9-3 2.2 tid CHECK ENGINE
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
lisaks veel võib olla õhulugeja viga või mõne solenoidklapi viga. või egr tahab puhastamist.
esmalt puhastaks rõhuanduri ja egr-i
esmalt puhastaks rõhuanduri ja egr-i
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Tegin diagnostikat ära ! Tahma filter on kinni ei ole hullu ! :cool:
kui lõplikult filter ära ummistub või tihti probleeme valmistama hakkab, siis võta ühendust. Saan aidata tahmafiltri eemaldamisega ja mootori ajust vastava funktsiooni välja programmeerimisega.
Mootori aju programmeerimine peale tahmafiltri eemaldust ning diisli tuuning softid. dpfoff@hot.ee , 51 üheksa 82816
mootorile on parem kui filter end maanteesõidul ise ära tühjendab. Samas kui filter juba umbes on, siis ei pruugi maanteesõiduga ta end täielikult tühjaks põletada. Siis oleks tarvis ikka tehase testriga sunniviisiliselt tühjendada.
Mootori aju programmeerimine peale tahmafiltri eemaldust ning diisli tuuning softid. dpfoff@hot.ee , 51 üheksa 82816
Tervist.
Kasutan teema ära, mure täpselt sama. Teist suve järjest teeb 1,9 TiD seda nalja. Tahmafiltrit on puhastatud nii testri abil puhastuprogrammi käivitades kui füüsiliselt puhastades, täna kontrolliti EGR, andureid, õhulekete puudumist jne. jne. Mingeid anomaaliaid ei leitud. Müstiline on see, et viga ilmneb just suvel ja tunnetuslikult soojemate ilmadega rohkem/tihemini.
Tanklaketi välistan kuna ei ole ühegi konkreetse firma pidev klient, tangin siis kui vaja seal kus parasjagu võimalik.
Sõidustiili välistaks samuti kuna viga ilmneb nii minu kui proua kasutuses nii linnas kui maanteel jne.
Nagu aru saan siis mingit ühest lahendust peale filtri lõpliku eemaldamise ei ole? Kuidas filtri eemaldus katalüsaatori elueale mõjub? Ülevaatusel probleeme ei tule?
Kasutan teema ära, mure täpselt sama. Teist suve järjest teeb 1,9 TiD seda nalja. Tahmafiltrit on puhastatud nii testri abil puhastuprogrammi käivitades kui füüsiliselt puhastades, täna kontrolliti EGR, andureid, õhulekete puudumist jne. jne. Mingeid anomaaliaid ei leitud. Müstiline on see, et viga ilmneb just suvel ja tunnetuslikult soojemate ilmadega rohkem/tihemini.
Tanklaketi välistan kuna ei ole ühegi konkreetse firma pidev klient, tangin siis kui vaja seal kus parasjagu võimalik.
Sõidustiili välistaks samuti kuna viga ilmneb nii minu kui proua kasutuses nii linnas kui maanteel jne.
Nagu aru saan siis mingit ühest lahendust peale filtri lõpliku eemaldamise ei ole? Kuidas filtri eemaldus katalüsaatori elueale mõjub? Ülevaatusel probleeme ei tule?
Filtri eemaldamine summutist ning aju ümber programmeerimine ei mõjuta katalüsaatori elu. Ülevaatuse koha pealt minu teada täna ei ole Eestis nii täpseid mõõteseadmeid, mis suudaksid tuvastada tahmafiltri olemasolu heitgaasides sisalduva tahmaosakeste hulga kaudu. Vähemalt ühelt inimeselt sain tagasiside, et auto läks ülevatusel heitgaasi testist probleemideta läbi peale DPF eemaldamist.
Mootori aju programmeerimine peale tahmafiltri eemaldust ning diisli tuuning softid. dpfoff@hot.ee , 51 üheksa 82816
Minu järeldus miks mul läks p6lema Check Engine tuli.... 6 aastad kasutasin aint Statoili k6ik oli super !!! paar kuud tagasi hakkas põlema Check engine siis kui tankisin Nestes ! Mingi aja taga kustus ära kui tankisin Statoilis ja vot hiljuti juhtus nii, et oli vaja mingi X tanklas tankida, tulemus oli sama viga, nagu näitas diagnostika tahmafilter on kinni! Võib olla oli see kokkusaatmine aga kes teab, igatahes STATOIL IS MY CHOICE !!!
:) see on u sama järeldus nagu: sõitsin 6 aastat Nokian rehvidega - kõik OK. Nüüd panin alla Goodyear ja paari nädala pärast läks tekkis suur undamine - rattalaager läbi. Kas oli see nüüd Goodyear rehvi süü?:nono:
Mootori aju programmeerimine peale tahmafiltri eemaldust ning diisli tuuning softid. dpfoff@hot.ee , 51 üheksa 82816
Tahmafilter läheb umbe põhiliselt ikka tänu sellele, et sõidetakse lühikesi otsi ja ei kasutatata mootoripöördeid. Ise lasen aegajalt autol kiirendustel 3.-4.-nda käiguga pöörded üle 4000 rpm kui mootor soe.
Jah, nii kõlab teooria. Praktikas (selle suve kogemus) on juhtunud ka nii, et paar päeva peale filtri puhastamist süttis tuluke taas ning jõud kadus. Sealjuures 200+ km maanteeotsal, 4 inimest autos + rattad katusel + korralikud kiirendused jne.
Kuskil on kala aga seni seda avastatud pole.
Minu jaoks on ainuke seos erinevate juhuste vahel (neid on mul see hooaeg juba 5) seni: suvi (soojad ilmad) ja/või suvine kütus.
Peale järgmist korda proovin mõnda teist garage't ja kui lahendust ei tule siis peab ilmselt mõtlema filtri eemaldamisele.
iga kord ei pruugigi olla autol midagi tehniliselt viga, et filter ummistuks. Kui filter on teatud põletus tsüklite arvu ära teinud, siis enam ei kerki põletuse ajal filtris heitgaaside temperatuur piisavalt kõrgele ning puhastus katkeb või jääb poolikuks. Mõned korrad sellist poolikut põletust ning filter ongi umbes. Diagnostika sundpõletus aitab siis filtrit tühjendada. Kui aga sama jama hakkab korduma ja mingeid vigu mootori töös ei leita, siis võiks oletada, et filter on oma elu ära elanud ja vajab vahetust. Laias laastus võiks öelda, et autode DPF filtri eluiga on sõltuvalt kasutustingimustest 150000-300000 km.
Mootori aju programmeerimine peale tahmafiltri eemaldust ning diisli tuuning softid. dpfoff@hot.ee , 51 üheksa 82816
Tõmban teema veel korra ülesse:
* reedel tegin 100 km maanteeotsa, õhk +22/+25, tuluke süttis taas peale paarikümmend minutit ja jõud kadunud
* õhtul sõitsin sama otsa tagasi, õhk +13/+16, tuluke põles endiselt, jõud oli tagasi
* täna kustus ka tuluke ja kõik on bueno
Arvamusi?
PS. Ka kõik varasemad korrad on olnud selline omapärane nähe, et autot korraks välja suretades jääb mootor mõneks minutiks normaalselt tööle st. mootorituli põleb aga jõud on tagasi.
* reedel tegin 100 km maanteeotsa, õhk +22/+25, tuluke süttis taas peale paarikümmend minutit ja jõud kadunud
* õhtul sõitsin sama otsa tagasi, õhk +13/+16, tuluke põles endiselt, jõud oli tagasi
* täna kustus ka tuluke ja kõik on bueno
Arvamusi?
PS. Ka kõik varasemad korrad on olnud selline omapärane nähe, et autot korraks välja suretades jääb mootor mõneks minutiks normaalselt tööle st. mootorituli põleb aga jõud on tagasi.
-
- Postitusi: 142
- Liitunud: K Aug 10, 2011 20:11
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 2009 1.9 TiD 129 kW
Minu autol (9-3 2.2 TiD 85 kW 2000.a) ilmneb see nähtus tavaliselt peale pikemat rahulikku, madalatel pööretel sõitu ("ökotamist") või ummikutes venimist. Samas tundub, et ka siis, kui peale maantee- või muud pikemat sõitu mootor liiga ruttu seisma jätta. Nii et ärge unustage ikka turbot jahutada. Mul käivad tuli ja jõu kadumine alati käsikäes, tuli kustub vahel siis, kui kõrgemaid pöördeid mõni aeg hoida, aitab ka, kui mootor mõneks minutiks seisma jätta.. Diagnostika ise näitab EGRi viga, kuigi EGRi ja õhulugeja olen ära puhastanud ja vaakumvoolikud välja vahetanud.