Kas on võimalik Saab 9-5 2,2 88kw kõrgsurvepumpa remontida või tuleb tervenisti välja vahetada? Kas on võimalik pumba aju eraldi vahetada?
Pumba kood 0470504212
Kas minu autole võiks sobida mõne opeli pump,või peab olema täpselt selle koodiga pump,otsingust ei saanud ammendavat vastust.
Saab 9-5 2,2 88kw kõrgsurvepumba sobivus?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
jah on, kuigi see on väga vähe tõenäoline, et viga ajus.
nr peab tüpselt sama olema uuel ajul.
ja neid ajusid muidugi remonditakse ka.
nr peab tüpselt sama olema uuel ajul.
ja neid ajusid muidugi remonditakse ka.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algas asi sellega ,et sõitsin maanteed mööda,70 ala lõppes ,vajutasin gaasipedaali põhja,korraks kiirendas ,siis hakkas turtsuma ja mootorituli läks põlema ,jätsin auto seisma ,enam käima ei läinud.Igaks juhuks lasin 7 liitrit diislit juurde tuua ,et äkki küte sai otsa,kuigi kompuutri järgi oleks veel 112 km sõita saanud ja näidik polnud kah kuigi punase peal,kütte tuli ei põlenud veel. Ei läinud käima ,eetriga meelitades lõpuks sai kuidagi käima (süttis armatuuris see teine tuli mootori tule kõrval,automaatkasti tuli vist),jättis vahele ja viskas sinist vahetevahel, vabakäigul töötas korralikult,pöördeid üle 2500 andes hakkas pooma ja puterdama.teatud hetkel jälle kiirendas väga hästi punaseni välja,siis jälle hakkas vigurdama. Hommikul käima omal jõul ei läinud.
Pottsepatööd ,korstnapühkimistööd.
Järgmine päev viisin Tartusse Dia diagnostikasse,seal diagnost näitas et viga pumbas,algul ,et viga pumba ajus ,hiljem kui pump maha võeti selgus ,et metallipuru oli süsteemis.
Võibolla on kellegil olnud kunagi pumba vahetus,milliseks võib kujuneda remonditöökoja arve:vea otsimine,vana pumba kontroll,pump maha peale ,küttesüsteemi puhastamine, uue pumba seadistamine auto immosüsteemiga? Pumba ostan ise.
Võibolla on kellegil olnud kunagi pumba vahetus,milliseks võib kujuneda remonditöökoja arve:vea otsimine,vana pumba kontroll,pump maha peale ,küttesüsteemi puhastamine, uue pumba seadistamine auto immosüsteemiga? Pumba ostan ise.
Pottsepatööd ,korstnapühkimistööd.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
mul on 1 pump, elektroonika vigane, muidu oli korras.
samas olen korra lasknud ühe pumba vahetada ja EI OLNUD vaja autoga kuidagi techiga ühendada. pistikud külge ja voilaa!
otsi tartukandist üht meest, kes neid pumpasid, ja ka ajusid teeb. kahjuks ma ei suuda kiirelt kontakti leida. see võib olla muidugi mõnes minu postituses, mis disladega seotud.
samas olen korra lasknud ühe pumba vahetada ja EI OLNUD vaja autoga kuidagi techiga ühendada. pistikud külge ja voilaa!
otsi tartukandist üht meest, kes neid pumpasid, ja ka ajusid teeb. kahjuks ma ei suuda kiirelt kontakti leida. see võib olla muidugi mõnes minu postituses, mis disladega seotud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Minu 2003 a. 9-5 2,2 Tid sõitis hommikul koju ja järgmine hommik enam käima ei läinud. Mõned korrad on olnud(viimased kuu aja käevitamised) kui külmalt käevitada siis esimesed kaks sekundit töötas ebaühtlaselt,justkui kolm silindrit ja peale paari sekundit hakkas ühtlaselt tööle. Selline mootori töötamine viitaks justkui kõrgsurvepumbale?
Nii eile õhtul sai brake cleaneriga käima pandud ja käima ta jäi,töötas täiesti normaalselt. Mingi aja lasin siis töötada ja jätsin seisma,et täna hommikul proovida kas läheb käima. Läks ja sai üks sõit kah tehtud ning töötab normaalselt. Kahtlustan hetkel,et äkki mingil põhjusel vajus kütus alla tookord, kas on kellelgi olnud sarnast käitumist mootori töös ja milline on olnud lahendus/vea parandus?