Mure siis järgneva masinaga: 9-3 1,9l 110 kW '06
Linnavahel paarutades probleeme ei ole, aga ühtlaselt maanteel sõites kaob pidevalt turbo tagant ära. Korra süüde välja-sisse sõidu ajal ja mõneks hetkeks turbiin taaskord tagasi. Probleem aina süveneb.
Järgi sai pandud ka diagnostikaseade ja veaks andis järgneva: "P1901 Perticulate filter differential pressure sensor. Differential pressure too high".
Pmst lühidalt tundub et mingi rõhuandur viskab villast ja moootor läheb avariirežiimi vms.
Ma saan aru, et tegemist on niinimetatud tahmafiltriga "DPF" ??
Ehk keegi targem oskab nõu anda.
Tänades,
Risto
9-3 1,9l 110 kW '06 Error P1901
DPF filter on umbes.
On võimalus veel tühjaks "põletada" TECH2-ga.
Pikemalt lased edasi siis hakkad uut ostma või progejale maksma... :wise:
BTW: millega see veakood loetud on?
On võimalus veel tühjaks "põletada" TECH2-ga.
Pikemalt lased edasi siis hakkad uut ostma või progejale maksma... :wise:
BTW: millega see veakood loetud on?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Veakood on loetud BOSCH diagnostikaseadmega.
Samas sai pandud selle samuse BOSCH seadmega SAAB ka tahmafiltrit "tühjaks põletama" Tekkis kiri möttega, et põletamine toimub, seejärel tõstis masin pöörded 3000 rpm'ini ja hoidis neid selle juures umbes 2...3 minutit. Pärast seda aega hakkasid pöörded vaikselt langema kuni tühikäiguni. Ehk siis pärast 2...3 minutit tuli kiri cooling down ja lõppu viskas kirja stiilis, et "exhaust gas differential temp too high" vms (paar sõna oli seal vahepeal veel).
Sai proovitud ka pikemat ringi körgematel pööretel, aga ei toonud ka see muutust.
Ma saan aru, et see pöletamine peaks kestma ikka mingi ~20 minutit ja korralik kuum ~230 kraadine gaas peaks sumpsitorust välja tulema, aga seda antud juhul ei toimunud.
Vb Tech2 suudab paremini asjale läheneda ?
Samas sai pandud selle samuse BOSCH seadmega SAAB ka tahmafiltrit "tühjaks põletama" Tekkis kiri möttega, et põletamine toimub, seejärel tõstis masin pöörded 3000 rpm'ini ja hoidis neid selle juures umbes 2...3 minutit. Pärast seda aega hakkasid pöörded vaikselt langema kuni tühikäiguni. Ehk siis pärast 2...3 minutit tuli kiri cooling down ja lõppu viskas kirja stiilis, et "exhaust gas differential temp too high" vms (paar sõna oli seal vahepeal veel).
Sai proovitud ka pikemat ringi körgematel pööretel, aga ei toonud ka see muutust.
Ma saan aru, et see pöletamine peaks kestma ikka mingi ~20 minutit ja korralik kuum ~230 kraadine gaas peaks sumpsitorust välja tulema, aga seda antud juhul ei toimunud.
Vb Tech2 suudab paremini asjale läheneda ?