9-3 1,9TD nõksutab pööretel 1200-1700

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
sko
Postitusi: 3
Liitunud: E Juul 30, 2012 14:51
Asukoht:
Auto:

#1

R Aug 03, 2012 1:56

:drive:Tere,
Lugesin siit foorumist,et teistel ka see nõksutamise mure olnud.Esimest korda tundsin mingi paar kuud tagasi,et kerge vibra käis läbi.Kahtlustasin treppis teed,ega pööranud suuremat tähelepanu.Nüüd aga pidev nõksutamine pööretel 1200-1700.Hoiad sõites pöörded kõrgemal, ei ole mingit probleemi.Käisin mingi diislimeistri juures ,see kuulas ja ütles,et pihustid(1 või 2 ja et ei saa mingitel pööretel kätte) ja et selle mootoriga on just viimasel ajal tulnud palju kliente?Hind mingi 300 euri tükk jne.Mingit mootorituld põlema ei löö.Tankinud ainult Nestes ja Olerexis.Viimases vast natuke rohkem.Auto on läbi sõitnud 200 000 ja viimane hooldus paar kuud tagasi.
Osa kirjutas siin,et said murest lahti siis, kui tanklat vahetasid.Küsiks siis, kas probleem kadus jäädavalt või pidi ikka rahakoti raudasid avama?
Kütuse kulu on ka natuke tõusnud.s.t. pikemal maantee sõidul ei taha see keskmine kütusekulu enam eriti langeda.
iisak
Postitusi: 6250
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

R Aug 03, 2012 8:10

Ka teistes foorumites on Olerexi diislit siunatud-ja mitte vähe.
Vaheta alustuseks tanklat:eureka:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7297
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#3

R Aug 03, 2012 8:57

pane ikka lisandit kah paaki, mis pihusteid puhastab.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
juss1977
Postitusi: 116
Liitunud: K Dets 15, 2010 21:58
Asukoht:
Auto:

#4

R Aug 03, 2012 10:58

Salasõna on Statoil:)
caarel
Postitusi: 289
Liitunud: N Veebr 22, 2007 15:50
Asukoht:
Auto:

#5

T Aug 14, 2012 11:27

Kõik uuemate dislade omanikud peaks omale selgeks tegema, et Statoilis tankida on kordades odavam kui pärast juppe vahetada tonnide euride eest.
Garaazis seisab vahel Nestest võetud dislat ja kui see seal nädala on seisnud, siis kanistrit tõstes tekib tahtmine see kõik kohe lõkkesse visata :D

PS. ma pole seotud kuidagi Statoiliga
sko
Postitusi: 3
Liitunud: E Juul 30, 2012 14:51
Asukoht:
Auto:

#6

T Aug 14, 2012 14:52

:drive:
No nii,sai siis Alexelas paak täis võetud(oli esimene mis ette juhtus,enne kui paak päris tühjaks sai ja neil seal kirjas,et soome kütus ja clean system vms.)Poole nädalaga kadus nõksutamine ära!!!Keskmine kütusekulu hakkas näitama kahanemise märke(nädalaga 7,6 pealt 7,1 peale)!!!
Teine paagitäis sai võetud Statoilist.Peale seda sai aga soome mindud ja suurem osa paagist kiiremal teel(120kmh) maha sõidetud.Kütusekulu on langenud 6,6 peale,mis peakski olema norm. kulu pikemal maantee sõidul.
Olerexi kaart läks prügikasti ja karta on,et Neste krediitkaart läheb samat teed.
Jumal tänatud,et ei olnud kohe aega diislimeistrisse minna ja sellist raha välja käia.
Selle kohta võiks vist öelda,et enne mõtle kui hüppad!!!(venel. dumat nada ne prõgat)!!!!!
:wall:
Raidoastra
Postitusi: 50
Liitunud: E Apr 04, 2011 19:21
Asukoht:
Auto:

#7

K Aug 15, 2012 11:58

Mina juba hakkasin tagumisi velgi sirgendamisele viima,kuna samuti jõnksutas aga madalamatel pööretel 90 sõites ei midagi aga kui sõita 1100 ja peale pööretega kuskil teetööde alas siis oli sujuv kakkumine.mõtlesin et tagumised veljed melonid,et rool ei võbise siis arvasin et velgedes asi.:D
Aga saasta kütte tunneb kohe ära ja hakkab jõnksutama ja põleti põletama tihedamini.
juss1977
Postitusi: 116
Liitunud: K Dets 15, 2010 21:58
Asukoht:
Auto:

#8

K Aug 15, 2012 19:17

Õnnex on selle jaox olemas foorum:D :thumb:

:drive:
No nii,sai siis Alexelas paak täis võetud(oli esimene mis ette juhtus,enne kui paak päris tühjaks sai ja neil seal kirjas,et soome kütus ja clean system vms.)Poole nädalaga kadus nõksutamine ära!!!Keskmine kütusekulu hakkas näitama kahanemise märke(nädalaga 7,6 pealt 7,1 peale)!!!
Teine paagitäis sai võetud Statoilist.Peale seda sai aga soome mindud ja suurem osa paagist kiiremal teel(120kmh) maha sõidetud.Kütusekulu on langenud 6,6 peale,mis peakski olema norm. kulu pikemal maantee sõidul.
Olerexi kaart läks prügikasti ja karta on,et Neste krediitkaart läheb samat teed.
Jumal tänatud,et ei olnud kohe aega diislimeistrisse minna ja sellist raha välja käia.
Selle kohta võiks vist öelda,et enne mõtle kui hüppad!!!(venel. dumat nada ne prõgat)!!!!!
:wall:
AAA
Postitusi: 272
Liitunud: N Dets 09, 2010 10:50
Asukoht:
Auto:

#9

K Aug 15, 2012 19:27

Ise juba mitu aastat olerexi diisliga sõitnud, erinevate autodega - mitte ühtegi probleemi. Arvan, et kasutaja "sko" kütusekulu langus on tulnud tema sõidustiili muutusega, mitte tankla keti muutusega :)
sko
Postitusi: 3
Liitunud: E Juul 30, 2012 14:51
Asukoht:
Auto:

#10

N Aug 16, 2012 15:33

:drive:

Kahjuks ei ole siin sõidustiiliga mingit pistmist(maanteel sõidan alati autopiloodiga) ja ei tea ka täpselt kas pihustid(diislimeistri arvamus) või midagi muud ajas umbe Neste või Olerex(mõlemast tangitud kahe aasta jooksul ja seis läks ainult halvemaks.Nii käivitamise kui ka kütusekulu osas!!!).Ainus fakt on ainult see,et Alexela kütus puhastas mootoris midagi ära ja ma pääsesin kallist remondist!!!
P.S.Ei ole kunagi kasutanud ka mingeid lisaaineid.Võibolla peaks.Ei ole kunagi ka kahelnud Neste või Olerexi kvaliteedis.Muidu poleks sealt ju tankinud.
Siin kohal tahaks tänada ka seda foorumit siin ja neid kes seda teemat on siin puudutanud.Ilma nendeta poleks ma osanud hakata katsetama kellegi teise kütusega vaid viinud auto remonti!!!:)
Ise juba mitu aastat olerexi diisliga sõitnud, erinevate autodega - mitte ühtegi probleemi. Arvan, et kasutaja "sko" kütusekulu langus on tulnud tema sõidustiili muutusega, mitte tankla keti muutusega :)
Kasutaja avatar
heikiw
Postitusi: 672
Liitunud: N Dets 07, 2006 23:53
Asukoht:
Auto:

#11

L Aug 18, 2012 9:02

Tavaline vanema tüübi diisel , millel tavaline kõrgsurvepump, saab vee ja vanade sokkide:D pihustitest läbiajamisega hakkama. Aga nn. common rail süsteem on väga tundlik saasta ja vee suhtes. Kuna ise olen kütuseveoga tegelenud, ei usalda ma tõesti ühtegi eestimaa tanklaketti. Parem maksta tankides mõni sent rohkem, aga vähemalt on meelerahu tagatud :)
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7297
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#12

L Aug 18, 2012 9:09

:drive:

Ei ole kunagi kasutanud ka mingeid lisaaineid. :)


no nii ju ei saa? või saab ja tulemus sul oli näha.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
ykskordikkaSaab
Postitusi: 6
Liitunud: E Mai 28, 2012 22:44
Asukoht:
Auto:

#13

E Aug 27, 2012 13:16

ma olen ainult statoili kytust ostnud, ja jõnksutab ikka, pool aastat omand saabi ja kaks viimast kuud just see jõnksutamine. kui lisandeid panna, mis oleks see kõikse toimivam?
vre
Postitusi: 27
Liitunud: E Juul 02, 2012 11:47
Asukoht:
Auto:

#14

E Aug 27, 2012 20:10

Omal kah see jõnksutamise jama.Diagnostikas selgus,et 1 ja 4 pihusti pole enam kõige paremad...Peale seda tangin nüid ka ainult Statoilis ja kasutan ka seal müüdavat kementyl (loodan,et nimi sai õieti) diisli lisandit.Esimene kuuke peale lisandi kasutamist oli kõik ok,aga nüid on jälle paar korda streikinud .Minu masin töötab siis ka kohapeal ebaühtlaselt ja kohati ajab heledat suitsu summutist välja.Uute pihustite hinnaks pakuti mulle 220 eur tk.Pihusteid pidavat ka remonditama.Ühte Viljandi spetsi kiideti sellel alal ja ilmselt pean ka ise millalgi temapoole pöörduma.
Caliba
Postitusi: 117
Liitunud: K Apr 01, 2009 15:24
Asukoht: Kuusalu vald
Auto: 9-3 SC 1.9Tid 07a.

#15

E Sept 03, 2012 16:21

Oman 2007 1.9 88kw masinat ca 3 nädalat, probleem sama, jõnksutab umbes 1500-1700 pöörde juures.
Kõik minupoolt läbisõidetud 3000 km on saanud auto Statoili diislit, ei mingeid muutusi.

algul autot ostes ehk ei pööranud sellele tähelepanu, kuid nüüd hakkab häirima see jõnksutamine.

Kas diagnostis arvutiga näeb ära pihustite korrasolekut, või oleks tarvis need maha kiskuda ja siis kontrollida?
Kasutaja avatar
heikiw
Postitusi: 672
Liitunud: N Dets 07, 2006 23:53
Asukoht:
Auto:

#16

E Sept 03, 2012 17:25

Oman 2007 1.9 88kw masinat ca 3 nädalat, probleem sama, jõnksutab umbes 1500-1700 pöörde juures.
Kõik minupoolt läbisõidetud 3000 km on saanud auto Statoili diislit, ei mingeid muutusi.

algul autot ostes ehk ei pööranud sellele tähelepanu, kuid nüüd hakkab häirima see jõnksutamine.

Kas diagnostis arvutiga näeb ära pihustite korrasolekut, või oleks tarvis need maha kiskuda ja siis kontrollida?


Mis toimub edasi, kui kiirendad näiteks 3500 pöördeni?? Kas on vahet, kiirendad kerge jalaga või pedaal põhja meetodil?
Esimese asjana peaks siiski kütusefiltri vahetama ja kontrollima kütusetorusid, enne kui hakata pihusteid vahetama.

Tallinnas peaks olema lennujaama ja Ülemiste keskuse vahel firmas "Diislimeistrid" pädevad mehed ja ka Järvamaal Oisus Enn Siimann (Ise olen temalt saanud telefoni teel konsultatsiooni)
Caliba
Postitusi: 117
Liitunud: K Apr 01, 2009 15:24
Asukoht: Kuusalu vald
Auto: 9-3 SC 1.9Tid 07a.

#17

E Sept 03, 2012 17:31

Edaspidine käitumine on ok, kõrgematel pööretel käib ilusasti.
Variant on veel jah, et üritan küttefiltri ka uue vastu panna.
AAA
Postitusi: 272
Liitunud: N Dets 09, 2010 10:50
Asukoht:
Auto:

#18

E Sept 03, 2012 17:37

Suhteliselt suure tõenäosusega ei kao teie nõksutamine ja jõnksutamine "teisest tanklast" tankimisega, üldiselt ikka pihustid või siis mõni andur paneb kala..
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2056
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#19

E Sept 10, 2012 18:25

Ei hakka uut teemat tegema. Aitoks 9-5 2007 1.9TiD 110kW
Mul paar korda tuli kah mingine anomaalia mootori käitumises. Ühtlaselt sõites maantel cruisiga hakkas vibreerima, vajutades gaasi põhja vibra kadus ja sama pöördetel tuli tagasi, nii mängides gaasiga 1km-i jooksul kadus üldse. Kütusefilter suht uus ~6k km-i vana, kütuseks oli Eesti Alexela Disel. Kuna kütust oli suht vähe juba paagis 10-15L valasin Soome Neste diislit+puhastus lisandit. Mootor hakkas töötama tunduvalt vaiksem, aga vibra tuli ka sellega ei olnud nii pikk kui eelmine kord. Kogu paaki ärasõidutada veel ei jõudnud.
Hommikul käimapannes hakkab kah ebaühtlaselt töötama ~5-10sec.
On teised postitajad sarnaste probleemidega lahendust leidnud? Ja milles?
__In Boost We Trust__
ykskordikkaSaab
Postitusi: 6
Liitunud: E Mai 28, 2012 22:44
Asukoht:
Auto:

#20

E Sept 10, 2012 19:06

ma sain enda vea teada miks sõites nõksutas: nimelt oli läbi mädanenud turbo vaakum toru mis kakkus vahepeal õhku. pandi uus voolik ja asi timm:D
vre
Postitusi: 27
Liitunud: E Juul 02, 2012 11:47
Asukoht:
Auto:

#21

E Sept 10, 2012 21:50

Mnjah.Mina tellisin täna oma 9-3 le uued pihustid.Nende remontimist hindas tegija ise ka väga kahtlaseks ja otsustasin siis juba uued soetada.Kolmap peaks kätte saama ja siis olen kah loodetavasti sellest nõksutamisest mõneks ajaks prii.Tuhlasin ka e bays ja sealt oleks kasutatud pihusteid muidugi soodsamalt saanud,aga ei hakanud riskima.Tükki hinna sain pihustil lõpuks 210 eurile:(
Kasutaja avatar
jarlog
Saabiklubi liige
Postitusi: 26
Liitunud: K Veebr 27, 2019 20:45
Asukoht: Kassisaba
Auto: ´09 Vector Vert

#22

P Juun 23, 2019 10:53

D116 kirjutas:
E Sept 10, 2012 18:25
Ei hakka uut teemat tegema.

Tekkis ka selline asi. Seni Statoili tankinud, ühe paagitäie sõitsin ka Olerexi kütusega. Ei tahaks ka uskuda, et diislil ja diislil selline vahe.

Samas oma ~10k omanikupõlve jooksul pole ühtegi lisandit pannud.

Esimene targem samm ehk kütusefiltri vahetus ja lisandid paaaki? Kas keegi mõnd konkreetsemat lisandit oskaks soovitada...?
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 611
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#23

P Juun 23, 2019 11:02

jarlog kirjutas:
P Juun 23, 2019 10:53
D116 kirjutas:
E Sept 10, 2012 18:25
Ei hakka uut teemat tegema.

Tekkis ka selline asi. Seni Statoili tankinud, ühe paagitäie sõitsin ka Olerexi kütusega. Ei tahaks ka uskuda, et diislil ja diislil selline vahe.

Samas oma ~10k omanikupõlve jooksul pole ühtegi lisandit pannud.

Esimene targem samm ehk kütusefiltri vahetus ja lisandid paaaki? Kas keegi mõnd konkreetsemat lisandit oskaks soovitada...?
Alustuseks sõida paak tühjaks ka tangi teisest firmast üaak uuesti täis. Kui tolle paagi tühjaks saamiseks on problerm alles, siis tasub mõtlema hakata mis edasi teha.
Kasutaja avatar
jarlog
Saabiklubi liige
Postitusi: 26
Liitunud: K Veebr 27, 2019 20:45
Asukoht: Kassisaba
Auto: ´09 Vector Vert

#24

P Juun 23, 2019 11:13

Seega ma saan aru, et sellise murega jalad seljas kohe mehaaniku juurde pöörduma ei peaks?
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 611
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#25

P Juun 23, 2019 11:58

jarlog kirjutas:
P Juun 23, 2019 11:13
Seega ma saan aru, et sellise murega jalad seljas kohe mehaaniku juurde pöörduma ei peaks?
Kindlasti mitte.
Vasta