9-3 1,9l 110 kW '06 Error P1901

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
flood
Postitusi: 227
Liitunud: K Juul 11, 2007 16:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Saaremaa
Auto:

#1

K Juul 03, 2013 21:34

Mure siis järgneva masinaga: 9-3 1,9l 110 kW '06

Linnavahel paarutades probleeme ei ole, aga ühtlaselt maanteel sõites kaob pidevalt turbo tagant ära. Korra süüde välja-sisse sõidu ajal ja mõneks hetkeks turbiin taaskord tagasi. Probleem aina süveneb.

Järgi sai pandud ka diagnostikaseade ja veaks andis järgneva: "P1901 Perticulate filter differential pressure sensor. Differential pressure too high".

Pmst lühidalt tundub et mingi rõhuandur viskab villast ja moootor läheb avariirežiimi vms.
Ma saan aru, et tegemist on niinimetatud tahmafiltriga "DPF" ??

Ehk keegi targem oskab nõu anda.

Tänades,
Risto
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

K Juul 03, 2013 22:44

DPF filter on umbes.
On võimalus veel tühjaks "põletada" TECH2-ga.
Pikemalt lased edasi siis hakkad uut ostma või progejale maksma... :wise:
BTW: millega see veakood loetud on?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
flood
Postitusi: 227
Liitunud: K Juul 11, 2007 16:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Saaremaa
Auto:

#3

N Juul 04, 2013 1:11

Veakood on loetud BOSCH diagnostikaseadmega.

Samas sai pandud selle samuse BOSCH seadmega SAAB ka tahmafiltrit "tühjaks põletama" Tekkis kiri möttega, et põletamine toimub, seejärel tõstis masin pöörded 3000 rpm'ini ja hoidis neid selle juures umbes 2...3 minutit. Pärast seda aega hakkasid pöörded vaikselt langema kuni tühikäiguni. Ehk siis pärast 2...3 minutit tuli kiri cooling down ja lõppu viskas kirja stiilis, et "exhaust gas differential temp too high" vms (paar sõna oli seal vahepeal veel).

Sai proovitud ka pikemat ringi körgematel pööretel, aga ei toonud ka see muutust.

Ma saan aru, et see pöletamine peaks kestma ikka mingi ~20 minutit ja korralik kuum ~230 kraadine gaas peaks sumpsitorust välja tulema, aga seda antud juhul ei toimunud.


Vb Tech2 suudab paremini asjale läheneda ?
daags
Postitusi: 774
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 1,9Tid

#4

N Juul 04, 2013 21:38

p6letamisel t6useb temp ikka 600 ja enam kraadini ning kestab t6esti ca 20 minutit.
Võimsust pole kunagi piisavalt
sourdenis
Postitusi: 154
Liitunud: E Okt 08, 2012 21:41
Asukoht:
Auto:

#5

K Aug 07, 2013 13:28

kui DPF täitsa umbes oleks, siis oleks jõu puudumine konstantne olek, seega äkki pääsed veel DPFi vahetamisest. :eureka:
Vasta