei sobi.No mida v....

Kallis Margusmaa, Sa said valesti aru, et ma ta tahan oma kurjust välja elada ja eriti veel Sinu peal.Ma muretsen pigem selle pärast, et inimesed enda kummaliste fantaasiatega tehnikast, õlist, jne, teiste inimeste varale oma valede-asjatundmatute oletuste-kommentaaride-soovitustega kaudselt liiga ei teeks.No loe oma seda tsiteeritud postitust.Äkki keegi ütleb kindlalt, kas sobib see õli.No kirjutab keegi, et kõige parem on hoopis KAMAZi õli ja Sa paned kohe padavai poe poole kamsa õli järgi või...........

Kuigi võiks lihtsalt kokku võtta.See ei ole jälle Margusmaale, vaid üldiselt.Kui oled nii loll, et ei suuda kusagilt asjaundjatelt nõu küsida, vaid küsid samasuguste tuutude käest nagu isegi, siis tegelikult ongi paras.
margusmaa
Postitusi: 404
Liitunud: K Mai 25, 2011 14:50
Asukoht:
Auto:

#17

K Juun 06, 2012 19:54

Ma kirjutasin oma eelmise kommentaari natuke huumorivõtmes ja loomulikult ei lähe ma Saabile mingit suva õli ostma. Mobil toodab väga kvaliteetset õli ja tahtsin siit foorumist teada, kas ehk on mingi põhjus miks see ei peaks Saabile sobima ja samas oli väike lootus, et äkki keegi on seda kasutanud ja jagab muljeid.
Ford Mondeot pidasin 10 aastat ja neist mingi viimased 8 sõitis ta Mobil1 täisünt õliga ja ma ei kurda. Selle Fordi 1.6 Zetec mootori hääl oli minu meelest üks ilusamaid ja vaiksemaid mida lahtise kapoti alt olen kuulanud. Jah sumbuti oli jama ja kiirendus oli olematu aga oli see siis tänu õlile või lihtsalt mootori eripärale igatahes niimodi mulle tundus. Mäletan, et alati kui käisin õli ostmas siis riiulis oli mitmeid plastikkanistreid mille hind palju soodsam aga mina võtsin ikka Mobili ehk läksin kindla peale.
Mis nüüd puudutab timutit kommentaare siis loen neid alati huviga ja eks seal kuskil see väike tõetera ka sees on. Ma olen sihuke tüüp kes tavaliselt valib lihtsa ja loogilise lahenduse asemel raske ja ebaloogilise aga minu jaoks on nii palju põnevam ja loomulikult ei soovita ma kellegil kõike järgi teha mis ma ise teen :P

Edit: Üks video ka youtubest leitud http://www.youtube.com/watch?v=q8vhH10bYM4

Edit: (9.06.2012 kell 22.01) Tuhnisin natuke netis ja üldiselt tuleb Saabi bensumootori juures õli valikul jälgida, et see vastaks spesifikatsioonile GM-LL-A-025. Üks link ka juurde kust ma seda tõde ammutasin: http://www.thesaabsite.com/Saab-oil-requirements.htm

Edit: (9.06.2012) Vaatasin Mobil 1 New Life õli kohta sobilikust ja andmeid ka veel lehelt www.mobil.com ja tegin sellest ühe print screeni. Tõmbasin punasega jooned ümber kus on välja toodud õli sobilikus Saabile.





Lisatud failid
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#18

K Juun 06, 2012 22:51



Edit: Üks video ka youtubest leitud http://www.youtube.com/watch?v=q8vhH10bYM4

Kui ostad Eestist sama marki õli, siis ei pruugi see olla sama, mis on kleebisel. Tõesti võid vabalt sattuda Kamazi õlipeale, on isiklik kogemus võltsitud Castrol-i õliga, mis oli ostetud juba üle 5 aastat tagasi Tartus, turu tn Õlimaailm-ast. Valasin sisse ja ei kahtlustanudki midagi esialgu, aga tõukurid ~500km päras hakkasid hääl tegema, vaatasin siis mis on õli kanistris, ja oh blj.. must sade põhjas, aga muidu hele õli:mad:

Mobil 1 kasutab F1 McLaren, et kui sattud õgele tootele siis vala julgelt!

Timutit mida pahandad, võta asja rahulikumalt:)
V spore vijasnjajetsja istina:eureka:
__In Boost We Trust__
juss1977
Postitusi: 116
Liitunud: K Dets 15, 2010 21:58
Asukoht:
Auto:

#19

T Juun 26, 2012 16:31

Heade hindadega müüb õli selline koht Tallinnas! Ise proovin see aasta
Valvoline SYN POWER 5W40 millel GMi heakskiit (GM-Opel LL-B-025).
Automaailm müüb sama toodet 44.55€ vs. 32.00€

http://rekrol.ee/tooted/olid/valvoline/2
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#20

T Juun 26, 2012 19:30

Andke mulle andeks aga mismoodi see proovimine välja näeb?
Paned lõuatäie nagu õlut ja loksutad suus?
Või sõidad 10000km ära ja osandad mootori mõõtes üle kulumised ja tolerantsid?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
jupid
Postitusi: 113
Liitunud: K Mai 07, 2008 12:15
Asukoht:
Auto:

#21

T Juun 26, 2012 22:58

andke mulle andeks aga kuidas mõõdetakse tolerantsi?
IQ*
Komakonstaabel
Postitusi: 512
Liitunud: P Okt 24, 2010 13:45
Asukoht:
Auto:

#22

T Juun 26, 2012 23:10

andke mulle andeks aga kuidas mõõdetakse tolerantsi?


Hetkest, mil hakkab närvidele käima, kuni momendini, mil täiega üle viskab.
SAAB on tegusõna!
juss1977
Postitusi: 116
Liitunud: K Dets 15, 2010 21:58
Asukoht:
Auto:

#23

N Juun 28, 2012 16:56

Suht mõttetu sõnapex siin käimas ,seltsimehed:wall: Jääge ikka sõpradex:beer: Üritasin asjalikult.....
Scorps
Postitusi: 142
Liitunud: K Aug 10, 2011 20:11
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 2009 1.9 TiD 129 kW

#24

T Nov 05, 2013 1:51

Tere! Äratan siis õliteema taas ellu. Olen oma 2.2 85 kW diislis kasutanud siiani täissünteetilisi 5w40 õlisid. Kuna aga talv tulemas, siis tuli korra mõte 0w40 panna. Mootor töötab muidu ilusti, külmas käivitumisega probleeme pole olnud (hiljemalt kolmandast pöördest), kuigi karmi pakasega algul mõne sekundi puterdab, õli sööb 10000 km kohta pisut üle poole liitri. Mis arvate, kas oleks mõtet 0w40 peale üle minna?
Vasta